Bekijk volle/desktop versie : (Hoog) zwanger & afstuderen



11-09-2010, 14:24
Bij wie van de dames is het een succesverhaal?

Soms vraag ik me af..waar ben ik aan begonnen!

11-09-2010, 14:40


ik wil ook werken en ben 5 maanden, toen ik ging colliciteren ik zag dat die directeur gelijk naar me buik wees met andere woorden NEE!


studie daar moet ik nog aan beginnen, maandag inchallah...we zien wel of ik het aankan

11-09-2010, 14:43
Ik ben bezig met een studie, alleen zit ik nog niet in de afstudeer fase.

11-09-2010, 14:45
Vraagje aan de zwangere dames die studeren: hebben jullie bewust gekozen om nu (tijdens jullie studie) zwanger te raken?

11-09-2010, 14:46



Citaat door LOULOU22:
ik wil ook werken en ben 5 maanden, toen ik ging colliciteren ik zag dat die directeur gelijk naar me buik wees met andere woorden NEE!


studie daar moet ik nog aan beginnen, maandag inchallah...we zien wel of ik het aankan



LouLou22, heb jij al gekeken naar het geslacht van de kleine? Ik mag insha allah over een week en 3 dagen! Ik vind het echt spannend

11-09-2010, 15:05

Citaat door LOULOU22:
ik wil ook werken en ben 5 maanden, toen ik ging colliciteren ik zag dat die directeur gelijk naar me buik wees met andere woorden NEE!


studie daar moet ik nog aan beginnen, maandag inchallah...we zien wel of ik het aankan


Wat een loser zeg die directeur..hij mag je helemaal niet om die reden afwijzen!

Ga je toch wel beginnen met je studie, wat knap..waarom heb je er niet voor gekozen om het uit te stellen voor NA de bevalling?

11-09-2010, 15:09

Citaat door studente87:
Ik ben bezig met een studie, alleen zit ik nog niet in de afstudeer fase.


En hoe ervaar je het tot nu toe. Bij mij ging het eigenlijk prima op de misselijke ochtenden na..Alleen afstuderen is echt een last op mijn schouder en het brengt zoveel stress met zich mee..


Citaat door _Anisa_:
Vraagje aan de zwangere dames die studeren: hebben jullie bewust gekozen om nu (tijdens jullie studie) zwanger te raken?


Antw op je vraag is nee.. Het was geen bewuste keus geweest. Ik wilde nog een jaar wachten het liefst totdat ik een vaste baan zou hebben. Maar sommige dingen lopen nou eenmaal anders..dat neemt niet weg dat mijn wondertje meer dan welkom is..

11-09-2010, 16:34
ahh daar zat ik ook mee.

Ik wil ook graag een kindje in me laatste jaar insa allah maar is dat
wel toen doen met zwangerschap en bevalling??

dus een upppie!

11-09-2010, 16:36
Heb me 2e jaar hoogzwanger afgemaakt... maar goed afstuderen is nog meer stress. Dit jaar afstuderen, ook stress met zo'n klein ventje die veel aandacht en liefde nodig heeft maarja..gair inshAllah. We can do it!

11-09-2010, 17:16
deze maand afgestudeerd. Ik was al 2 jaar 'bezig' met afstuderen, maar nu ik bijna moest bevallen, had ik een stimulans o het echt af te maken.

11-09-2010, 17:28
Hey meiden,

Ik ben in december uitgerekend en zit ook nu in mijn laatste jaar! Ik vraag me echt af of ik het ga redden, ben blij dat ik wel de kerstvakantie heb om uit te rusten maar weet niet of dat genoeg is, wat denken jullie?

X

11-09-2010, 17:59
knap van jullie hoor!

11-09-2010, 18:00



Citaat door Nemesis030:
Heb me 2e jaar hoogzwanger afgemaakt... maar goed afstuderen is nog meer stress. Dit jaar afstuderen, ook stress met zo'n klein ventje die veel aandacht en liefde nodig heeft maarja..gair inshAllah. We can do it!

YES YOU CAN!