Bekijk volle/desktop versie : Mannen meld je eens,



11-09-2010, 01:28
Heey heren,

Nou kijk het zit zo, mijn vriendin is al een anderhalf jaar hopeloos verliefd opp een man. Hij is 21 zij is 17. Nou is de vraag of jullie tips kunnen geven zodat ze by hem in het oog valt.

Biij voorbaat dank,

Xxx.

11-09-2010, 01:31


Als hij haar zou willen, dan had hij daar toch zelf moeite voor gedaan? Ik neem aan dat ze wel eens langs hem loopt, en hij weet wie jou vriendin is..

Nu gaat je vriendin er zelf moeite voor doen, dus is er helemaal geen sprake van; hij vindt haar leuk. (dat zal hij over een tijdje wel beweren, als ze wat hebben..) Een marokkaanse vent staat bijna altijd open voor een dame, dus zo speciaal is ze niet voor hem, want ze doet er zelf moeite voor.

Ik hoop dat je mijn reactie waardeert.

11-09-2010, 02:01
Laat haar hem pijpen. Voor advies hoe ze dat moet doen, verwijs haar naar de eerste beste Marokkaanse.

11-09-2010, 02:04

Citaat door Rebel666:
Laat haar hem pijpen. Voor advies hoe ze dat moet doen, verwijs haar naar de eerste beste Marokkaanse.


Of andersom! Ik heb via via vernomen dat jullie er ook wat van kunnen..

11-09-2010, 02:05


Misschien mensen uit je familie?

Citaat door Sfgh:
Of andersom! Ik heb via via vernomen dat jullie er ook wat van kunnen..

11-09-2010, 02:17

Citaat door Rebel666:
Misschien mensen uit je familie?


Of uit die van jou?

11-09-2010, 03:04
Koop de hoe-versier-ik-een-marokkaan-boek.

11-09-2010, 03:18

Citaat door Goodlife:
Heey heren,

Nou kijk het zit zo, mijn vriendin is al een anderhalf jaar hopeloos verliefd opp een man. Hij is 21 zij is 17. Nou is de vraag of jullie tips kunnen geven zodat ze by hem in het oog valt.

Biij voorbaat dank,

Xxx.


Een jochie van 21 is nog lang geen man en je vriendin van 17 kan haar tijd beter besteden aan nuttige dingen in het leven, dan aan een zogenaamde man die haar geen aandacht geeft.