Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk New Yorker, Eindhoven



12-09-2010, 20:41
Ladies, weet iemand of er een New Yorker is in Eindhoven?

Ik weet wel dat er in het centrum geen zit, maar ik was aan het googleen en hij geeft aan dat er op de Verdunplein één zit. Bij streetview zag ik ook dat er een sticker op het raam stond waar NewYorker op staat, maar is het wel een echt filiaal? Zag er zo raar uit, leek wel gewoon een huis.

12-09-2010, 21:03


o ik wist niet dat er ook een newyorker in eindhoven was
maar in weert hebben ze wel een
is niet ver 20 km verderop van eindhoven

12-09-2010, 21:09
hoezo?

wat ga je daar halen

ik ga ook morgen kijken in nijmegen of ze daar 1 hebben, wil er namelijk een vest halen..als ze daar een leuke hebben

12-09-2010, 21:18

Citaat door wariorprincess:
o ik wist niet dat er ook een newyorker in eindhoven was
maar in weert hebben ze wel een
is niet ver 20 km verderop van eindhoven


Ik weet ook niet of het wel echt een winkel is

Wist niet dat ze er in Weert ook één hadden, ik ga ff googleen


Citaat door ouafaetoen:
hoezo?

wat ga je daar halen

ik ga ook morgen kijken in nijmegen of ze daar 1 hebben, wil er namelijk een vest halen..als ze daar een leuke hebben


Een lange taupekleurige trui/jurk met bloemekes. Kun je voor mij 's ff kijken of ze die daar hebben? Heeft kleine rode & blauwe bloemen.

Had 'm bij een meiske gezien en zij vertelde dus dat ie van de NY kwam, maar de dichtsbijzijnde die ik ken zit in Den Bosch, geen zin om daar naartoe te gaan en met lege handen terug te komen

12-09-2010, 21:26


Den Bosch is toch niet zo ver van EHV? 15 min met de trein en je bent er. En tegenwoordig rijdt er om de 10 min op het traject EHV - A'dam een trein...scheelt weer toch?

12-09-2010, 21:29
DB is heel dichtbij, maar ik heb geen zin om daar naartoe te gaan. Ook geen zin in Weert, daarom wil ik weten of er echt een in Eindhoven zit.

13-09-2010, 17:17
Ik heb ook nog nooit een NewYorker gezien in Eindhoven... Heb net op streetvieuw gekeken en 't ziet er inderdaad dus echt niet uit als een winkel