Bekijk volle/desktop versie : ronaldo beter dan messi



Pagina's : [1] 2

15-09-2010, 22:22
Wie c ronaldo beter als messi vind moet levend worden verbrand

15-09-2010, 22:45


gelijk heb je!

15-09-2010, 22:46
was gewoon niet zijn dag, netals messi tegen hercules

15-09-2010, 22:48

Citaat door Mister_Riffi_:
was gewoon niet zijn dag, netals messi tegen hercules



niet zijn dag? volgens mij niet zijn maand messi heeft gisteren laten zien waarom hij nummer 1 is nu nog wachten op ronaldo

15-09-2010, 22:52



Citaat door mokro18:
niet zijn dag? volgens mij niet zijn maand messi heeft gisteren laten zien waarom hij nummer 1 is nu nog wachten op ronaldo


HIj speelde vandaag niet eens zo slecht a ajaxjood, messi speelde zo gaar tegen hercules, inter etc

weet je wie slecht waren die ajax joden van jou

15-09-2010, 22:54
Ronaldo speelde heel goed, alleen hij stond vaak goed voor de man en voor de goal alleen was hij in de afwerking nogal ongelukkig.

Dat kan iedereen wel eens overkomen

15-09-2010, 22:54

Citaat door Mister_Riffi_:
HIj speelde vandaag niet eens zo slecht a ajaxjood, messi speelde zo gaar tegen hercules, inter etc

weet je wie slecht waren die ajax joden van jou



heb je barca gisteren gezien? dat is voetbal pik!

en als ajax vandaag zo drama was begrijp ik meteen waarom jij ronaldo goed vond spelen

15-09-2010, 22:56

Citaat door mokro18:
heb je barca gisteren gezien? dat is voetbal pik!


Hahahaha ajax vernedert en opeens beginnen ze over hun 2e joodse clubje barca

15-09-2010, 22:57
Beweer je dat ajax niet dramatisch was dan?????


Ik zweer osacuna bood meer tegenstand, ajax zou degraderen in la liga

15-09-2010, 22:59

Citaat door Mister_Riffi_:
Beweer je dat ajax niet dramatisch was dan?????


Ik zweer osacuna bood meer tegenstand, ajax zou degraderen in la liga




om maar te zwijgen over psv of ben je de wedstrijd tegen de hekkensluiter van rusland vergeten


dit is champions league of moet ik de copa del rey van vorig seizoen erbij halen want dan moet je hellemaal huilen met de pet op

15-09-2010, 23:01

Citaat door Mister_Riffi_:
Hahahaha ajax vernedert en opeens beginnen ze over hun 2e joodse clubje barca



jij doet nu alsof real madrid oogstrelend voetbal laat zien
voor oogstrelend voetbal zit je bij de verkeerde spaanse club gappie

15-09-2010, 23:04

Citaat door mokro18:
om maar te zwijgen over psv of ben je de wedstrijd tegen de hekkensluiter van rusland vergeten


dit is champions league of moet ik de copa del rey van vorig seizoen erbij halen want dan moet je hellemaal huilen met de pet op


dus o7ashuna speelde vorige week nog tegen dit real , toen zelfs met ramos en benzema


Citaat door mokro18:
jij doet nu alsof real madrid oogstrelend voetbal laat zien
voor oogstrelend voetbal zit je bij de verkeerde spaanse club gappie



Nee ajax is wel vernedert en die arrogante joden waar jij mee omgaat effe op hun plek gezet


Vieze kanker arrogante joden, alles wat met ajax te maken heeft is arrogant, nos die dikke jood, die andere dikke jood jol en ga zo maar door

15-09-2010, 23:06



Citaat door Mister_Riffi_:
was gewoon niet zijn dag, netals messi tegen hercules


wat zei je?



gewoon prachtig om te zien!!

15-09-2010, 23:12

Citaat door Mister_Riffi_:
dus o7ashuna speelde vorige week nog tegen dit real , toen zelfs met ramos en benzema




Nee ajax is wel vernedert en die arrogante joden waar jij mee omgaat effe op hun plek gezet


Vieze kanker arrogante joden, alles wat met ajax te maken heeft is arrogant, nos die dikke jood, die andere dikke jood jol en ga zo maar door



dus als barca real weer een pakslaag geeft dan wil je zeggen dat hercules beter is dan real ahahahha ye theorie maar maak je niet druk! real madrid is een palestijnse club heb je die palestijnse vlaggen gezien het zijn allemaal moslims en mourinho is de grootste moslim (over joden gesproken )

15-09-2010, 23:16

Citaat door mokro18:
dus als barca real weer een pakslaag geeft dan wil je zeggen dat hercules beter is dan real ahahahha ye theorie maar maak je niet druk! real madrid is een palestijnse club heb je die palestijnse vlaggen gezien het zijn allemaal moslims en mourinho is de grootste moslim (over joden gesproken )


Ja die palestijnse vlaggen waar gericht tegen jouw ajax familie, jodenaanhangers, zelfs in madrid weten ze over de ajax joden

blijf jij maar een keppeltje dragen en je club aanbidden, kijken hoe ver je ermee komt

Pagina's : [1] 2