Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek zwart werk, wie kan me helpen



12-09-2010, 10:11
Sbah Lgier allemaal!

Ik ben op zoek naar zwart werk voor iemand zonder papieren. Ga hier aub niet allemaal onzin praten.
Hij is nu eenmaal hier oe rzja f allah, jullie weten hoe marokkanen in marokko denken over het buitenland. Ze denken dat het hier allemaal veel beter is en ze hier rijk zullen worden.
Hij is nu hier via een toeristenvisum, dus nu nog even legaal. Maar wil niet terug, maar wil graag gaan werken.
Het maakt niet uit wat voor werk.......dat snappen jullie wel. Al is het maar als afwashulp in een shoarmatent of wat dan ook.....

Allah ie zjazjiekoem belghier , als er iemand iets weet of iemand kent , reageer dan aub of stuur me een PM!

Moge allah jullie belonen fi dounia wa agiera!

12-09-2010, 10:32


Ik ben echt niet van de belasting hoor.........niemand reageert.......

12-09-2010, 11:29
Misschien moet je even aangeven in welke omgeving??

12-09-2010, 13:23

Citaat door zinedine777:
Misschien moet je even aangeven in welke omgeving??



dat maakt helemaal niet uit......heel nederland, belgie, zelfs frankrijk of duitsland is prima......3ir et koen......

en bedankt voor je reactie!

12-09-2010, 22:16


Allaahie 3aawn.

12-09-2010, 22:19
Zal moeilijk worden. Grote risico.

13-09-2010, 09:10
bedankt dames voor jullie reacties! Het is idd echt moeilijk in deze tijd. Mensen met papieren kunnen niet eens werk vinden. Laat staan iemand die illigaal is.
Trouwen wil hij niet, omdat dan de omgeving zou denken dat ie alleen maar op papieren uit is. En hij denkt nu ook helemaal niet aan trouwen. HIj wil eerst geld op zak hebben.....iwa allah ie zjieb li fiha lgier.
Ik dacht, ik plaats hier effe een oproepje en you never know wat er uitrolt?!