Bekijk volle/desktop versie : Jouw vrijgezellenfeest



Pagina's : [1] 2

11-09-2010, 22:17
Hoe was jouw vrijgezellenfeest? Wie heeft het georganiseerd? Jij of je familie/vriendinnen? Tips voor een feest zijn welkom. Ik moet namelijk een op korte termijn regelen.

11-09-2010, 22:22


Zusje, vriendin. Nichten waren gasten , die hadden niets geregeld..

11-09-2010, 22:23
Wij waren met zn allen naar zo'n spa geweest. Heerlijk verwent, massage, geharst etc.

11-09-2010, 22:25
Myn vrijgezellenfeestje werd door mijn vriendinnen/nichten georganiseerd. Mijn nicht wist dat ik voor een stageplek een sollicitatiebrief had gestuurd en wat doet mijn nicht? ze liet iemand bellen om ze3ma een afspraak te maken. Ewa die dag zelf vroeg mijn nicht of ze me weg moest brengen naar mijn afspraak, toen we eenmaal in de auto zaten reden we naar het huis van een andere nicht waar iedereen aanwezig was, we keken leuke dvdjes, hadden het over vriendjes etc..kortom we hadden een gezellig meidenavondje die ik niet zo gauw zal vergeten.

Achteraf had mijn nicht mij verteld hoe ze had allemaal voor me had geregeld.

11-09-2010, 22:38


Leuk joh! Echt gezellig, vooral als je veel vriendinnen hebt. Alhoewel, met klein groepje kan ook gezellig zijn.

11-09-2010, 22:41
Ik en vriendinnen hebben voor een vriendin een weekendje antwerpen georganiseerd. Gewoon lekker gek doen, lekker eten in een mooi restaurant en naar de hammam!

Het was top!

11-09-2010, 22:43
Vrijgezellenfeestjes zijn altijd leuk!

11-09-2010, 22:59
Gaat er nog iemand zeggen dat vrijgezellenfeestjes niet van de islam zijn?
Je mag de kouffaar niet imiteren. Vrijgezellenfeestjes behoren niet tot de gewoontes van de oprechte voorgangers (Salaf us-Saalih).



















Zo, ik heb het gezegd, nu kunnen we gewoon weer verder kletsen.

11-09-2010, 23:00
Haha Doortje.

Ontopic: Zelf organiseren lijkt me zo not done .

12-09-2010, 04:21
Mijn vriendin heeft het georganisseerd, mijn nichten, zusje, moeder, schoonmoeder, werk en man zaten in het complot. Ik wist nergens van af.
Mijn vriendin heeft een cursus salsa dansen georganiseerd en we hebben daarna lekker gegeten en gekletst, echt top!!!

12-09-2010, 08:19

Citaat door BoraSita:
Haha Doortje.

Ontopic: Zelf organiseren lijkt me zo not done .

hoe bedoel je ik heb geen vrienden

12-09-2010, 09:49
Wij doen niet aan een vrijgezellenfeest. Bij ons is de hennafeest een ´vrijgezellenfeest´

12-09-2010, 10:00


Mijn nicht is nu verloofd, moet ook wat verzinnen. Zij wil wel weekendje Spanje, ik ook... Maar denk niet dat iedereen daar zoveel geld aan wilt uitgeven. Dus zal wel Amsterdam worden ofzo.

12-09-2010, 10:09
mijn nicht had die van mij geregeld, het was gewoon gezellig, lekker gegeten, gelachen, gedanst maar we hebben ook wat traantjes gelaten...ik vond het supertof dat ze het had gedaan en zelfs m'n vader had haar bedankt

12-09-2010, 10:19
Mijn zusje heeft het voor mij geregeld, overdag zijn we met zn allen naar privesauna met zwembad enz. geweest, supergezellig met muziek enz. Daarna naar huis, opgetut en savonds richting Rotterdam, bij Bazaar lekker gegeten, was heel gezellig met een band en zo. Voordat we naar huis gingen bij Erasmusbrug geweest, heel mooi uitzicht snachts. Was echt een superdagje.

Pagina's : [1] 2