Bekijk volle/desktop versie : Roukiyah?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-09-2010, 00:44
Asalaam oulaykoem beste leden,


Citaat:
Een vraagje: Weet iemand misschien wat Roukiyah precies inhoud, hoe dat werkt, waar het goed voor is en wanneer je het kunt doen?
Gaarne niet met gekopierde lappen tekst(en) komen van het internet.

Ma3a-Salama,

O.

14-09-2010, 00:47


Dat wilde ik net hier gaan vragen aan jou ja want ik begrijp niet wat dat is.

Iets voor geesten of voodoo ofzo? Want ik weet het niet

14-09-2010, 00:49

Citaat door Mokeraar:
Dat wilde ik net hier gaan vragen aan jou ja want ik begrijp niet wat dat is.

Iets voor geesten of voodoo ofzo? Want ik weet het niet


Roukiyah is volgens mij een islamitische medicijn die onze Profeet gebruikte. Mensen raadde dat mij aan, but Allahoe Alleem, hoe dat in z'n werk gaat.

14-09-2010, 00:50
Ja maar waar dient het voor

14-09-2010, 01:10


Dat zijn woorden van Allah, ayats uit de Qoran en smeekbedes, om de djinn die je in je hebt te verzwakken.

14-09-2010, 01:14
Ik heb een lezing voor je, als je die wilt. De verzen, de surahs en de wijze waarop je het moet doen wordt daarin uitgelegd.

Is het voor jezelf? Ben je al naar een Imaam geweest?

14-09-2010, 01:33

Citaat door DeRegeerder:
Ik heb een lezing voor je, als je die wilt. De verzen, de surahs en de wijze waarop je het moet doen wordt daarin uitgelegd.

Is het voor jezelf? Ben je al naar een Imaam geweest?


Ja, heel graag. Kun je het mij sturen?

Ja, het is voor mij zelf. Uhm een imaam ligt nogal lastig bij mij.

14-09-2010, 01:34

Citaat door Mokeraar:
Ja maar waar dient het voor


Djinss/jnoen.


Citaat door Ongekend:
Simpel: Ghostbusters tneneneneeeh ofzo iets.


Oh oke. Duidelijk

14-09-2010, 01:35

Citaat door Satisfashion:
Dat zijn woorden van Allah, ayats uit de Qoran en smeekbedes, om de djinn die je in je hebt te verzwakken.


BarakAllahofieki.

14-09-2010, 01:37

Citaat door Onthullend-:
BarakAllahofieki.




No problem.

14-09-2010, 01:38

Citaat door Onthullend-:
Ja, heel graag. Kun je het mij sturen?

Ja, het is voor mij zelf. Uhm een imaam ligt nogal lastig bij mij.



Ik PM je die zo.

Nou dat zou ik wel doen want hij kan het vaststellen.

14-09-2010, 01:39
het helpt en ik kan er niet zonder heb het op een mp3 bestand en luister het altijd voor het slapen gaan

als ik dat niet doe krijg ik alleen maar nare dromen

14-09-2010, 01:40


@Regeerder. Je kan het ook zelf vaststellen dmv info derover opzoeken en roqya te luisteren.. Een Imam is iemand die het gebed leidt.. Ze zou naar een Raqi moeten gaan. Maar daar zijn er niet veel van in Nederland, iig betrouwbare raqi's, er zijn alleen van tovenaars die doen alsof ze raqi's zijn maar alles erger maken..

Ze moet gewoon naar Roqya luisteren en als ze bepaalde symptomen krijgt dan betekent het dus dat ze iets heeft.. Anyway naar roqya luisteren is sowieso goed voor je.

14-09-2010, 01:48

Citaat door Satisfashion:
@Regeerder. Je kan het ook zelf vaststellen dmv info derover opzoeken en roqya te luisteren.. Een Imam is iemand die het gebed leidt.. Ze zou naar een Raqi moeten gaan. Maar daar zijn er niet veel van in Nederland, iig betrouwbare raqi's, er zijn alleen van tovenaars die doen alsof ze raqi's zijn maar alles erger maken..

Ze moet gewoon naar Roqya luisteren en als ze bepaalde symptomen krijgt dan betekent het dus dat ze iets heeft.. Anyway naar roqya luisteren is sowieso goed voor je.


Er is één goede Raqi in Belgie meen ik. Zij kan ook haar probleem bij een geleerde neerleggen. Zij behandelen vaak dit soort zaken en kunnen wat met de symptomen.

Bijv het dromen over honden die je achterna zitten en dat je dat vaak droomt. Dat zijn zaken die je niet overal even leest, maar zo'n raqi of geleerde herkent die symptomen meteen.

Het is inderdaad beter om Roqia voor jezelf te verrichten, alleen is niet iedereen daartoe in staat. Veel mensen vallen flauw of veranderen helemaal bij het horen van Quran.

Mocht zij bezeten zijn dan zal ze pas echt de problemen ondervinden wanneer zij voor het eerst Roqia verricht.

14-09-2010, 01:55

Citaat door DeRegeerder:
Er is één goede Raqi in Belgie meen ik. Zij kan ook haar probleem bij een geleerde neerleggen. Zij behandelen vaak dit soort zaken en kunnen wat met de symptomen.

Bijv het dromen over honden die je achterna zitten en dat je dat vaak droomt. Dat zijn zaken die je niet overal even leest, maar zo'n raqi of geleerde herkent die symptomen meteen.

Het is inderdaad beter om Roqia voor jezelf te verrichten, alleen is niet iedereen daartoe in staat. Veel mensen vallen flauw of veranderen helemaal bij het horen van Quran.

Mocht zij bezeten zijn dan zal ze pas echt de problemen ondervinden wanneer zij voor het eerst Roqia verricht.




Geleerde? Hoe, wie, wat, waar?

Die informatie is te vinden, ik had een link van een gratis boek dervan maar dies weggehaald helaas.

Ze kan roqya luisteren in het bijzijn van iemand .

En dat klopt ja, als ze een sterke djinn heeft dan gaat ie zich verweren tegen de roqya.

@Topicstarter, bekijk je pm-box straks.

Pagina's : [1] 2 3 4 5