Bekijk volle/desktop versie : Jort Kelder krijgt klappen van Pieter Storms



Pagina's : [1] 2

15-09-2010, 11:19
Jort Kelder krijgt klappen van Pieter Storms



AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na een tumultueuze uitzending van DWDD in zijn gezicht geslagen door Pieter Storms. De twee mannen hadden tijdens de uitzending een pittige, chaotische woordenwisseling.

Jort Kelder maakt vandaag op zijn - inmiddels overbelaste - website '925' melding van de klappen die hij ontving van Pieter Storms. 

Hij schrijft: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."

Het was de bedoeling dat de twee kemphanen in de uitzending van DWDD zouden discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar daar kwam weinig van. De verwijten vlogen over de tafel. Presentator Matthijs van Nieuwkerk hield zich volstrekt afzijdig van het gesprek en greep niet in, tot verbazing van velen. (EBO)

15-09-2010, 11:59


Ik heb het gezien. Ik vond het allemaal lachwekkend.

15-09-2010, 12:06
Jammer net niet gezien, na dat item met die man die in thailand had gezeten zapte ik verder.
Had wel graag gezien hoe die die klappies ontving.

15-09-2010, 12:11
Kinderen.

15-09-2010, 12:13



Citaat door Mrcapone:
Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest.
Nina Brink die iemand anders een rat noemt.

15-09-2010, 12:18

Citaat door Mrcapone:
maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."


Dat verbaast me toch enigzins als je naar Jort kijkt.

15-09-2010, 12:53
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=17499&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2010&cHash=950f718067911d94974008c041171af4

kan me voorstellen dat Storms op z'n pik getrapt was; uitgemaakt voor GOLDDIGGER door jorge, en plein publiek, en z'n oplichtersliefje in de beklaagdenbank erbij...

15-09-2010, 13:19

Citaat door Mrcapone:
Jort Kelder krijgt klappen van Pieter Storms



AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na een tumultueuze uitzending van DWDD in zijn gezicht geslagen door Pieter Storms. De twee mannen hadden tijdens de uitzending een pittige, chaotische woordenwisseling.

Jort Kelder maakt vandaag op zijn - inmiddels overbelaste - website '925' melding van de klappen die hij ontving van Pieter Storms. 

Hij schrijft: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."

Het was de bedoeling dat de twee kemphanen in de uitzending van DWDD zouden discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar daar kwam weinig van. De verwijten vlogen over de tafel. Presentator Matthijs van Nieuwkerk hield zich volstrekt afzijdig van het gesprek en greep niet in, tot verbazing van velen. (EBO)


kan iemand een link plaatsen van de aflevering?

en zijn er beelden van de tikjes die werden uitgedeelt?

15-09-2010, 13:32
Ik wil zien..

15-09-2010, 13:39

Citaat door storyteller:
kan iemand een link plaatsen van de aflevering?

en zijn er beelden van de tikjes die werden uitgedeelt?



http://www.youtube.com/watch?v=Ia25G39gnf4

15-09-2010, 14:17
ik heb het live gezien , en de herhaling later weer

Nederlanders die ruzie hebben op tv ziet er altijd lachwekkend uit , ze proberen altijd zo politiek correct mogelijk over te komen , maar na de uitzending gaan ze los , zie ook Joran van der Sloot tegen Peter R.de Vries kunnen ze niet een keer tijdens een live uitzending los gaan?? dat levert tenminste kijkcijfers op.

15-09-2010, 14:49

Citaat door Mrcapone:
Jort Kelder krijgt klappen van Pieter Storms



AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na een tumultueuze uitzending van DWDD in zijn gezicht geslagen door Pieter Storms. De twee mannen hadden tijdens de uitzending een pittige, chaotische woordenwisseling.

Jort Kelder maakt vandaag op zijn - inmiddels overbelaste - website '925' melding van de klappen die hij ontving van Pieter Storms. 

Hij schrijft: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."

Het was de bedoeling dat de twee kemphanen in de uitzending van DWDD zouden discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar daar kwam weinig van. De verwijten vlogen over de tafel. Presentator Matthijs van Nieuwkerk hield zich volstrekt afzijdig van het gesprek en greep niet in, tot verbazing van velen. (EBO)



Irritant ventje die Kelder..nie raar dat ie s een paar tikke op z'n bakkes krijg.Die knakker had wat harder moeten slaan..buituh in een donker steegie.

15-09-2010, 15:30


Ik weet niet wat Pieter Storms in Nina Brink ziet. Hij is alleen uit op haar geld.

15-09-2010, 15:32

Citaat door Mister1979:
Ik weet niet wat Pieter Storms in Nina Brink ziet. Hij is alleen uit op haar geld.


En op haar zakdoekjes

15-09-2010, 15:37

Citaat door Einherjer:
Irritant ventje die Kelder..nie raar dat ie s een paar tikke op z'n bakkes krijg.Die knakker had wat harder moeten slaan..buituh in een donker steegie.


ik dacht dat degene die met de vuisten praat, straattuig was?
misschien is die jort kelder wat irritant, maar die storms zat een monoloog weg te geven van jawelste en ik denk niet dat het de bedoeling is om aan tafel te zitten en alleen maar ongefundeerde kritiek te geven zonder enige vorm van dialoog.

stel nu toch dat jort kelder de bron is van de sm perikelen van nina -bitch- brink

Pagina's : [1] 2