Bekijk volle/desktop versie : Hoe denk je hierover?



Pagina's : [1] 2

13-09-2010, 15:41
Allah zegt: je hoeft je verleden niet aan je man te vertellen. Oke, dat weten we!

Maar als je niks aan je man vertelt (waarschijnlijk dus ook liegt, omdat je niks over jouw verleden kwijt wilt) dan komt het weer boven tafel.

Hoe moet ik dit eigenlijk bekijken, inzien?

13-09-2010, 15:42


Hoezo komt het weer boven water???

13-09-2010, 15:43

Citaat door PareltJe_Nr1:
Hoezo komt het weer boven water???



Als je over iets liegt, komt het toch 9 van de 10 keer boven water..

Toch?

13-09-2010, 15:44
Als het een goede praktiserende man is, zal hij zoiets niet zal vragen.

Maar het blijft lastig.

13-09-2010, 15:44


Kijk het ligt eraan hoe je man het zal opvatten , niets is beter dan de waarheid maar niet iedereen waardeert je waarheid begrijpje elke man kan het anders opvatten de ene zal een negatief beeld over je creeeren en de ander denkt verleden is verleden en daar zullen we het bij houden.

Daarom is het toch soms om je eigen best wil beter om niet alles te vertellen het ligt puur aan de personen af.

13-09-2010, 15:48

Citaat door LaFemme_A:
Als je over iets liegt, komt het toch 9 van de 10 keer boven water..

Toch?



Tuurlijk niet. Hangt ervan af hoe je gehandeld hebt..

Ze zeggen niet voor niks Bad girls move in Silence

13-09-2010, 15:49
van verleden komt heden

13-09-2010, 15:56

Citaat door Elhaj_Rwiena:
van verleden komt heden


Hij weer met zijn motto

Citaat door PareltJe_Nr1:
Tuurlijk niet. Hangt ervan af hoe je gehandeld hebt..

Ze zeggen niet voor niks Bad girls move in Silence


Ja dat zijn van die stoere praatjes, als je liegt komt het gewoon boven water. Maakt niet uit hoe je het gehandeld hebt!

Citaat door Keilandtje:
Kijk het ligt eraan hoe je man het zal opvatten , niets is beter dan de waarheid maar niet iedereen waardeert je waarheid begrijpje elke man kan het anders opvatten de ene zal een negatief beeld over je creeeren en de ander denkt verleden is verleden en daar zullen we het bij houden.

Daarom is het toch soms om je eigen best wil beter om niet alles te vertellen het ligt puur aan de personen af.


Dat is het juist.. Je vertelt niks, stel hij vraagt het en je wilt er niks over zeggen. Dan ga je liegen. Maar als je liegt, komt het vaak boven water.

Er is toch een weg hoe je eigenlijk moet handelen?

13-09-2010, 15:58
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF waarom weet ik dit nadat ik alles heb verteld.

13-09-2010, 15:58
Tuurlijk niet.. Begrijp niet hoe je daar bij komt.. Tenzij je hebt gelogen over grote zaken..

13-09-2010, 16:01

Citaat door LaFemme_A:
Hij weer met zijn motto


Ja dat zijn van die stoere praatjes, als je liegt komt het gewoon boven water. Maakt niet uit hoe je het gehandeld hebt!


Dat is het juist.. Je vertelt niks, stel hij vraagt het en je wilt er niks over zeggen. Dan ga je liegen. Maar als je liegt, komt het vaak boven water.

Er is toch een weg hoe je eigenlijk moet handelen?

Ik zeg je eerlijk noem dat niet echt liegen soms is het beter dat iemand niet teveel verder graaft in andermans verleden.

13-09-2010, 16:29

Citaat door Biba_:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF waarom weet ik dit nadat ik alles heb verteld.


What happend?

Citaat door PareltJe_Nr1:
Tuurlijk niet.. Begrijp niet hoe je daar bij komt.. Tenzij je hebt gelogen over grote zaken..


Tuurlijk wel.. Al is het iets kleins en die andere wilt het toch graag weten.

Citaat door Keilandtje:
Ik zeg je eerlijk noem dat niet echt liegen soms is het beter dat iemand niet teveel verder graaft in andermans verleden.


Toch bestaan er mensen die het al te graag willen weten.

13-09-2010, 16:30



Citaat door LaFemme_A:
Allah zegt: je hoeft je verleden niet aan je man te vertellen. Oke, dat weten we!

Maar als je niks aan je man vertelt (waarschijnlijk dus ook liegt, omdat je niks over jouw verleden kwijt wilt) dan komt het weer boven tafel.

Hoe moet ik dit eigenlijk bekijken, inzien?



heb je dalil dat Allah swt dit heeft gezegd?

13-09-2010, 16:34
In grote lijnen dan, details hoeft niet.

13-09-2010, 16:40

Citaat door Marokkaantje001:
In grote lijnen dan, details hoeft niet.


Ook ja.. but you never know.

Citaat door Just_Khalid:
heb je dalil dat Allah swt dit heeft gezegd?


Je begrijpt wat ik bedoel, maar ik zal het voor je opzoeken en plaatsen insha Allah.

Pagina's : [1] 2