Bekijk volle/desktop versie : Leef en Laat leven!



14-09-2010, 16:27
Het Gaat over een meisje dat genaamd hayat.
Hayat is sinds een jaartje geleden haar ouders verloren en woont samen met haar nichten onder een dak.
Op een dag word hun oma dood ziek en moesten haar oom en tante plotseling naar marokko.
Haar oom en tante besluiten om daar voorgoed heen tegaan maar hun kinderen blijven gwn in nederland leven.
Hayat weet neit wat haar overkomt ze heeftalle vrijheid van de werld maar of zei en haar nichten ermee kunenn hendelen is een ander verhaal....

Spelers:

Hoofdrol:Hayat een meisje dat nooit verlegen is altijd sociaal tegen iedereen.Ze is 19 jaar.
Hayat heeft mooie blond krullend haar tot haar onder rug mooie groen ogen(wat ze van haar vader heeft gekregen),een figuur waar elke meisje van droomt en groote ogen en volle lipen

Nichten:

Loebna:Loebna is de oudste van haar nichten is 26 jaar en vaak de verstandigste.Loubna heeft zwart stijl haar toot haar onderrug mooie volle lippen en heeft groene ogen die ze van haar vader heeft meegkregen

Houda & doenia : Zijn 2 jaar jonger dan dan loebna.Houda en Doen zijn tweeling maar in dit geval lijken ze totaa niet opelkaar doenia heeft bruin krullend haar en Houda heeft blond stijl haar ze hebben allebij een figuur om gek van te woorden en allenbij lichtte ogen.

Laatste van de dames is

Samira:Samira is de jongste van de dames ze is 19 jaar (even oud als hayat ).Zij en hayat zijn beste matties en niemand kan ze uitelkaar krijgen.
Samira heeft pikzwart krullend haar tot haar onderrug heeft mooie volle lippen en heeft groene ogen ze lijkt heel veel op loebna alleen in dit geval heeft ze krullend haar.


The Boys

Hayat heeft een broer genaamd

Mohmed :Mohmed is nooit thuis maarwanneer hij thuis is moet alees goed zijn iedereen meot thuis zijn netjes optijd .Iedereen moet goed en netjes gekleed zijn (en neit als een xxxx).

Mohamed2 : haar nichten hebben ook een broer genaamd mohamed je wee hoe marokanen zijn de eerste jongen moet altijd mohmed heten.
Mohamed2 is een lieve jongen maar die ook heel streng is.Mo & Mo zijn altijd samen en je kunt overal en negens vinden wat voor de dames soms een hoop stress bezorgt....

Dames dit is me eerste verhaal dus wees eenbeetje lief voor me X[/SIZE][/FONT]


[SIZE="4"][FONT="Comic Sans MS"]
1e Vervolg


Tringggg Jeh kut Wekker dacht ik bij mezelf.
Ik stond op en dacht bij mezelf waarom doe ik nog moeite om nog naar school tegaan terwijl ik weet dat ik erover een maand wordt uitgeschopt samen met samira ach joh fuck it lekker nog een maand studiefinancering.Ik liep naarde kamervan samira en maakte haar wakker
Hayat:Samira sta op a izan we hebben school.
samira:Ben je gek het is 7 uur s ochtends ik ga nergens heen
Hayat:STAA OPP!!!
samira: okeej chill

Ik ging naar me kamer pakte me spulletjes en ging de douch in ik nam een lange douch en ging naar me kamer pakte me D&G spijkerbroek deed m aan samen met een zwarte armani t-shirt en deed me guccies eronder.Ik deed een beetje mascara en blush en ging naar benden en ging ontbijten na een kwartier kwam samira naar benden en we gingen op onze vespa's naar school.
Daar aangekomen keken al die bitches ons scheef aan maar we gunde hun geen ene reactie.
We liepen naar de kantine en gingen daar zitten.
Al die jongens in de kantine konden hun ogen niet van ons afhouden.
Een van de jongens knipoogde naar Samira

Samira:Kijk die zwerver msekien ze denken echt dat ze kans maken tfoe
Hayat: HAHAHAHA
De bel ging en we gingen naar de les.We hadden als eerst wiskunde
ik en Samira zaten altijd achterin Samira was aan het pingen en ik was een beetje met me boek aan het rommelen OPEENS HOORDE JE KEI HARD SLA OU SLAM ISamira de tel ging af
Samira :SHIT!
Docent:Samira je weetwat dat betkend inleveren!
Samira :Ik lever niks in !
Docent :Nu inleveren en trok Samira bij haar arm.
Hayat :Wat raak je haar aan e junk en gaf hem een duw
Samira begon hem uittescheldde
Docent :Samira en Hayat nu meldde bij directeur
Hayat :Taz wat wil je me nu bang maken a sukkel
Samira :Mohim je hebt me telefoon niet gekregen a schijthoofd
We liepen de klas uit en iereen was aan het lachen
Samira:jeh sukkel dachtie nou echt dat me telefoon krijgt haah dacht het effe niet
Hayat :Tfoe weer naar die directeur ,Weer wahed preek ahaah
Samira :Komt goed

Aangekomen bij de directeur ......

Zeg me of ik verder moet x

14-09-2010, 18:28


heey meid je verhaal lijkt me leuk ik ga zkr de moeite neme het te lezen ga zo door

xxx je eeerste fann

14-09-2010, 22:56
Speciaal voor mocrogirl321

x

Aangekomen bij de directeur..

Kregen we een hele preek te horen ''wat is dit voor gedrag dames''Jullie weten dat dit onacceptabel is daaarom woorden jullie geschorst voor een week''

Hayat:Tazz weer eenw eek geschorst
mohim bousjans,
Samira:fuck it joh


Thuis aangekomen rook ik gelijk een heerlijke sigaretten geur
dat uit de keuken kwam .
We liepen naarde keuken en zagen Houda en Doenia roken ik en Samira pakte gerust
een sigaretje erbij en begonnen te roken.
Houda:Hebben jullie shen plannen voor morgen nigh
Hayat:la walloe
Houda:Ik ga morge naar cabere met paar matties als jullie meewillen...
Hayat en samira:Zoieozo!

Ons dagje verliep lokko we hadden niks te don het was vrijdag en wij gaan meestal op zaterdag uit.
Doenia belde paar vriendinnen we hadden shisha gezet en een van haar vriendinnen begon juenn te draaien ze nam een paar hijsen en gaf m door aan mij ik nam een paar hijsen en voelde me lekker stoned
Ik gaf de juenn door en stond op deed muziek aan en begon gek te doen met Samira
De avond verliep gezellig...

Samira:Sta op a mattie
Hayat:Kowed!
Samira: Het is 4uur esah sta op !
Hayat :hahaha innie billah
Samira:Ja man je was gister helemaal droenoe door die juenn je viel gelijk in slaap haha
Hayat: hahaahh

Ik stond op en nam een extra lange douch en ging ontbijten.
Er viel niet echt wat te doen dus ik ging een beetje tv kijken in de tussentijd
was het al weer eens 6 uur en ik begon alvast me kroezenkop te stijlen voor vanavond.
Toen ik klaarwas was het resulaat prachtig me haar is echt lang geworden bijna tot me kont!.
Ik pakte me make up en begon me optemaken Ik deed een beetje eyelijner en oogpotlood een beetje blush en deed een rode glosje op.
Ik pakte mijn tijgerjurkje die net boven mijn knie was en deed mijn D&G plakka pumps erbij aan
Ik keek in de spiegel ''Perfect!''
Ik liep me kamer uit en zag dat iedereen druk bezig was met optutten ik ging naar de keuken deed de balkon deur open en genoot van mijn gero.
Even later kwam iedereen naar beneden iedereen zag er prachtig uit
Houda had een rood jurkje aan die net over haar kont heen was
Doenia had een korte zwarte rok aan met een tijgerbloesje van guess
En samira had een zwart jurk aan tot haar knie waarvan de rug blootwas .

Houda:Ewa zijn jullie er klaar voor nigh
Hayat ,Samira en Dounia: Start!!

laat me weten of ik verder moet

16-09-2010, 19:20
jaa snel verder!!!!