Bekijk volle/desktop versie : Real Madrid Fan Club



13-09-2010, 14:02
Salaam Madrid liefhebbers.


Ik ben een grote fan van Real madrid en wil hierbij iedereen die ook zoveel houdt van deze club positief dit jaar te staan tegen over onze club wij zullen het maken dit jaar de Primera Division zal van ons zijn en de champions league 100% ook van ons.

bij de Primera division staan we nu 4e plaats. het gaat de goeie kant op!!

ik zal deze forum updaten met nieuws omtrent deze fanatische club.

MADRID FANS MELD JE AAN>

13-09-2010, 14:04


Problemen Rooney openen weg naar Real?

Het leven van Rooney in Engeland weegt hem steeds zwaarder. Nadat vorige week een Engelse krant de ontrouw van Rooney onthulde met een prostituee, terwijl zijn vrouw zwanger was, wordt de aanvaller van ManU geterroriseerd door de sensatiepers in een land waar nu al wordt gesproken over een nooduitgang voor de spits; Real Madrid.

Volgens het Engelse blad 'People' zou Florentino bereid zijn om aankomende zomer in het woeste water van Manchester te vissen. Real Madrid zou voor Rooney de ideale oplossing zijn om te ontkomen aan de Engelse pers, welke een normaal leven voor de aanvaller op dit moment onmogelijk maakt. De Engels international valt erg in de smaak bij 'el presidente' en nog belangrijker, bij Jose Mourinho, want zonder zijn goedkeuring wordt er niemand gehaald.

De Portugese coach liet al meerdere malen doorschemeren erg gecharmeerd te zijn van de voetballer. Ook afgelopen zomer liet hij weer, in een interview voor AS, weten dat hij het geweldig zou vinden om deze 'crack' ooit te mogen trainen, maar daarbij gaf hij ook aan dat hem een transfer op dit moment onmogelijk leek, aangezien ze Rooney eerst moeten overtuigen Engeland te verlaten en vanwege het hoge prijskaartje. De wind lijkt nu gekeerd. Het leven in Engeland is niet gemakkelijk voor Rooney, dus een transfer lijkt een stukje minder onmogelijk. Er wordt zelfs beweerd dat Rooney zelf overweegt het eiland te verlaten.

De Engelse pers durft zelfs al over een bod te praten, welke de bestuurders van Real zouden overwegen. Dit bod zou rond de 79 miljoen euro liggen. Nog steeds een veelte hoge prijs, maar de omstandigheden zouden misschien nog iets aan de prijs kunnen doen. Al wordt de situatie voor Rooney in de komende maanden erger, dan zal hij toch tot volgend jaar moeten wachten. Een overstap in januari lijkt uitgesloten, omdat hij tegen die tijd wellicht al een wedstrijd in de CL heeft gespeeld voor Manchester United.

13-09-2010, 14:05
Real Madrid wint eerste thuiswedstrijd

Real Madrid heeft haar eerste thuiswedstrijd van het seizoen gewonnen. In een wedstrijd die voor weinig opleving zorgde, wist de Koninklijke met 1-0 te winnen. Enige lichtpunten waren de rentree van Pepe en Ronaldo, de officiële verwelkoming van de nieuwe aanwinsten en coach Mourinho en belangrijker nog, het 2-0 verlies van directe concurrent Barcelona. Mindere punten waren het saaie wedstrijdbeeld, en wellicht nog zorgwekkend; de grasmat. Dit zou nog voor problemen kunnen zorgen met het warme weer in Madrid.

Eerste helft:

De eerste helft ging van start met gejuich nadat in het stadion op de schermen werd meegedeeld dat Barcelona met 0-2 had verloren. Het zingen van de spionkop werd hier sterk door aangemoedigd en dat herhaalde zich meermaals in de eerste helft. Desondanks was er op het veld minder te beleven. Wat wel opviel was de aanwezigheid van Özil en Benzema, beide waren maar al te vaak betrokken in het spel. Het spel dat bij wijlen mooi en snel eentijdsvoetbal vertoonde. Desondanks viel de eerste kans pas in de 18de minuut te noteren. Het was Ramos die een strakke voorzet gaf vanop rechts waar Ronaldo net niet hoog genoeg kon springen. De bal viel echter bij Higuain en deze schoot vanop links naar de rechterbovenhoek, maar ging naast. Een dikke 5minuten later was het alweer Özil die kwam opzetten. Hij bediende Ronaldo die in de loop de bal toch nog meteen op de slof wist te nemen. Spijtig genoeg was de keeper van Osasuna bij de pinken. Real bleef de combinatie zoeken met snel eentijdsvoetbal, maar het spel miste wel diepgang. Buiten die eerste twee kansen vielen er weer geen echte doelkansen te noteren. In de 38ste minuut zette Özil nog eens voor vanop links, maar Khedira wist de bal niet de juiste richting te geven met het hoofd. Amper een minuut later was alweer Özil doorgebroken op links, zette voor en Higuain was ongelukkig in zijn controle. Hierdoor werd de hoek te klein om te scoren en besloot de Argentijn in het zijnet. En dat was tevens ook het laatste wapenfeit van Real Madrid dat er eigelijk ondanks hun soms snel combinatiespel er in de zone van de waarheid niet doorkwam. Casillas heeft gelukkig ook nog niets moeten doen. Met het fluiten van de fans mochtten de spelers de kleedkamer opzoeken om eens goed te praten.

Tweede helft:

Met het tijdelijke negatieve afscheid dat de fans het team gaf, ging Real de eerste minuut van de 2e helft niet goed van start. Osasuna kon meteen voorzetten vanuit een vrije trap. Deze bal werd echter meteen goed uitverdedigd en afgeleverd bij Özil, waarna hij de bal panklaar afgaf bij Ronaldo, maar schoot de bal tegen de keeper. Uit de rebound kon hij de bal echter afleggen op notabene de verdediger Ricardo Carvalho, en hij schoot de bal koeltjes binnen. Het publiek had iets om voor te gaan staan. 1-0 voor Real Madrid. Verder bevestigde Ronaldo dat het niet zijn avond was. Buiten een paar technische hoogstandjes en een zeer mooie steekbal op Higuain, die op de goed keepende Ricardo stuitte, liet de Portugees weinig zien. Hij bewees zijn pech met een handsbal, waarmee hij duidelijk meer zijn gezicht beschermde dan dat er opzet in het spel was. Het werd toch bestraft met geel. Özil liet zien waarom hij nu in het wit speelt. De Duitser speelde met snelheid, en was vaak betrokken bij de kansen die zijn team kreeg.

De laatste 20 minuten kwam Pedro Leon het veld in voor Benzema. Een van de eerste acties van de voormalig Getafe speler was meteen zeer dreigend. Na een dubbele kapbeweging bracht hij zijn directe tegenstander op het verkeerde been en gaf een gevaarlijke voorzet, maar werd net aan goed uitverdedigd door Osasuna. Na een paar minuten waarin weinig te beleven viel, kwam er weer leven in de brouwerij. In een aanval waarin Ronaldo passte op Özil, zette hij Higuain vrij voor de keeper maar kon helaas niet raak schieten. In de laatste 10 minuten van de wedstrijd maakte Marcelo nog een harde overtreding wat hem geel kostte. In de 86e minuut ging Bernabeu nog 1 keer staan; Mesut Özil werd naar de kant gehaald, nadat hij het publiek heeft weten overtuigen dat er zeker een goede speler in hem zit. Als laatste werd Di Maria ingebracht voor spits Higuain, en wist Real de wedstrijd uit te spelen.

Door de overwinning staan los Galacticos op 4 punten, één meer dan Barcelona dat haar eerste thuiswedstrijd verloor van Hercules, de nieuwe club van de verhuurde Royston Drenthe. Mourinho heeft in ieder geval laten zien dat de verdediging stabieler is dan vorig jaar, maar dat de goals nog op zich moeten laten wachten; de teller staat immers na 2 wedstrijden pas op 1 voor, 0 tegen. Maar al met al was het een zakelijke wedstrijd, aangezien woensdag de eerste thuiswedstrijd in de Champions League op het programma staat tegen niemand minder dan 4-voudig winnaar AFC Ajax.

13-09-2010, 14:24
Real Madrid financieel gezonder

De inkomsten van Real Madrid zijn met 8,6% gestegen afgelopen seizoen, van € 407,3 miljoen het seizoen ervoor naar €442,3 in het seizoen 2009/2010. Deze cijfers bracht de club afgelopen woensdag naar buiten via accountantsfirma Deloitte. De Koninklijke liet optekenen een winst te hebben gemaakt van zo'n 11,5 procent wat een kleine € 25 miljoen inhoudt. De schuldenlast is vorig seizoen gezakt van €326,7 miljoen naar € 244,6 miljoen. Mooie cijfers na het seizoen van de 'superaankopen'.

Dit is opmerkelijk want een onderzoek van de universiteit van Barcelona, onder leiding van José Maria Gay, publiceerde eind mei een rapport dat op het einde van het seizoen 2008/2009 de schuldenlast van Real Madrid bijna € 700 miljoen bedroeg. Pérez en consorten geven aan op vooal merchandising zeer goede zaken te doen afgelopen tijd.

Vorig seizoen behaalde Real Madrid geen enkele grote prijs maar deze cijfers geven wel aan dat de club er in een relatief korte tijd financieël er een stuk gezonder voor staat. Vooral de verkoop in Azië en Amerika staat ver boven verwachting. Deze cijfers geven aan dat de voorzitter van de Koninklijke, Florentino Pérez, het zakendoen feilloos in de vingers heeft. Real Madrid is de rijkste club op deze planeet, op de tweede plaats staat Barcelona die het vorig seizoen afsloot met een verlies van € 77,1 miljoen. De nieuwe president van Barcelona, Sandro Rosell, maakte verder bekend dat de totale schuld van Barcelona op dit moment € 442 miljoen bedraagt terwijl dit op het einde van seizoen 2008/2009 € 489 miljoen het negatieve cijfer bedroeg. Beide clubs brachten hun balansen naar buiten via het kantoor van de firma Deloitte.

Als je deze cijfers goed bekijkt dan wil dat zeggen dat Real Madrid er financieël er een heel stuk florissanter voor staat als Barcelona. Met dank aan het vernuftig zakendoen van Florentino Pérez!

13-09-2010, 15:43


BB gaat jou schieten

13-09-2010, 15:49
Hala Madrid
Para Siempre Real Madrid
Real Madrid en mi Corazon Para siempre


HALA MADRID!!!
PUTA BARCA PUTA BARCA EEY EEEY!

14-09-2010, 11:45
Enzo Zidane zorgt voor spektakel in de jeugd

Gister nam één van de jeugdelftallen (Cadete A) van Real Madrid, tijdens het toernooi del III Trofeo AD Calasanz Pozuelo, het op tegen Atlético Madrid in een onverwachte derby. Los Blancos verloren eerder onverwacht de halve finale wedstrijd tegen Getafe (1-0) en de Rojiblancos deden dit ook met dezelfde cijfers tegen Rayo Vallecano. Rayo won uiteindelijk het toernooi, nadat beide partijen het in de reguliere speeltijd niet voor elkaar kregen om te winnen, na een strafschoppenserie.

Desalniettemin waren alle ogen gericht op Enzo Zidane (15 jaar) die om de 3e en 4e plaats speelde in een mini- derby, waarbij hij liet zien waarop iedereen hoopte. Elegantie en rust bij het sturen van het spel. Ook journalisten van de Franse televisie TF1 waren hier getuige van, want zij waren speciaal naar Madrid gereisd om een reportage te maken over het grote talent.

De jeugdspeler van Real speelde met nummer 11 en hij was op het toernooi door de club ingeschreven als Enzo Fernández. Dit omdat papa Zidane zijn zoon wil beschermen tegen het geweld van buitenaf. Toch zal het heel moeilijk worden om deze parel op afstand van het publiek te houden en al helemaal met optredens zoals die van gister, waarin hij de 2-0 maakte tegen Atleti (eind uitslag 3-2 voor Real). Kaats en een gemikt schot met de linker. Goaalllll van een toekomstig crack.

14-09-2010, 13:07
Barcaaaaaaaaaa

14-09-2010, 16:33
barca

16-09-2010, 12:56
Ronaldo: “Ik heb het gevoel dat we dit jaar een prijs pakken”

Cristiano Ronaldo gaf tijdens een interview aan er geen zin in te hebben om weer een seizoen zonder prijzen af te sluiten. De aanvaller is er dan ook van overtuigd dat ze dit jaar naar Cibeles gaan om een titel te vieren. Verder liet hij tijdens het interview weten het gefluit van sommige delen van het publiek in Bernabéu te respecteren. Hij maakt zich er dan ook niet druk om en vertrouwt erop dat het team dit langzamerhand kan ombuigen in applaus.

Hoe voelt het team zich net voor het debuut in de Champions League en na de eerste overwinning in La Liga tegen Osasuna?

We zijn tevreden en erg gemotiveerd. We haalden de drie punten tegen Osasuna en dat was de doelstelling in deze moeilijke wedstrijd. Zoals ‘el Míster’ (Mourinho) al zei hadden we misschien geen grote kansen, maar de wedstrijd werd te allen tijde gecontroleerd. We zullen blijven proberen het spel te verbeteren en meer goals te maken, maar het team is blij. We moeten geduld hebben, want dit elftal is onder constructie.

Wat vind je ervan dat tijdens de eerste wedstrijd van La Liga in el Bernabéu het team door delen van het publiek werd uitgefloten?

Wij spelers proberen er alles aan te doen om er een spektakel van te maken, maar dit kan niet altijd. Het zou beter zijn als het publiek ons steunde. De energie die ze steken in het fluiten kunnen ze beter gebruiken om ons aan te moedigen. De mensen mogen zich uitdrukken zoals ze zelf willen, maar ik snap de fluitconcerten niet. Echter denk ik dat het maar een klein deel van het publiek is en niet alle fans.

Begrijp je dat een deel van het publiek kritiek uit over het spel van Real?

We hebben gewonnen. De fans zouden blij moeten zijn, omdat we de drie punten hebben binnengehaald, ondanks het feit dat we ons spel nog moeten verbeteren. Desalniettemin ben ik niet van mening dat we zo gigantisch slecht speelde. We hadden de wedstrijd volledig onder controle en Osasuna genereerde geen enkele kans in heel de wedstrijd.

Denk je dat het publiek in Bernabéu dit seizoen zal genieten van het voetbal welke jullie ze gaan voorleggen?

Ze zullen genieten als we goed voetballen en doelpunten maken. Als we slecht spelen dan blijft het publiek muisstil. Zo was het ook bij Manchester, totdat ze werden wakker geschud. Hoe dan ook hoeven we niet altijd briljant te spelen om het publiek te enthousiasmeren. Als het publiek helpt vanaf het begin dan kunnen we er samen voor zorgen dat Real in Bernabéu een nog bevreesdere tegenstander wordt.

Merkte je afgelopen zaterdag dat de uitspraken van Mourinho, waarin hij vroeg om meer bescherming bij zware overtredingen voor een speler als jij, van invloed waren op de scheidsrechter?

Ik weet zeker dat Mourinho het hierbij niet alleen over mij had, maar alle voetballers in het algemeen. Alleen dan kan het spektakel beschermd worden. Als dit niet gebeurd dan zal het voetbal minder mooi worden. Jose had gelijk.

Is jouw positie op het veld veel veranderd in vergelijking met vorig seizoen?

Deze in nu praktisch hetzelfde. Het seizoen is pas twee wedstrijden bezig en ik voel me goed op deze positie. Ik heb twee of drie kansen gehad om te scoren. Ze gingen er niet in, maar dat zal niet lang meer duren.

Wat vind je ervan dat de enige goal die tot nu toe door het elftal gescoord is een goal van Carvalho zijn schoen moest komen?

Ik zou blij zijn als het zo iedere wedstrijd ging en we aan het einde van het seizoen La Liga wonnen. Het team is tevreden, want we wonnen drie punten tegen Osasuna. Nu scoorde Ricardo, maar het had ook iemand anders kunnen zijn. We kregen geen goals tegen en dat is goed. We moeten niet denken aan scoren, maar aan winnen. De doelpunten komen vanzelf wel.

De voorzitter zij tijdens de ledenvergadering dat ‘La Décima’ de absolute prioriteit heeft van de club dit seizoen.

Ieder jaar wordt er gesproken over de Champions League, Champions League, Champions League… Deze club moet altijd de ambitie hebben om hem te winnen, maar hier moet niet al te veel druk op gelegd worden. We moeten rustig blijven en eerst de eerste ronde doorkomen. Het is mogelijk om hem te winnen, want we hebben alle ingrediënten, maar nogmaals; we moeten rustig blijven.

Is dit Madrid in staat om het heft in handen te nemen tijdens de wedstrijden en niet alleen gevaar te creëren via counters?

Zaterdag hadden we vijf duidelijke mogelijkheden om te scoren. We kunnen beter, maar we moeten ook niet dramatiseren. Het team staat er goed voor en ik ben ervan overtuigd dat ons werk z’n vruchten afwerpt.

Denk je dat het team goed zal gaan spelen onder Mourinho?

Ik ben ervan overtuigd dat we spektakel zullen gaan brengen. Hij hoort bij de beste trainers van de wereld. Met hem en een hechte groep weet ik zeker dat we kunnen winnen. Ik ben erg ambitieus en wil niet nog een jaar zonder prijzen meemaken.

Hoe kun je hier zo zeker van zijn?

Ik heb gewoon het gevoel dat we dit jaar iets zullen winnen. Heb jij nooit een bepaald gevoel? Nou ik wel en al helemaal met de aankopen die zijn gedaan, de trainer die is gehaald.... We gaan zeker iets winnen.

Wil dit dan zeggen dat je vindt dat Barcelona dit seizoen zwakker is?

Nee. Het is nog maar net begonnen. We hebben pas twee wedstrijden gespeeld en ik weet zeker dat Barcelona nog meer punten zal laten liggen, maar wij ook. Dit bewijst dat de kleine clubs steeds sterker worden en dat is goed voor de competitie.

Was je verrast met het verlies van Barcelona tegen Hércules?

Ik werd er eerlijk gezegd best gelukkig van en ik was verrast, want dit had ik natuurlijk niet verwacht. Ik heb de wedstrijd niet gezien, want zoveel houd ik me op dit moment niet met Barcelona bezig.

We kunnen denk ik wel zeggen dat Özil de uitblinker was afgelopen zaterdag. Hoe verloopt de communicatie tussen jullie?

Hij heeft nog moeite met de taal. Ik probeer met hem te praten, maar ik spreek geen Duits. We spreken in het Engels en een beetje Spaans, maar goed hij verstaat de taal van het voetbal. Het gaat hier om een erg goede speler die het wil gaan maken in een nog vreemde competitie. Ik verwacht dat hij veel met Real zal bereiken.

Maak jij je voor morgen zorgen over de staat van het veld?

Het veld is niet goed, maar ook niet dramatisch slecht. Ik heb op slechtere velden gespeeld. Morgen zal hij vast beter zijn. Vorig seizoen was hij perfect en twee weken later was hij zoals hij er nu bij ligt.

Zie jij Atlético als een van de kandidaten voor de titel?

Waarom niet? Ze zijn er in vorm, vol van vertrouwen door de prijzen die ze vorig wonnen en ze kunnen nu strijden om het kampioenschap. Alles is mogelijk.

Wat heeft jouw voorkeur voor de Portugese selectie? Een Portugese bondscoach of een buitenlandse?

De situatie gedurende de afgelopen maanden binnen de Portugese selectie is niet goed geweest en dat heeft iedereen kunnen zien, maar het belangrijkste voor mij op dit moment is de Champions League. Hier wil ik me op focussen. Ik ga mijn mening niet geven over Portugal. Deze mogelijkheid zal ik waarschijnlijk wel krijgen tijdens de volgende interlandverplichtingen.

16-09-2010, 14:16
Hala Madriddd

16-09-2010, 16:29
realllllllllllllllllllllll

16-09-2010, 16:38


Hala


























Madrid!

17-09-2010, 20:37
Benzema reageert op de woorden van Mourinho

Benzema reageerde tijdens de training van gister op de reprimande van Mourinho, welke hij gaf na de wedstrijd tegen Ajax: “Karim is intelligent en ik verwacht dat hij weet wat hij moet doen om meer aan spelen toe te komen. Vanaf de bank kun je de wedstrijd goed volgen, de bewegingen van de verdedigende partij, de wissels, de agressiviteit… je zit daar perfect. Hij zat daar nu 90 minuten en vroeg of laat zal hij het leren.”. Tijdens de 15 minuten dat de training toegankelijk was voor de pers, was duidelijk te zien dat de woorden van Mourinho, de Fransman niet ongeroerd lieten. Bij elke oefening liet hij bloed, zweet en tranen achter op het veld om zo het vertrouwen van Mourinho voor zich te winnen.

Het is niet de eerste keer dat de coach Benzema een schop onder de kont geeft en ook niet de eerste keer dat de aanvaller daarop reageert. Ook bij de vorige keer bleef dit bij de Fransman niet in de koude kleren zitten en ook toen probeerde hij direct te reageren, zowel tijdens persconferenties (“Ik heb in mn hoofd alles wat vorig seizoen is gebeurd gewist om weer met een schone lei te beginnen&rdquo als op het veld (scoorde twee keer tegen Hércules).

Echter hebben we de beloofde veranderingen nog niet mogen meemaken, tenminste nog niet zo radicaal als dat Karim ons heeft doen geloven en waar wij zo op hopen. Het is wel zo dat hij tegen Osasuna, ondanks dat hij op de vleugel speelde, een erg degelijke wedstrijd speelde, waarna hij later op die avond enthousiast reageerde over zijn nieuwe rol binnen het team: “Als ik op de flank basisspeler ben, dan graag”. Toch wil een groot deel van het publiek veel meer zien van een speler die de club 35 miljoen heeft gekost… en de coach ook!