Bekijk volle/desktop versie : Ik ben niet gelukkig..... omdat..



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2010, 20:21
-





Salaam Dames,



Dit is het zinnetje wat wij elke keer aanhoren.
Mn tante dus, ze is 9 jaar gelukkig getrouwd en kan GEEN kinderen krijgen.
Probleem is, is dat ze nu in Nederland, Belgie, Duitsland is geweest voor een controle, vruchtbaarheid controle etc maar het is allemaal goed.
Mn tante en haar man zijn beide vruchtbaar en mn tante menstrueert om de 28 dagen.

Wat kan ik doen?
Zijn hier dames die hetzelfde hebben meegemaakt en hulp hebben gehad op een Islamitische wijze?

Zoja, geef me de tips want haar wens zijn kinderen en zou haar ontzettend graag willen helpen door alles uit te proberen..

Bedankt Dames!

15-09-2010, 20:24


Moge allah swt haar incha allah een kindje schenken
Ameen..
maar is IVF niet iets ofzo aangezien ze al 9 jaar bezig is en nog nix iet svan een medische molen?

heeft ze in marokko al een onderzoek gehad?

15-09-2010, 20:31
is allemaal mektab.. het lot ligt in handen van allah
dus t enige wat ons rest is dua doen
en dat wil ik wel doen voor haar
moge allah haar en alle andere vrouwen met een kinderwens een gezond kind schenken
ameen!!

15-09-2010, 20:35

Citaat door wassila83:
Moge allah swt haar incha allah een kindje schenken
Ameen..
maar is IVF niet iets ofzo aangezien ze al 9 jaar bezig is en nog nix iet svan een medische molen?

heeft ze in marokko al een onderzoek gehad?



Salaam Lief!

Nee, IVF heeft ze nog geprobeerd.
Denk je dat, dat het beste oplossing is?
In marokko heeft ze op een ''islamitische wijze'' medicijnen gehad en dat heeft ook niet geholpen.
Ze is wel bij een vrouw geweest die haar gemasseerd heeft en heeft gekeken of ze last had van kou in haar lichaam maar dat was ook niet het geval.

Bedankt alvast

15-09-2010, 20:38


een huwelijk van 9 jaar lang, wat wilt ze nog meer.

15-09-2010, 20:38

Citaat door Rach_:
is allemaal mektab.. het lot ligt in handen van allah
dus t enige wat ons rest is dua doen
en dat wil ik wel doen voor haar
moge allah haar en alle andere vrouwen met een kinderwens een gezond kind schenken
ameen!!




Inchallah yarabi, chokran lief!

15-09-2010, 20:43
misschien kan ze roeqya laten doen. Als ze medisch gezond is kan het sihr of ain zijn. dit kan doormiddel en met de toestemming van Allah weggehaald worden!

15-09-2010, 20:43

Citaat door moslima_girl:
een huwelijk van 9 jaar lang, wat wilt ze nog meer.


Kinderen.



Sommige mensen

15-09-2010, 20:45

Citaat door moslima_girl:
een huwelijk van 9 jaar lang, wat wilt ze nog meer.





La hawla wa quita billah.
Ik wens dit geen enkel mens toe, ook jou niet.
Een huwelijk zonder kinderen is erg moeilijk.
Ze zegt altijd Al Hamdulillah maar ze is geen gelukkige vrouw en dat zal geen enkele vrouw zijn zonder een kind van haar en haar man.
Begrijp me niet verkeerd, Alles ligt in de handen van Allah swt.

Alleen jou opmerking, heeft me zelfs een beetje boos gemaakt.
Aangezien dit een topic is en iedereen vrij mag reageren kan ik er niets aan veranderen, maar mocht het anders zijn? Had ik je meteen deruit geschopt.

15-09-2010, 20:47

Citaat door Lievejuf:
-





Salaam Dames,



Dit is het zinnetje wat wij elke keer aanhoren.
Mn tante dus, ze is 9 jaar gelukkig getrouwd en kan GEEN kinderen krijgen.
Probleem is, is dat ze nu in Nederland, Belgie, Duitsland is geweest voor een controle, vruchtbaarheid controle etc maar het is allemaal goed.
Mn tante en haar man zijn beide vruchtbaar en mn tante menstrueert om de 28 dagen.


Wat kan ik doen?
Zijn hier dames die hetzelfde hebben meegemaakt en hulp hebben gehad op een Islamitische wijze?

Zoja, geef me de tips want haar wens zijn kinderen en zou haar ontzettend graag willen helpen door alles uit te proberen..

Bedankt Dames!






IVF kan een oplossing bieden, er zijn veel koppels die op deze manier kinderen hebben.
in belgie wordt er tussen gekomen in de ziekte kosten , de eerste keer van de implanting. Je kan ook een bijkomende verzekering nemen die deze behandeling terugbetaald.
in belgie kan je hier voor terecht in de vruchtheidkliniek in jette. de vrije universiteit ziekenhuis brussel.
Het is niet altijd een pijnloze behandeling. maar als je tante 10 jaar bezig is , kan ze beter over gaan tot deze behandeling

succes

15-09-2010, 20:49

Citaat door aischa89:
misschien kan ze roeqya laten doen. Als ze medisch gezond is kan het sihr of ain zijn. dit kan doormiddel en met de toestemming van Allah weggehaald worden!


He lief.

Ja medisch zijn de beiden gezond en vruchtbaar en alles is OK!
Ken jij toevallig iemand waar die roeqya gedaan kan worden?
Dit wisten we dus niet[/FONT]




Citaat door mmu2:
Kinderen.



Sommige mensen




[FONT="Tahoma"]Tjah, je doet er niks aan lief.
Haar naam ''girl'' zegt al genoeg hehe, een kind dus.

15-09-2010, 20:52

Citaat door Lievejuf:
La hawla wa quita billah.
Ik wens dit geen enkel mens toe, ook jou niet.
Een huwelijk zonder kinderen is erg moeilijk.
Ze zegt altijd Al Hamdulillah maar ze is geen gelukkige vrouw en dat zal geen enkele vrouw zijn zonder een kind van haar en haar man.
Begrijp me niet verkeerd, Alles ligt in de handen van Allah swt.

Alleen jou opmerking, heeft me zelfs een beetje boos gemaakt.
Aangezien dit een topic is en iedereen vrij mag reageren kan ik er niets aan veranderen, maar mocht het anders zijn? Had ik je meteen deruit geschopt.


Sommige mensen hebben zo makkelijk praten. Niks van aantrekken.

Moge Allah jouw tante snel kindjes geven. Zoveel ze wilt en inshAllah heel gezond. Helaas kan ik je niet helpen, maar hoop dat andere het hier wel kunnen doen. Heel veel succes.

15-09-2010, 20:52



Citaat door faisha:
IVF kan een oplossing bieden, er zijn veel koppels die op deze manier kinderen hebben.
in belgie wordt er tussen gekomen in de ziekte kosten , de eerste keer van de implanting. Je kan ook een bijkomende verzekering nemen die deze behandeling terugbetaald.
in belgie kan je hier voor terecht in de vruchtheidkliniek in jette. de vrije universiteit ziekenhuis brussel.
Het is niet altijd een pijnloze behandeling. maar als je tante 10 jaar bezig is , kan ze beter over gaan tot deze behandeling

succes




Beste Faisha,

In belgie yek. Hoe zit het in Nederland?
Ik heb het haar ooit aangekaard en toen zei ze dat een buurvrouw veel geld moest betalen en hun kun zich dat dus niet offeren.
Weet iemand toevallig of het hier wel vergoed wordt?
Ik heb even gesurfd op het internet maar t meeste informatie is nog van 2008 en dat kan inmiddels al veranderd zijn.
Ze is aanvullend verzekering op pakket 4, aller hoogste dus.

Inchallah lief, chokran voor je tijd en reactie!

15-09-2010, 20:54
Ik vind wel zielig voor je tante, maar wie weet zal ze Insa allah kindje krijgen ,
Allah geeft en neemt ..... en ze moet geduld hebben...en alles proberen .

Moge allah haar sbar geven en haar wens vullen Icha allah ..!

15-09-2010, 20:54

Citaat door Al-jazeera:
Sommige mensen hebben zo makkelijk praten. Niks van aantrekken.

Moge Allah jouw tante snel kindjes geven. Zoveel ze wilt en inshAllah heel gezond. Helaas kan ik je niet helpen, maar hoop dat andere het hier wel kunnen doen. Heel veel succes.



He lief.

Klopt ja.

Inchallah Yarabi ino.... Inchallah.
Ik gun het ook alle vrouwen met hetzelfde probleem Inchallah.

Chokran lief!

Pagina's : [1] 2 3