Bekijk volle/desktop versie : Wie is er hier WEL gelukkig?



Pagina's : [1] 2 3

16-09-2010, 10:44
Ik ben heeeeeel erg gelukkig Alhamdoulilah !!!


Dat moest ik even zeggen na al die deprimerende topics die je hier de laatste tijd leest, het lijkt net of iedereen ongelukkig is .

Wie is er nog meer gelukkig ?

16-09-2010, 10:46


moi

Al hamdolilah!

16-09-2010, 10:47
Ik heb niks te klagen hamdoelilah. Alhoewel een paar dingen in mijn leven beter kunnen.

16-09-2010, 10:48

Citaat door Ambreen:
Ik heb niks te klagen hamdoelilah. Alhoewel een paar dingen in mijn leven beter kunnen.



Wat zou er in je leven moeten veranderen, wil je wel gelukkig zijn?

16-09-2010, 10:49


Ik heb niets te klagen elhamdolah, enigste wat mij ongelukkig maakt.. Is dat mijn lieve vader er niet meer is..

16-09-2010, 10:52

Citaat door lemmiatje:
Ik ben heeeeeel erg gelukkig Alhamdoulilah !!!


Dat moest ik even zeggen na al die deprimerende topics die je hier de laatste tijd leest, het lijkt net of iedereen ongelukkig is .

Wie is er nog meer gelukkig ?

ik ben gelukkig alhamdoelilah




ik heb de liefste moeder die men zich kan wensen
liefste man die men zich kan wensen
ik ben ALHAMDOELILAH gezegend met een goede gezondheid
ik heb een dak boven mijn hoofd, kleren die mijn lichaam dekken, slaap nooit met honger.
en boven dit alles ben ik gezegend en geleid door allah swt. naar al islaam

hamdoelilah hamdoelilah hamdoelilah

als ik klaag ben ik een ondankbare dienaar van allah swt. die dit alles niet verdient



hogedrukreinige

16-09-2010, 10:57
Al7amdullilah 3alla xxxxxe 7aal.

Ik ben erg gelukkig en kan me geen beter leven wensen.

16-09-2010, 10:57

Citaat door PocaHoNTaS1:
moi

Al hamdolilah!



Citaat door san_rayane:
Ik heb niets te klagen elhamdolah, enigste wat mij ongelukkig maakt.. Is dat mijn lieve vader er niet meer is..


Allah i rahmo.. ik kan me voorstellen dat je daar een ongelukkig gevoel van krijgt. Sterkte alles gebeurt met Allah's wil.


Citaat door hogedrukreinige:
ik ben gelukkig alhamdoelilah




ik heb de liefste moeder die men zich kan wensen
liefste man die men zich kan wensen
ik ben ALHAMDOELILAH gezegend met een goede gezondheid
ik heb een dak boven mijn hoofd, kleren die mijn lichaam dekken, slaap nooit met honger.
en boven dit alles ben ik gezegend en geleid door allah swt. naar al islaam

hamdoelilah hamdoelilah hamdoelilah

als ik klaag ben ik een ondankbare dienaar van allah swt. die dit alles niet verdient



hogedrukreinige



16-09-2010, 10:57

Citaat door hogedrukreinige:
ik ben gelukkig alhamdoelilah




ik heb de liefste moeder die men zich kan wensen
liefste man die men zich kan wensen
ik ben ALHAMDOELILAH gezegend met een goede gezondheid
ik heb een dak boven mijn hoofd, kleren die mijn lichaam dekken, slaap nooit met honger.
en boven dit alles ben ik gezegend en geleid door allah swt. naar al islaam

hamdoelilah hamdoelilah hamdoelilah

als ik klaag ben ik een ondankbare dienaar van allah swt. die dit alles niet verdient



hogedrukreinige


Top gezegd!

16-09-2010, 10:58

Citaat door HoneyBee:
Top gezegd!


Wat maakt jou zo gelukkig ?

16-09-2010, 11:00
Ik voel me de gelukkigste vrouw van de wereld elhamdoelilah! Ben echt onwijsss happy!!!

16-09-2010, 11:00

Citaat door lemmiatje:
Wat maakt jou zo gelukkig ?


Alles hmdl.

Ik heb alles wat mijn hartje begeert. Een lieve man, leuke kids (al kan ik ze soms wel achter het behang plakken ) lieve familie, een dak boven mijn hoofd en het feit dat ik moslima ben. Soms vraag ik me echt af, stel dat ik niet als moslima was geboren, wat dan? Hmdl.

16-09-2010, 11:03


Moslima
Top van een man
De liefste ouders
Toffe SchoonMa
Kindje opkomst
Leuk huisje
Dit jaar afstuderen
Chille baan

Kortom...ALHAMDOLIALLAH

16-09-2010, 11:03

Citaat door lemmiatje:
Ik ben heeeeeel erg gelukkig Alhamdoulilah !!!


Dat moest ik even zeggen na al die deprimerende topics die je hier de laatste tijd leest, het lijkt net of iedereen ongelukkig is .

Wie is er nog meer gelukkig ?


Geluk zit hem in de mate dat je tevreden bent met wat Allah voor jou heeft besloten. Ik ben alhamdulillah zeer gelukkig en zeer tevreden met Allah als mijn heer, met de islam als mijn godsdienst, met mohammed als mijn profeet, met de ummah als mijn ummah en met mijn partner als mijn partner.

Ookal heb ik niet zoveel liefde gehad in het huis van mijn ouders, pas nu voel ik de intense liefde van mijn vader voor mij en begrijp ik ook dat zijn strenge opvoeding voor mijn bestwil was. Dat maakt mij heel gelukkig, het beste voor het laatste bewaren waar alle beste dingen bij elkaar komen.

16-09-2010, 11:03
Moge allah jullie dit gevoel voor eeuwig laten houden inschaAllah!

Pagina's : [1] 2 3