Bekijk volle/desktop versie : Dewinter betoogt tegen bouw moskee op Ground Zero



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-09-2010, 11:31
Dewinter betoogt tegen bouw moskee op Ground Zero

Naar aanleiding van de herdenking van de aanslagen op 11 september 2001 in New York heeft een honderdtal leden van de organisatie "Steden tegen Islamisering" zaterdag in Brussel gemanifesteerd tegen de geplande bouw van een moskee vlakbij de plaats waar de terreuraanslagen plaatsvonden.

De militanten kwamen samen voor de lokalen van Vlaams Belang, aan het Madouplein, niet ver van de Amerikaanse ambassade. Ze hadden pampletten en Vlaamse en Amerikaanse vlaggen bij.

Filip Dewinter, voorzitter van de organisatie, herhaalde dat het project een provocatie is en dat het een slag in het gezicht is voor de nabestaanden van de slachtoffers van "Nine Eleven". De betoging verliep rustig. (belga/mvdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1156284/2010/09/11/Dewinter-betoogt-tegen-bouw-moskee-op-Ground-Zero.dhtml

Alles is goed om in de media te komen zeker

12-09-2010, 16:13


Hier filip in actie


12-09-2010, 16:28
Shit heey, wat the hack protesteren ze nou weer in België voor de bouw
van een moskee in Amerika. Logisch dat de belgen binnenkort mischien
geen land meer hebben, ze houden zich meer bezig met de problemen van
andere landen.

12-09-2010, 16:33
Hahahahah in belgie ook al

12-09-2010, 16:35


Bedriegelijke en misleidende titel. De plannen voor de moskee zijn niet OP ground zero maar een eindje hiervan verwijderd. Je zou vanuit ground zero de geplande moskee niet eens kunnen zien en andersom evenmin.....

De heisa hier rondom lijkt me een goedkope manier om moslims hun rechten in te perken

12-09-2010, 16:51

Citaat door .rijmaran.:
Dewinter en het vb aanduiden onder DE Belgen is wat men noemt, veralgemenen.
Ik behoor niet tot dat soort Belgen, al ben ik van mening dat ieder het recht heeft op zijn mening zolang daar geen bedreigingen of geweld aan zijn verbonden.


mooie samenvatting.

Nuja het moet best een grappig gezicht geweest zijn daar aan de Madou

12-09-2010, 16:52

Citaat door Zzz.:
Bedriegelijke en misleidende titel. De plannen voor de moskee zijn niet OP ground zero maar een eindje hiervan verwijderd. Je zou vanuit ground zero de geplande moskee niet eens kunnen zien en andersom evenmin.....

De heisa hier rondom lijkt me een goedkope manier om moslims hun rechten in te perken


Titel is overgenomen uit de krant, ik heb hier al bedriegelijkere titels weten staan

12-09-2010, 16:56

Citaat door garf23:
Dewinter betoogt tegen bouw moskee op Ground Zero

Naar aanleiding van de herdenking van de aanslagen op 11 september 2001 in New York heeft een honderdtal leden van de organisatie "Steden tegen Islamisering" zaterdag in Brussel gemanifesteerd tegen de geplande bouw van een moskee vlakbij de plaats waar de terreuraanslagen plaatsvonden.

De militanten kwamen samen voor de lokalen van Vlaams Belang, aan het Madouplein, niet ver van de Amerikaanse ambassade. Ze hadden pampletten en Vlaamse en Amerikaanse vlaggen bij.

Filip Dewinter, voorzitter van de organisatie, herhaalde dat het project een provocatie is en dat het een slag in het gezicht is voor de nabestaanden van de slachtoffers van "Nine Eleven". De betoging verliep rustig. (belga/mvdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1156284/2010/09/11/Dewinter-betoogt-tegen-bouw-moskee-op-Ground-Zero.dhtml

Alles is goed om in de media te komen zeker

mini landjes die een mega land denken te steunen..

12-09-2010, 16:57
SoubhanAllah, hoeveel aandacht de islam wel niet krijgt. Vandaar al die bekeerlingen mashaAllah die echt op onderzoek uitgaan. We moeten blij zijn dat er zoveel afweer is tegen de islam, want op deze manier komen mensen in aanraking met de echte islam en beseffen ze dat de boodschap hen heeft benaderd.

12-09-2010, 17:04
hahhha over spuit elven gesproken.

12-09-2010, 17:07

Citaat door Nouja300:
Ik blijf vinden dat een moskee op Ground Zero een teken van westerse morele superioriteit is.
Wij zijn WEL in staat tot verzoening, wij gunnen een religie WEL de vrijheid om te groeien en te bloeien.

Natuurlijk moet een moskee op Ground Zero niet de slachtoffers en hun nabestaanden gaan kwetsen met oproepen tot anti-westers terrorisme of verheerlijking van 9/11.

Zodra de moskee zulke schandalige activiteiten op die locatie gaat ondernemen moeten ze er vanuit de FBI een lading bommen op gooien.

Maar een gewone moskee met gewone islamitische activiteiten op Ground Zero: ik ben er erg voor !
Laat de islamitische wereld maar ZIEN dat wij de Islam niet als een terroristische organisatie beschouwen. Tolerantie als moreel baken.


Kort en krachtig.

12-09-2010, 17:09

Citaat door garf23:
Dewinter betoogt tegen bouw moskee op Ground Zero

Naar aanleiding van de herdenking van de aanslagen op 11 september 2001 in New York heeft een honderdtal leden van de organisatie "Steden tegen Islamisering" zaterdag in Brussel gemanifesteerd tegen de geplande bouw van een moskee vlakbij de plaats waar de terreuraanslagen plaatsvonden.

De militanten kwamen samen voor de lokalen van Vlaams Belang, aan het Madouplein, niet ver van de Amerikaanse ambassade. Ze hadden pampletten en Vlaamse en Amerikaanse vlaggen bij.

Filip Dewinter, voorzitter van de organisatie, herhaalde dat het project een provocatie is en dat het een slag in het gezicht is voor de nabestaanden van de slachtoffers van "Nine Eleven". De betoging verliep rustig. (belga/mvdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1156284/2010/09/11/Dewinter-betoogt-tegen-bouw-moskee-op-Ground-Zero.dhtml

Alles is goed om in de media te komen zeker


hm, zware prstunt.. de loser...

Tging toch om een islamitische (ontmoetings)ruimte-centrum waar er gelegenheid was om te bidden (aaannemer zei: het bid-aspect omvat 10 procent v alle activiteiten ,terwijl het bij moskee tog omgkeerd is )


pfiew... sensatiemaniakken

(was paar dagen geleden in terzake )

12-09-2010, 17:09



Citaat door .rijmaran.:
Dewinter en het vb aanduiden onder DE Belgen is wat men noemt, veralgemenen.
Ik behoor niet tot dat soort Belgen, al ben ik van mening dat ieder het recht heeft op zijn mening zolang daar geen bedreigingen of geweld aan zijn verbonden.


Excuus, ik heb het over hen die hierbij aanwezig waren.

12-09-2010, 17:09

Citaat door garf23:
Titel is overgenomen uit de krant, ik heb hier al bedriegelijkere titels weten staan


Het laatste nieuws hé

12-09-2010, 17:10
Inshallah als ik 35 ben en miljairdair dan koop ik heel new york op en maak er een grote taj mahal van =D .

Pagina's : [1] 2 3 4 5