Bekijk volle/desktop versie : Serieus opzoek naar een oplossing!



13-09-2010, 19:18
[Dag meiden,

Ik heb al enige tijd last van ingegroeide haartjes en de littekentjes/plekjes die hierdoor zijn veroorzaakt. Ik heb een lotion gehaald tegen ingegroeide haartjes..het helpt enigzins wel alleen ik zit zo met de plekjes die ik eraan heb overgehouden..het is geen gezicht. Wat helpt hier tegen? Ben het eigenlijk een beetje zat en wil graag iets wat helpt.

iemand hier ook last van, zo ja wat heb je hier tegen gedaan?

Daarnaast sinds ik mij laat harsen heb ik donkere plekjes gekregen onder mijn oksels..dit is niet over mijn hele oksel alleen de uiteindes zeg maar, niet het midden. ook hiervoor ben ik opzoek naar iets effectiefs..

Thank joee !!]

13-09-2010, 19:24


scrubben schijnt te helpen tegen ingegroeide haartjes

13-09-2010, 19:27
je moet blyven harsen ; dan kryg je er na een tyd geen last van

scrubben kan ook helpen omdat je zo die dode huid wegscrubt zeg maar

& die donkere plekje daar gebruiken ze in marokko shirley voor ; je weet die bleekmiddel voor de huid

13-09-2010, 19:47
Scrubben heb ik al geprobeerd..en ik blijf inderdaad harsen... maar erg vervelend van die donkere vlekjes..
Shirley wel van gehoord ..ik heb iets anders uit marokko gehaald dat heet clermine maar goed nog geen resultaat gezien en daarnaast na elke harsbeurt krijg ik zo een vlek..

13-09-2010, 19:52


Gebruik je deo met alcohol erin?

13-09-2010, 20:07
Was die plekken met Bedatine, is vloeibare zeep kan je bij de apotheek halen.




ik had er ook last van, en zo scheer ik me niet meer, ik gebruik ontharings creme en ik was elke keer met bedatine.

13-09-2010, 20:10
Hoe heet die lotion tegen die ingegroeide haartjes naima? Ik heb daar heel soms last van als ik niet scrub

13-09-2010, 20:49

Citaat door Cashmere:
Gebruik je deo met alcohol erin?

Nee, gebruik ik ook niet...

13-09-2010, 20:51

Citaat door Lamyae.:
Hoe heet die lotion tegen die ingegroeide haartjes naima? Ik heb daar heel soms last van als ik niet scrub

Tendskin, besteld via internet voor ongeveer 21 euro..had em ergens anders voor 60 euro gezien.

13-09-2010, 21:09

Citaat door Naima_:
[Dag meiden,

Ik heb al enige tijd last van ingegroeide haartjes en de littekentjes/plekjes die hierdoor zijn veroorzaakt. Ik heb een lotion gehaald tegen ingegroeide haartjes..het helpt enigzins wel alleen ik zit zo met de plekjes die ik eraan heb overgehouden..het is geen gezicht. Wat helpt hier tegen? Ben het eigenlijk een beetje zat en wil graag iets wat helpt.

iemand hier ook last van, zo ja wat heb je hier tegen gedaan?

Daarnaast sinds ik mij laat harsen heb ik donkere plekjes gekregen onder mijn oksels..dit is niet over mijn hele oksel alleen de uiteindes zeg maar, niet het midden. ook hiervoor ben ik opzoek naar iets effectiefs..

Thank joee !!]


Ik heb het onlangs bij een medisch programma gezien en daar werd aangeraden om het te laten laseren.

13-09-2010, 21:18

Citaat door goudsbloemmetje:
Ik heb het onlangs bij een medisch programma gezien en daar werd aangeraden om het te laten laseren.

Ja dat kost ook wel wat helaas.