Bekijk volle/desktop versie : Bin Laden wordt niet gezocht door FBI voor aanslag op 11/9



Pagina's : [1] 2 3

12-09-2010, 01:25
[Las ik net. Ik heb de site van FBI gecheckt en het klopt. Ja hoor, daar kan ik die irritante collega's wel mee zoet houden.]

12-09-2010, 13:23


interessant?

kan vandaag eindelijk weer lekker slapen, wat een opluchting

12-09-2010, 13:25

Citaat door Paddobear:
[Las ik net. Ik heb de site van FBI gecheckt en het klopt. Ja hoor, daar kan ik die irritante collega's wel mee zoet houden.]



Ja, ik las het daar net ook

12-09-2010, 13:57
Wie wordt dan gezocht???

Want dit hebben we 9 jaar lang aan moeten horen.

12-09-2010, 14:22



Citaat door MoslimaRose:
Bin laden zit daar niet achter. Het is allemaal opgezet door de amerikanen, zodat ze het middenoosten kunnen bezetten ivm energie. Ook die illumnisten zitten hierachter.

Tja wordt m.nl dag vandaag, ga ik weer eens genieten, morgen weer in reallife aan de slag


En daar beginnen we weer.

12-09-2010, 14:25
Sjesus, komt er een stel achter. Bin Laden zit een cocktailtje te zuipen op Hawaii

12-09-2010, 14:47
bin laden bestaat niet warom denk je dat ie nog niet gevonden is.

12-09-2010, 14:55

Citaat door PrinsesSalma:
bin laden bestaat niet warom denk je dat ie nog niet gevonden is.


Sadam Hussein hebben ze wel zo kunnen opsporen. Ik denk dat Afghanistan ook genoeg klokkenluiders heeft, maar nog geen Bin Laden. Geef die mensen 5 cent en ze verlinken hem zo. Videobanden van Bin Laden e.d. bull shit allemaal. Die gozer heeft lekker een paar ton gehad en zit nu ergens in de zon zijn geld op te strijken.

Losers, ik snap echt niet dat al die leeghoofden daarin trappen. Ik zag onlangs de 9/11 docu en de torens waren nog niet eens ingestort en ze riepen al Al Qaeda. Ik geloof echt niet dat Arabieren zo slim zijn om 2 vliegtuigen in al zijn precisie zo door de torens heen te jagen.

Allahoe 3lem. Wie of wat het ook mocht zijn. Dat plan is mislukt. Sterker nog, de islam heeft sindsdien nog meer interesse bij de mensen opgewekt, al dan niet alleen in negatieve zin, maar meer in positieve zin.

12-09-2010, 15:11
binladen heeft al gezegd dat hij niets met de aanslag te maken heeft!

als je eens gaat kijken naar de zogenaamde al qaida binladen die telkens dreigende video´s naar cnn enz stuurt zul je zien dat hij er telkens anders uitziet en dat het telkens een andere persoon is.

best ziek hoe die piep overheid in amerika te werk gaat.

12-09-2010, 15:11
Tuurlyk word hy niet gezocht!

geloof je het zelf?

12-09-2010, 15:21
Hij ziet er altijd zo nep eruit. Steeds andere personen.

12-09-2010, 15:42
link aub, waar het op staat?

12-09-2010, 16:55


Hij staat er wel op joh..

http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm

Maar het is allemaal onzin.

12-09-2010, 17:13
hebben jullie gezien dat er een video was van twee mannen die het het hadden overleefd en uitspraken deden over explosies terwijl die vliegtuigen nog niet in het gebouw waren gestort en dat er al lijken lagen en dat de nood (ofzoiets) afdeling verlaten was?

Eentje was onder verdachte omstandigheden overleden naderhand en de ander werd niet meer geloofd. Nu die video geopenbaard is maat het hun verhaal wel geloofwaardiger.

12-09-2010, 17:48
Kom je daar nu pas achter ..

Pagina's : [1] 2 3