Bekijk volle/desktop versie : Discrimineren Hollanders ons? Of Discrimineren wij ons zelf?



16-12-2002, 23:34
Salaam mensen

Wat ik niet begrijp is.................

Kijk meeste marokkanen zeggen dat Nederlanders ons discrimineren van wege ons geloof en andere gewoontes.
We voelen ons dan zehma niet meer veilig met een hoofddoek enzo bij wijze van spreken,
Ik vind het heel knap als een meisje hoofddoek draagt als moslima (alleen als ze het dan goed doet) EN daar ben ik dan echt jarloes op.

Maar nou hoor ik liedjes van marokkaanse jongens zoals Ja die die wijven met die modehoofdoeken thuis gedragen ze zich als oprechte Hadja en onder die Hoofddoek verbergen ze Sigaret
Maar dan denk ik van Wat zuren jullie nou steeds dat we gehaat worden terwijl jullie, jullie eigen geloof vies maken met jullie woorden.
Ik bedoel maar Als nederlanders dit liedje horen dan lachen ze gewoon ons uit een SCHANDE IS DAT!
Terwijl sommige meisjes echt hun best doen om een goede moslima te zijn maken ze meisjes met hoofddoeken zwart
En de marokkanen doen dat hun zelf aan Dus waarom zuren die jongens altijd?
Inplaats dat ze ons goed over ons geloof gaan praten gaan ze een liedje scrijven over hoofddoeken


Denk goed na voordat je wat doet of zegt

Wat vinden jullie hiervan?

16-12-2002, 23:38


Zie ook:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=32306&highlight=femmeah rilla

16-12-2002, 23:39
Bedankt voor je reclame
Maar je hebt gelijk

16-12-2002, 23:40
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand meegemaakt die mij ( of familie en vrienden van me) discrimineerde. (Thank GOD!!!)

Maaruhh ik wilde wel even zeggen dat ik veel Marokkanen hoor discrimineren... En dan hebben ze het vooral over de Surinamers, Antilianen, Indo's... SORRY Maar ik moest het effe kwijt.

Errug Jammer... IK ZEG NATUURLIJK NIET DAT IEDEREEN DAT DOET HE Een kleine groep

xx SouSou xx

16-12-2002, 23:41



Citaat:
Origineel gepost door LijpeRapsteR
Bedankt voor je reclame
Maar je hebt gelijk

16-12-2002, 23:44
Ja maar ze zeggen ja die marokkaanse meisjes van tegenwoordige zijn allemaal () Dus ze discrimeneren hun eigen volk want ze () wel met nederlandse meisjes

16-12-2002, 23:54

Citaat:
Origineel gepost door femme_ahrilla
Zie ook:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=32306&highlight=femmeah rilla
Keep up the faith





Ps ik heb geen hekel aan je.

17-12-2002, 00:40
neeeeeee, house, kom op, je volgt me overal waar ik mijn topic nog een beetje probeer te promoten...

17-12-2002, 00:47

Citaat:
Origineel gepost door femme_ahrilla
neeeeeee, house, kom op, je volgt me overal waar ik mijn topic nog een beetje probeer te promoten...
hahaha nee serieus echt niet, was gewoon toevallig dat jij er ook was.

En ik vond het een interessante topic om te lezen, maar ja ik kon het niet laten om op jou te reageren

17-12-2002, 00:52

Citaat:
Origineel gepost door House
hahaha nee serieus echt niet, was gewoon toevallig dat jij er ook was.

En ik vond het een interessante topic om te lezen, maar ja ik kon het niet laten om op jou te reageren
nee, dat kan jij echt nooit!:jeweetog:

17-12-2002, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door femme_ahrilla
nee, dat kan jij echt nooit!:jeweetog:
Is goed dan reageer ik niet meer.

17-12-2002, 00:58

Citaat:
Origineel gepost door House
Is goed dan reageer ik niet meer.
hahah, oke, vooruit dan maar...

17-12-2002, 09:46


Ja joh je hebt helemaal gelijk. Mensen moet eerst zich zelf verbeteren dan pas moeten ze over iemand anders gaan praten. En trouwens discriminatie is overal dusssssss doeiiiiiii

17-12-2002, 10:30
marokkanen kraken elkaar onderling al.... dat komt voor al door dingen wat ze bij een aantal mensen zien dan denken meteen dat iedereen zo is..... jaloezie.... roddels en vooroordelen spelen ook een hele grote rol als iedereen zich met zn eigen zaken zou bemoeien was alles anders geweest en dat zing je toch niet ik bedoeld er word al genoeg gediscrimineerd over ons die hollanders lachen ons gewoon uit marokkanen onderling kraken,vernederen elkaar de een zegt dit is arab dat is een rifi de een zegt marok meiden zijn hoeren sletten enzz... hollander ziet jou als ALLOCHTOON KLAAR die ziet echt geen verschil ewa waar gaat t heen man??? uitermate zielig vind ik het gewoon