Bekijk volle/desktop versie : Ik wil morgen een bos rozen afgeven bij haar werk.... maar ......



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

15-09-2010, 02:50
Ik weet niet hoe ik het moet aanpakkee, wil hem bezorgen op haar werk.
Moet ik bij de receptie afgeven of haar persoonlijk na beneden roepen door de receptie ?????

We hebben een woordenwiseling ik en mn vriendin om bijna niks ( iets uit het verleden voordat we samen gingen)

Niet eens mij fout, maar wil het gwn goed hebben met elkaar omdat et nergens om gaat.

Wil haar mrogen een bosbloemen bezorgen met een kaartje van dat ik van je hou en der niet kwijt wil, met ons foto erbij.



en wat vinde jullie van de tekst:

Lieverd, jij bent mijn wederhelft. Geef me de kans je uit te leggen,dat ik zonder jou niet compleet meer ben.
Mijn hart klopt voor jou en ik weet dat jij ook van me houd.
Het gaat zo goed tussen ons twee, sommige mensen bemoeien zich er weermee maar dat is snel klaar. Ontstokers heb je altijd wel maar daar luister ik niet naar, moet je ook doen.
Ik hou van jou, je bent mijn alles, ik hoop dat je dat in ziet!!
IK WIL JE NIET KWIJT

Liefs MO

X X X X X


================================================== ====

Ik heb ze gebracht, later kreeg ik een sms

ahh een bos rozen met onsfoto erbij, ik besef niet dat iemand dit voor mij doet.
wel leuk heb ik nog nooit meegemaakt dit echt niet, zal die foto wel op mn nachtkasje zette x

================================================== ====

Later op de avond kreeg ik deze SMS en nu ?

Weet je wat het is , heb niks metjouw te maken maar een relatie wil ik niet meer en tuurlijk heb ik het leuk met je gehad altijd je bent leuk lief aardig en speciaal voor mij en je bent ook nog anders als andere.
Maar weet je wat het is. ik heb eerst realatie gehad van 5 jaar is vegooit daarna weer relatie van 1 jaar ook vergooid.
Ik wil is gwn vrijgezel zijjn geen verplichtinge geen verantwoordinge geen ruzie om niks.
Het is egt veelste snel voor mij gegaan allemaal en ik zeg het je omdat ik wil voorkomen dat we over een jaar ofso uit elkaar zijn tijd weer dan vergooid.
Ik ben nou 23 en zit al zo lang in relaties wat heb ik bereikt niks nada.
had al getrouwd kunnen zijn. ik weet dat je om me geeft weet ik hoef jij me niet duidelijk te maken want dat weet ik.
Ik d8 er niet bij na om een relatie aantegaan ja nee.

We zijn jong en ik deels relatie heb gehad en allerei dinge heb meegemaakt dat heeft mij nu gemaakt wie ik ben, ben der gwn onzeker van geworden.
Het doet pijn weet ik maar er is geen reden dat ik der mee stoppen wil, maar het gaat erom dat ik geen zin heb in vastigheid snapje, er is geen reden nou eigedelijk is dat het.
Tuurlijk als er iets met jou is kan ik je mij bellen advies vragen of je ergens moet mee helpen. Hoop dat ik er geen spijt van krijg.
Liefs xxxxx

================================================== ====

Ik hou van haar en wil der niet kwijt , wat moet ik nu doen ?

-gwn zo laten zitten tot dat ze weer van zelf gaat smse bellen ?
- Haar mooie lieve smsjes van houden van dat ze me niet kwijt wil terug naar haar smsen?

================================================== =====

19-9-2010

Heb haar gistere zaterdag genegeerd moest het gwn met volhouden dus niet gebeld en niet gesmst en toen ...

hahahaa gistrnacht word ik de hele tijd onbekend gebeld, neem ik op, praten ze nie stilletjes.. deze nummer heeft niemand zei en 2 andere vrienden. ik denk dus dat zei der achter zit of niet ?

en vanochtend stuurt ze me eensms, Je moet me niet meer onbekend bellen ik lag al te slapen. neem tog niet onbekend op !!
wat probeert ze nou te bereiken (want wolah k heb haar egt niet gebeld )



wat moet ik terug smsen ? of negere

15-09-2010, 02:54


zo lief!
maar foto is er een beetje teveel aan
naar mijn mening toe dan he!
maar zeker doen!

15-09-2010, 02:54
Gadverdamme man, doe even normaal en wees een echte vent.

15-09-2010, 02:56
Die boven mij is zeker zo'n meid die afgetuigd wil worden door haar man en daarna met gebroken benen en twee missende tanden het eten wil serveren voor haar man.

Die arme schat heeft al zoveel gewerkt en moest mij ook nog eens in goede banen leiden.

15-09-2010, 03:02



Citaat door Zvijer:
Die boven mij is zeker zo'n meid die afgetuigd wil worden door haar man en daarna met gebroken benen en twee missende tanden het eten wil serveren voor haar man.

Die arme schat heeft al zoveel gewerkt en moest mij ook nog eens in goede banen leiden.


Een beetje naar haar werk gaan zitten smeken met een bos bloemen en een kaartje, alleen het vuurwerk ontbreekt nog als ze het hem vergeeft. We zitten hier niet in Bollywood .

En voor verder moet jij zwijgen, ga jij maar op de boze blikken letten. En over boze blikken gesproken kijk jij zelf ook niet vriendelijk (avatar)

15-09-2010, 03:03
Omdat hij haar een kaartje gaat sturen met de tekst dat hij van haar houdt en niet kwijt wil, smeekt hij meteen?


15-09-2010, 03:08

Citaat door Zvijer:
Omdat hij haar een kaartje gaat sturen met de tekst dat hij van haar houdt en niet kwijt wil, smeekt hij meteen?



Ow laat maar zitten. Jij bent zeker ook zo'n eentje.

Hahaha echt lachwekkend .

15-09-2010, 03:24
wat vinden jullie van deze tekst die ik erbij ga doen in de kaartje ????


Lieverd, jij bent mijn wederhelft. Geef me de kans je uit te leggen,dat ik zonder jou niet compleet meer ben.
Mijn hart klopt voor jou en ik weet dat jij ook van me houd.
Het gaat zo goed tussen ons twee, sommige mensen bemoeien zich er weermee maar dat is snel klaar. Ontstokers heb je altijd wel maar daar luister ik niet naar, moet je ook doen.
Ik hou van jou, je bent mijn alles, ik hoop dat je dat in ziet!!
IK WIL JE NIET KWIJT

Liefs Mo

X X X X X

15-09-2010, 03:29
Ow my goodnes !!

xzwijgt in alle talenx


15-09-2010, 03:34
Het is echt een mooi gebaar.. Moet je echt doen!
vrouwen waarderen dat eenmaal.. een Romanticuss..

15-09-2010, 03:34

Citaat door Boutaiina18:
Het is echt een mooi gebaar.. Moet je echt doen!
vrouwen waarderen dat eenmaal.. een Romanticuss..


dankjewel , tekst ook goed ?

15-09-2010, 03:36

Citaat door lover32:
dankjewel , tekst ook goed ?



Laat de tekst over jou gaan en jou gevoelens en over haar..
dat stukje over onstokers etc.. haal die druit..

15-09-2010, 03:41



Citaat door Boutaiina18:
Laat de tekst over jou gaan en jou gevoelens en over haar..
dat stukje over onstokers etc.. haal die druit..


sorry maar ken jij het bewerken voor mij in mooie overtuigende zinnen dan aub

15-09-2010, 03:45

Citaat door lover32:
sorry maar ken jij het bewerken voor mij in mooie overtuigende zinnen dan aub



haha Moet je het niet zelf doen?
ik weet niet wat je precies voel,,
wat wil je dat er allemaal in staat
maar dan wel eerlijk heh

15-09-2010, 07:57

Citaat door lover32:
ik weet niet hoe ik het moet aanpakkee, wil hem bezorgen op haar werk.
Moet ik bij de receptie afgeven of haar persoonlijk na beneden roepen door de receptie ?????

we hebben een woordenwiseling ik en mn vriendin om bijna niks.

niet eens mij fout, maar wil het gwn goed hebben met elkaar omdat et nergens om gaat.

wil haar mrogen een bosbloemen bezorgen met een kaartje van dat ik van je hou en der niet kwijt wil, met ons foto erbij.



en wat vinde jullie van de tekst:

Lieverd, jij bent mijn wederhelft. Geef me de kans je uit te leggen,dat ik zonder jou niet compleet meer ben.
Mijn hart klopt voor jou en ik weet dat jij ook van me houd.
Het gaat zo goed tussen ons twee, sommige mensen bemoeien zich er weermee maar dat is snel klaar. Ontstokers heb je altijd wel maar daar luister ik niet naar, moet je ook doen.
Ik hou van jou, je bent mijn alles, ik hoop dat je dat in ziet!!
IK WIL JE NIET KWIJT

Liefs MO

X X X X X



deze tekst is veel beter joh;

Lieverd, jij bent mijn Zbelhelft. Geef me de kans om afspraak te maken met de vuilnisman ,zodat hij jou kan opruimen en weggooien..


Liefs MO

X X X X X

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15