Bekijk volle/desktop versie : HELP!!! Mijn man vind mijn zusje (ook getrouwd) leuk ~!!



Pagina's : [1] 2 3 4

11-09-2010, 21:12
EN ik heb hier nu al sinds ik getrouwd ben nachtmerries over

Wordt er gekkkkkkkkkkk van!!!! En iets erover zeggen tegen mijn familie of tegen haar durf ik niet. Elke keer dat we bijelkaar komen wordt ik gek .. en het is geen verbeelding. want door wat er op de trouwdag (nu al 6 jaar geleden) perongeluk gebeurde, dacht hij dat zij hem ook leuk vindt. Maar vooral daarna hoe hij vaak over haar dingen zei.. en de manier waarop hij reageert als ik haar naam noem. Hij zei ook vaak dingen dan over haar .. dan zakte de grond onder mijn voeten vandaan. Dingen die geen enkele vrouw leuk zou vinden. En dat geslijm naar ze toe daar wordt ik letterlijk misselijk van! hij denkt steeds dat ik achterlijk ben ofzo... ik zie die dingen. En ook zijn gedrag en woorden. Ik heb meerdere zussen. waar ik nooit problemen mee heb. En ook allemaal getrouwd, maar met deze krijg ik nu zelfs haat gevoelens voor mijn man en mijn zusje. weet niet hoe lang ik dit nog volhoud. Ben bang dat ik ooit echt ontplof!! Vooral in mijn nachtmerries deed ik altijd een poging om me zusje te waarschuwen ervoor. Dat ze uit zijn buurt moest blijven. Maar gebeurde steeds het tegenovergestelde. iK WEET ME HIER GEWOON GEEN RAAD MEE!!

:'(

11-09-2010, 21:13


Tweelingzus hoop ik?

11-09-2010, 21:13
Kun je niets aan doen. Hij heeft zijn eigen verantwoordelijkheid!

11-09-2010, 21:14
Kei zielig.

11-09-2010, 21:17



Citaat door tweetyNR.1:
EN ik heb hier nu al sinds ik getrouwd ben nachtmerries over

Wordt er gekkkkkkkkkkk van!!!! En iets erover zeggen tegen mijn familie of tegen haar durf ik niet. Elke keer dat we bijelkaar komen wordt ik gek .. en het is geen verbeelding. want door wat er op de trouwdag (nu al 6 jaar geleden) perongeluk gebeurde, dacht hij dat zij hem ook leuk vindt. Maar vooral daarna hoe hij vaak over haar dingen zei.. en de manier waarop hij reageert als ik haar naam noem. Hij zei ook vaak dingen dan over haar .. dan zakte de grond onder mijn voeten vandaan. Dingen die geen enkele vrouw leuk zou vinden. En dat geslijm naar ze toe daar wordt ik letterlijk misselijk van! hij denkt steeds dat ik achterlijk ben ofzo... ik zie die dingen. En ook zijn gedrag en woorden. Ik heb meerdere zussen. waar ik nooit problemen mee heb. En ook allemaal getrouwd, maar met deze krijg ik nu zelfs haat gevoelens voor mijn man en mijn zusje. weet niet hoe lang ik dit nog volhoud. Ben bang dat ik ooit echt ontplof!! Vooral in mijn nachtmerries deed ik altijd een poging om me zusje te waarschuwen ervoor. Dat ze uit zijn buurt moest blijven. Maar gebeurde steeds het tegenovergestelde. iK WEET ME HIER GEWOON GEEN RAAD MEE!!

:'(




erg man ikzouhem verlaten,anders zouik me echt laag voelen

11-09-2010, 21:18
Wat een schoft!

&' En wat doet je zusje dan?

11-09-2010, 21:21
Wiek, zo erg. Dit wens je gewoon niemand toe!

11-09-2010, 21:22
jullie zouden samen een keer moeten daten, jij met je man en je zus met haar man

11-09-2010, 21:24

Citaat door rowaida:
erg man ikzouhem verlaten,anders zouik me echt laag voelen



Wou dat het zo simpel kon. Hoe zou iedereen reageren als ik zoiets als reden zou opgeven. Je gaat immers nooit zomaar uitelkaar. Er moet een sterke reden zijn. En als ik met deze reden aan zou komen, verklaart iedereen me voor gek.

Het gekke is, dat hij wel meer van die rare trekjes heeft, is een btje vrouwengek zeg maar...
Maar ja.. zulke mensen heb je helaas.. Maar met een familie lid is toch wel heel erg. Want je kan daar niets over zeggen. En als ik dat doe, dan krijg je reacties dat ik het me verbeeld of dat ik gek ben.. maar echt.. het doet pijn

11-09-2010, 21:24
En je zusje vind hem dus ook leuk?

11-09-2010, 21:24
Wat doet je zusje dan weet ze het? Hebben we ze wat gedaan samen dan ?

11-09-2010, 21:26

Citaat door mvrtje-me:
Wat een schoft!

&' En wat doet je zusje dan?

Knapperd 3iedek moubarak nog

11-09-2010, 21:27



Citaat door killer-instinct:
jullie zouden samen een keer moeten daten, jij met je man en je zus met haar man


Ewa? Ruilen zeker?

11-09-2010, 21:28
1 grote gezellige familie.

11-09-2010, 21:29
Als eerst wil ik zeggen dat ik het echt heeel erg voor je dat je dit al 6 jaar lang moet verdragen!! respect.

Maar alles kent zijn grens. Je kan wel doen alsof er niks aan de hand maar daar heb je alleen jezelf en je gezin mee.

Als eerst moet je heel eerlijk gaan praten met je man, zeg tegen hem hoe het allemaal zit. Daarna moet je eerlijk zijn tegen je zusje. Vertel haar hoe het allemaal zit al vanaf het begin tot heden.
Want je reageert alles op haar terwijl zij meskiena hier helemaal niks mee te maken heeft. !

Zeg haar hoe het zit en hoe je erbij voelt. En dat zij je man moet spreken en hem even goed laten weten hoe het zit. Want je man leeft blijkbaar echt in een droom, en hij heeft iemand nodig die hem goed wakker kan schudden! En dat kan alleen je zusje!!!


succes

Pagina's : [1] 2 3 4