Bekijk volle/desktop versie : diana 35 pil

15-09-2010, 15:15
[Alles hier over in deze topic!
Ik heb hem al 2 maanden thuis liggen, 4 keer ingeslikt daarna mee gestopt?
Ik heb last van lichte acne, vlekken en ben zeer slank
Dus aankomen is geen probleem, iets hield mij tegen om het niet te doen
Maar me acne word steeds erger en het wilt niet ophouden.
Dokter heeft me dit voorgeschreven.
Alle tips/advies is welkom]

19-09-2010, 10:19

Hey
Wat fijn dat je 7jaar pukkelvrij bent
Maar indd ik ben bang voor zoveeeeel nadelen
Als je stopt krijg je het erger terug?
Ik wens je veeeeel sbar en genezing toe inshallah

19-09-2010, 19:48
Inderdaad: niet aan beginnen! In het begin is het prachtig, maar als je dan probeert te stoppen, kom je erachter dat je probleem alleen maar groter is geworden. Heel veel puisten, vette huid en enorme haaruitval. De eerste keer dat ik stopte wist ik niet wat me overkwam. Daarna heb ik het nog 5 keer geprobeerd, precies hetzelfde.

Omdat veel mensen tegen mij zeiden dat mijn hormoonhuishouding weer normaal moest worden en ik geduld moest hebben, heb ik het een jaar volgehouden zonder pil. Aan het eind had ik bijna geen haar meer over en een puistenkop. Ik ben maar weer begonnen met die vreselijke rotpil.

20-09-2010, 10:21
Hallo dames
Wat erg om dit te horen! Dit gun ik niemand
Jullie hebben me ogen geopend
Het liefst wil ik het zelf ervaren maar nee ik begin er niet aan
Slakkengel helpt tijdelijk voor vlekken maar daarna word het erger en agressiever
Ik loop niet bij de dermataloog maar over een maand ga ik naar de dokter
En wil ik iets wat echt helpt
Heb sbar -f het komt goed inshallah

21-09-2010, 11:23

Ik slik het wel in als moeder, heb er totaal geen last van. Voor mijn puisten die ik tijdens borstvoeding ben opgelopen, ben ik naar een dermatoloog gegaan en die heeft me echt geholpen. Ben puistvrij en als ik er mee stop tijdens mijn maandstonden, krijg ik geen puisten meer. dus dames als je met puisten zit, ga dan naar een dermatoloog.