Bekijk volle/desktop versie : Ik raak verbitterd (kinderwenst)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12

04-12-2010, 22:25

Citaat door mocro_riffia:
Moge allah swt je kindren schenken.

Lieve zuster wees niet verbitterd.

Ik had een tante en oom ze konde geen kinderen krijgen zeiden de dokters.

7 jaar lang en ze hadden nog geen kinderen

En nu hebben ze 3 masha Allah prachtige kinderen.

En me tante gaat weer bijna bevallen van haar 4de kindje insha Allah

Allahoe akbar...

04-12-2010, 22:27



Citaat door erasmus1:
Een wens blijft een wens en kan niet zomaar verdwijnen
Zo simpel is het niet.

Lieve schat ik weet wat een kinderwens is, die heb ik al bijna 14 jaar maar ik bedoelde meer of ze er nog wat mee deed...(medisch)
Als ik uitbehandeld zou zijn zou ik niet meer verlangen naar een kind want dan weet ik dat dat er niet meer in zit.
Echter, verdrietig zul je er misschien altijd om blijven..

04-12-2010, 22:28

Citaat door _Nour_al_Houda_:
al meer dan 6 jaar heb ik een intense kinderwens en nog steeds ben ik nooit zwanger geraakt, ik merk dat ik geen geduld meer kan opbrengen. ik raak verbitterd, ik kan niet meer leuk met de kinderen van mijn broertje spelen, ik ben jaloers op mijn zwangere buurvrouw

hoe raak ik dit depressieve gevoel kwijt, ik probeer te vetrouwen op Allah en hoop te houden maar ik wordt steeds zwakker



Allah ie rzak koem bi doerya saliha incha-allah.....ik leef met je mee. Ik heb een vriendin waar het nu ook al na jaaaaaaren nog steeds niet lukt. Ik vind het erg vreselijk voor haar , walakin inna Allaha ma3a sabirien....

04-12-2010, 22:28

Citaat door nadia2007:
Allahoe akbar...



inderdaad zuster.

Als ik na me oom en tante kijk zie ik hoe leuk ze het vinden dat ze kinderen hebben.

Ik zie hoe ze hun kinderen opvoeden enzo.

Hoe hun kinderen roepen papa en mama echt zo mooi is dat.

Moge allah swt jullie ook prachtige kinderen schenken lieve zusters gair insha allah

04-12-2010, 22:33



Citaat door niesj:
Lieve schat ik weet wat een kinderwens is, die heb ik al bijna 14 jaar maar ik bedoelde meer of ze er nog wat mee deed...(medisch)
Als ik uitbehandeld zou zijn zou ik niet meer verlangen naar een kind want dan weet ik dat dat er niet meer in zit.
Echter, verdrietig zul je er misschien altijd om blijven..

Misschien begrijpen we elkaar verkeerd...
Een wens/hoop raak je nooit kwijt..maar je moet een plekje geven en ''het vervaagt'' wel met de jaren hoor..dan ben je niet elke dag mee bezig en ook niet als je kinderen ziet..heel soms komt dat gemis/gevoel/leegte naar boven maar niet altijd..tenminste bij mij...

04-12-2010, 22:36
Moge alle dames met een kinderwens verblijdt worden met een wondertje, moge allah swt jullie sbar geven!!!

04-12-2010, 22:38

Citaat door mocro_riffia:
inderdaad zuster.

Als ik na me oom en tante kijk zie ik hoe leuk ze het vinden dat ze kinderen hebben.

Ik zie hoe ze hun kinderen opvoeden enzo.

Hoe hun kinderen roepen papa en mama echt zo mooi is dat.

Moge allah swt jullie ook prachtige kinderen schenken lieve zusters gair insha allah

Allahoema ameen...

04-12-2010, 22:40

Citaat door Moedertje2:
Allah ie rzak koem bi doerya saliha incha-allah.....ik leef met je mee. Ik heb een vriendin waar het nu ook al na jaaaaaaren nog steeds niet lukt. Ik vind het erg vreselijk voor haar , walakin inna Allaha ma3a sabirien....

04-12-2010, 23:25

Citaat door Sensuall:
dit is toch niet hetzelfde, trouwen kan altijd maar kinderen krijgen misschien niet

wat een vergelijking zeg


tuurlijk kan dit niet altijd, nooit gehoord van mensen die nooit zijn getrouwd

04-12-2010, 23:26

Citaat door erasmus1:
Ik denk dat Goldmember zich in de gevoelens van TS kan inleven...
Niemand die om haar hand komt vragen, steeds de meelevende blikken van mensen en dan de vragen of zij er nog steeds niet getrouwd is, alle meiden van de zelfde leeftijd die al kinderen hebben...
Ik kan me voorstellen dat dat ook heel fustrerend is.
Als je niet getrouwd bent kun je sowieso geen kind krijgen, ik zou niet zo snel over haar oordelen....
Ik heb 2 tantes van 50+ die nooit getrouwd zijn geweest. Ik weet er alles van.




jij begrijpt mij

04-12-2010, 23:33

Citaat door Goldmember1:
tuurlijk kan dit niet altijd, nooit gehoord van mensen die nooit zijn getrouwd


ok ja je hebt gelijk misschien maar toch kun je het toch niet vergelijken je kan wel zonder een man maar niet zonder kinderen denk ik

04-12-2010, 23:35

Citaat door Sensuall:
ok ja je hebt gelijk misschien maar toch kun je het toch niet vergelijken je kan wel zonder een man maar niet zonder kinderen denk ik



ummh nou nee, zoals erasmus al zei, dan is het dubbel en niet getrouwd, geen man en geen kinderen das geen pretje, maar ieder zijn eigen beleving

en trouwens het ging me meer om haar gevoelens van gemis en wat er om je heen gebeurt en wat voor invloed dat op je hebt, jaren gaan voorbij, iedereen trouwt,lijkt of voor jou de tijd stil staat, meisjes die je kende toen ze nog ukkies waren zijn nu al verloofd of getrouwd, mensen die jou constant vragen en..wanneer ga je trouwen...dat is inderdaad frustrerend

05-12-2010, 00:26



Citaat door nadia2007:
Allahoema ameen...



Amien

05-12-2010, 01:04
Meiden ik wil jullie mijn verhaal vertellen. Ik heb er 1,5 jaar over gedaan voor dat ik mijn eerste kind kreeg. Ik had wat kruiden van mijn ma gekregen die ik uitgeprobeerd heb en gelijk zwanger ik weet niet meer hoe die kruiden heten.

Voor dat ik nu zwanger ben geworden was ik 4 jaar bezig. Ik heb het volgende gedaan. Ik heb holba in het nederlands heet het fenegriek gebruikt.
Ik heb het op de volgende manier gedaan.

Je doet een handje vol holba in een pannetje en dan warm water over heen gieten. Dit laat je een hele nacht intrekken. De volgende dag begin je elke dag 1 eetlepel van die holba te eten op nuchter maag. Dit doe je 7 dagen lang niet korter of langer s.v.p. ( holba moet wel in de xxxxxng na het intrekken andes bederft het. )

Wanneer start je hier mee? gelijk na je menstruatie de eerste dag dat je weer schoon bent start je er mee. Zorg dat je om de dag met je man het bed deelt.

INCHA ALAH BEN JE DAN ZWANGER. Ik ben nu hamdulilah 30 weken zwanger van mijn 2e

Succes en laat me het weten als het gelukt is. bij mij en mijn vriendin is het wel gelukt....

05-12-2010, 10:41

Citaat door Goldmember1:
ummh nou nee, zoals erasmus al zei, dan is het dubbel en niet getrouwd, geen man en geen kinderen das geen pretje, maar ieder zijn eigen beleving

en trouwens het ging me meer om haar gevoelens van gemis en wat er om je heen gebeurt en wat voor invloed dat op je hebt, jaren gaan voorbij, iedereen trouwt,lijkt of voor jou de tijd stil staat, meisjes die je kende toen ze nog ukkies waren zijn nu al verloofd of getrouwd, mensen die jou constant vragen en..wanneer ga je trouwen...dat is inderdaad frustrerend

Trouwen heb je zelf in de hand, kinderen krijgen niet.
Iedere vrouw in Europa heeft en maakt kans op een huwelijk. Desnoods met een man uit Marokko. Niet iedereen is met mister perfect getrouwd. Sterker nog , niemand is.
Als jonge meid en jonge vrouw krijg je altijd wel aanzoeken. En als je elke aanzoek weigert dan moet je ook niet huilen als je op je 50ste alleen en eenzaam thuis zit.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12