Bekijk volle/desktop versie : Storm in een topic vanwege een ruzie tussen m.nl leden



Pagina's : [1] 2

14-09-2010, 21:25
Is het wel eens uit de hand gelopen in een topic dat iedereen zijn adem in hield? Ik heb het eens meegemaakt, en ik ga niet zeggen tussen wie of waarover vanwege persoonlijke redenen, maar ik hield mijn hard vast toen ik de conversaties heen en weer zag gaan, want ik wist, dit gaat slecht afkomen. me3na ik was zelf indirect betrokken bij die ruzie dus had ik ook wat te winnen of te verliezen. Maar sub7anaLlaah, anoniem of niet, het is aangrijpend. Net als alle topic's waar oorlogen gevoerd worden is deze gelukkig ook verwijderd.

Hebben jullie ook eens een verhitte discussie in een topic gevolgd waarbij je dacht van oei, dat loopt slecht af?

14-09-2010, 21:27


Ach joh, 9 van de 10 keer loopt een topic hier op m.nl volledig uit de hand............

14-09-2010, 21:29
ja daarnet bij jou

14-09-2010, 21:29
Nee

14-09-2010, 21:31


Ik ga er niet in mee en wil er niet bij betrokken worden. Laag gedoe, wie ook schuldig of onschuldig is. Heb helaas wel mogen ervaren dat er sneaky leden zijn, nooit verwacht.
Op fora moet je ook nooit goed van vertrouwen zijn.

14-09-2010, 21:31
Soms moet ik er heel hard om lachen en soms voel ik plaatsvervangende schaamte.

14-09-2010, 21:32
Het lijkt soms wel alsof mensen geen leven hebben naast m.nl.. Er bestaat meer hoor dan alleen deze website.

14-09-2010, 21:33
Af n toe is het wel komisch om te zien hoe stupid leden zijn om zo veel prive info te geven.

14-09-2010, 21:34

Citaat door Black_Devil:
Het lijkt soms wel alsof mensen geen leven hebben naast m.nl.. Er bestaat meer hoor dan alleen deze website.

Hey meissie.

Hoe issie?

14-09-2010, 21:36

Citaat door juno:
Ik ga er niet in mee en wil er niet bij betrokken worden. Laag gedoe, wie ook schuldig of onschuldig is. Heb helaas wel mogen ervaren dat er sneaky leden zijn, nooit verwacht.
Op fora moet je ook nooit goed van vertrouwen zijn.



Zeg dat wel. Sommige leden willen gwn geen nee horen!! Of ze nemen een andere nick om bepaalde leden te stalken.

14-09-2010, 21:38

Citaat door BoraSita:
Hey meissie.

Hoe issie?


Hee schat,

Alhamdoulilah 't gaat goed & met jouw? Leuke el3ied gehad?

14-09-2010, 21:40

Citaat door fatimaxx:
ja daarnet bij jou


Echt niet, noem je dat een storm in een topic? Het was eerder een storm in een glas Nee alhamdulillaah ik zoek geen ruzie met iemand en ik laat het ook niet escaleren.

14-09-2010, 21:42



Citaat door juno:
Ik ga er niet in mee en wil er niet bij betrokken worden. Laag gedoe, wie ook schuldig of onschuldig is. Heb helaas wel mogen ervaren dat er sneaky leden zijn, nooit verwacht.
Op fora moet je ook nooit goed van vertrouwen zijn.


het wordt pas eng als jouw nick de revue passeert. Was bij mij ook gebeurd. Ineens was ik degene die alles had veroorzaakt terwijl ik nergens van bewust was. Hoe sommige dingen zomaar ineens tegen je kunnen werken sub7anallaah.

14-09-2010, 21:42

Citaat door Black_Devil:
Hee schat,

Alhamdoulilah 't gaat goed & met jouw? Leuke el3ied gehad?


Hmdl

Was rustig en die van jou?

14-09-2010, 21:55
Ik heb opgemerkt dat veel leden geen hart hebben, iemand opent een topic omdat ze doodongelukkig is en even haar hart wilt luchten en dan krijg je de bekende figuren die het beter weten en woorden verdraaien en gelijk de laatste trap geven aan zo een kwetsbare persoon.

Pagina's : [1] 2