Bekijk volle/desktop versie : Pareltje uit Real jeugd, slaat aanbiedingen van grote Engelse clubs af.



11-09-2010, 16:18
talent van Real Madrid had volgens sommige media de mogelijkheid om naar diverse grote clubs in Engeland te verhuizen, maar zijn droom was en is om in het eerste elftal van de Koninklijke te slagen. Het nastreven van zijn droom is de enige reden dat de jonge parel uit de jeugd van Real heeft doen besluiten om te blijven.

Het jeugdtalent werd helaas niet geselecteerd door Jose Mourinho voor de aankomende wedstrijd tegen Osasuna, maar dit zorgt er niet voor dat Morata, van nog geen 18 jaar oud, verborgen blijft voor de grootste clubs in Europa. Al erg lange tijd volgen clubs als Chelsea en Liverpool de aanvaller, welke doet denken aan Fernando Morientes, op de voet. Ondanks de grote verleidingen die er lagen om voor een avontuur te kiezen in het buitenland wees het talent ieder bod af, met één simpele reden; hij wil prijzen pakken met Real Madrid. Hiervoor werkt hij elke dag erg hard en nu lijkt één van zijn dromen, scoren in een vol Bernabéu, dichterbij dan ooit. Dit zal niet tegen Osasuna zijn, want Mourinho heeft hem voor deze wedstrijd buiten de selectie gelaten, maar zijn kans komt eraan.

Álvaro Morata heeft een contract tot Juni 2013. Dit contract tekende hij in oktober 2009 vlak voor het WK in Nigeria, waar hij aan deelnam met de jeugdselecties van Spanje. Nu een jaar later staat hij op de lijst met namen van spelers die bij het eerste elftal horen. Iets wat zelfs Morata vorig jaar niet zou hebben geloofd. Geen Chelsea en geen Liverpool. Zijn wens is triomferen met Real Madrid, net zoals zijn grote idool, Raúl González. Dit weekend nog niet, maar zijn debuut in 'el Santiago Bernabéu' zal niet meer lang op zich laten


11-09-2010, 18:03


Wat voor positie speelt hij? Dat hij vergeleken wordt met Morientes en Raúl geeft mij de neiging om te denken dat hij een aanvaller is...

Edit: Ik zie het al, een aanvaller.

11-09-2010, 18:35
Hij en Sarabia zijn toch een van de grootste talenten uit de jeugd.Ik hoop dan ook dat ze minuten mogen maken in het 1e.

11-09-2010, 19:11
leuk man...