Bekijk volle/desktop versie : Drama, drama DRAAAAAAAAAAMAAAAAAAAa!!!



Pagina's : [1] 2

13-09-2010, 11:24
Wie heeft er ervaring met catering Dia'monde?? Ik hoor hier zoveel verschillende verhalen over dat ik nu even met mijn handen in de haren zit!!!

Wie kent er een goeie cateraar die alles uit handen neemt, met een stijlvolle decoratie??

THANKSSSSSSSSSSSSSSSSSS alvast!!!

13-09-2010, 12:00


catering Zohour uit Ede of haar zus die heeft ook een catering, iets met catering el Maghrebia ofzoiets

13-09-2010, 12:03
Ik ben een catering die kwa eten alles uit handen neemt ,het enigste wat ik niet heb is decoratie
zie linc voor fotos
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3452608

13-09-2010, 12:08
ziet er heel mooi uit dame. Maar ik wil me nergens om bekommeren en alles aan 1 cateraar overdragen Stress me nu al dood, laat staan op de dag zelf

13-09-2010, 12:09



Citaat door LelieS:
catering Zohour uit Ede of haar zus die heeft ook een catering, iets met catering el Maghrebia ofzoiets



Denk dat ik ook met die een afspraak ga maken

13-09-2010, 12:14

Citaat door Shourouq:
Denk dat ik ook met die een afspraak ga maken



moet je doen

meeste laten soms toch een steekje vallen, maar over hun heb ik nog niks negatiefs gehoord ou allah ou a3lam.

veeeel succes, weet hoe lastig het is, vooral wij bridezilla's, willen alles op en top in orde hebben

ben ik ff blij dat me bruiloft hmdl goed is gegaan en het achter de rug is, die stress...

13-09-2010, 12:15
sgat catering dia'monde is juist goed

13-09-2010, 12:15
Wanneer is je trouwdag Shourouq? Ik zou inderdaad even bij Zohour of Maghrebia kijken (beide uit Ede).

Succes meid.

p.s. Ik weet niet waarom je Diamonde niet wenst maar ik lees enkel positieve verhalen dus ga ook niet teveel op negatieve praat uit.

13-09-2010, 12:22
dia monde is zeker een aanrader!

13-09-2010, 12:26
catering Dia'monde uit Helmond toch?

Super gast en zijn vrouw is ook echt een schatje.. echt een topteam!
zou niet weten wrm je zou moeten twijfelen. ik heb ze meerdere keren meegemaakt.
alles wat ze doen is professioneel, hij houdt contact met de Negaffa, Band [DJ] ect. alles wordt netjes optijd geserveerd.
Ze zijn echt een aanrader. Laat je niks wijs maken, maak een afspraak en kom er zelf achter hoe ze zijn. Toppers zijn het!

13-09-2010, 12:29

Citaat door _Berkaniia:
sgat catering dia'monde is juist goed


Serieus? Ik hoorde net van mijn collega dat zijn eten minder is.


Citaat door Couture_Cakes:
Wanneer is je trouwdag Shourouq? Ik zou inderdaad even bij Zohour of Maghrebia kijken (beide uit Ede).

Succes meid.

p.s. Ik weet niet waarom je Diamonde niet wenst maar ik lees enkel positieve verhalen dus ga ook niet teveel op negatieve praat uit.



inshallah 12 juni meid. Machi ik wens ze niet. Ik vond juist hun eten super uitzien, maar het contract was niet wat ik wilde. Niet alle mondelinge afspraken stonden erin, waardoor ik nu helemaal naar helmond moet. Hij vroeg me niet wat ik aan te merken had, enkel hoe ik het voorschot ga betalen. Ik dacht HUH???????????????

13-09-2010, 12:31

Citaat door Meziewna-S:
catering Dia'monde uit Helmond toch?

Super gast en zijn vrouw is ook echt een schatje.. echt een topteam!
zou niet weten wrm je zou moeten twijfelen. ik heb ze meerdere keren meegemaakt.
alles wat ze doen is professioneel, hij houdt contact met de Negaffa, Band [DJ] ect. alles wordt netjes optijd geserveerd.
Ze zijn echt een aanrader. Laat je niks wijs maken, maak een afspraak en kom er zelf achter hoe ze zijn. Toppers zijn het!



Bedankt voor je reactie!!! Hij zei indd dat hij een draaiboek voor me zou maken

13-09-2010, 12:31


Zijn malle. Ik show mijn bitchhoofd wel.

13-09-2010, 12:32

Citaat door Oum_Watata:
Zijn malle. Ik show mijn bitchhoofd wel.




13-09-2010, 12:34

Citaat door Shourouq:




Weet niet of je mijn mail al hebt gehad, maar over vanmiddag ik vind het goed.

Pagina's : [1] 2