Bekijk volle/desktop versie : Een aantal redenen waarom een werkgever



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-09-2010, 21:49
je niet moet aannemen.

Noem er een aantal...stuk of 5.


Ik moet volgende week 5 redenen geven waarom ze mij niet zouden moeten aannemen. Wat moet ik bedenken, want serieus ik weet het niet...ja dat ik af en toe laks ben..maar dat ga ik toch niet zeggen. Help me ladies...met goede redenen die negatief lijken maar ook een positieve kant hebben.

10-09-2010, 21:52


Perfectionistisch is een goede eerste

10-09-2010, 21:54
Sollicitant kan geen antwoord geven op:
Wat is uw motivatie?
Wat is uw toegevoegde waarde voor het bedrijf?
Wat is uw toekomstvisie binnen het bedrijf?


Nog een paar redenen:
Sollicitant is afgelopen 3 jaar meerdere malen verwisseld van werkgever
Sollicitant heeft onvoldoende ervaring of te veel ervaring

10-09-2010, 21:56
SFinks thanks...maar dat is voor de hand liggend...

en Miss Taselhelt, ik denk dat je de vraag niet begrijpt. Het is niet dat ik redenen moet bedenken waarom ze een sollicitant niet moeten aannemen. Maar ik moet redenen geven waarom ze mij juist niet zouden moeten aannemen.

10-09-2010, 21:57



Citaat door Miss_Tashel7it:
Sollicitant kan geen antwoord geven op:
Wat is uw motivatie?
Wat is uw toegevoegde waarde voor het bedrijf?
Wat is uw toekomstvisie binnen het bedrijf?


Nog een paar redenen:
Sollicitant is afgelopen 3 jaar meerdere malen verwisseld van werkgever
Sollicitant heeft onvoldoende ervaring of te veel ervaring


Ben je gek! Dus niet loyaal en onzeker mbt de functie... uhh wat dacht je van NEXT?!

10-09-2010, 21:58

Citaat door MyMy:
SFinks thanks...maar dat is voor de hand liggend...

en Miss Taselhelt, ik denk dat je de vraag niet begrijpt. Het is niet dat ik redenen moet bedenken waarom ze een sollicitant niet moeten aannemen. Maar ik moet redenen geven waarom ze mij juist niet zouden moeten aannemen.



Aan welke dacht jij dan?

10-09-2010, 21:58

Citaat door MyMy:
SFinks thanks...maar dat is voor de hand liggend...

en Miss Taselhelt, ik denk dat je de vraag niet begrijpt. Het is niet dat ik redenen moet bedenken waarom ze een sollicitant niet moeten aannemen. Maar ik moet redenen geven waarom ze mij juist niet zouden moeten aannemen.



oeps sorry maar het is nog niet te laat, je kan zeggen dat je geen motivatie hebt, of dat je geen toekomstvisie hebt, of dat je jezelf over 3 jaar niet in die functie ziet.

10-09-2010, 21:59

Citaat door Sfinks:
Ben je gek! Dus niet loyaal en onzeker mbt de functie... uhh wat dacht je van NEXT?!


klopt, niet loyaal en onzeker.

wat bedoel je met next?

10-09-2010, 22:00
haha Miss Taselheyt maar dat zijn hele slechte eigenschappen...die ik niet eens bezit. Dan gaan ze natuurlijk meteen zeggen...thanks for the info....'next'!

10-09-2010, 22:01

Citaat door Miss_Tashel7it:
klopt, niet loyaal en onzeker.

wat bedoel je met next?


MYMY zoekt naar zgn karaktertrekken die heel positief zijn, maar je in een negatief kader kunt plaatsen (uiteraard onder het mom van indirect een extra reden om aangenomen te worden). Niet om NIET aangenomen te worden, spreekt voor zich trouwens.

10-09-2010, 22:02
Sfinks...ik weet het eigenlijk niet.

Ik dacht aan het volgende...

Ik ben enorm ongeduldig, dat straal ik soms ook uit...dat kan soms voor de ander vervelend zijn en de samenwerking belemmeren. (Ik ben ook echt ongeduldig).

10-09-2010, 22:02
zeg dat je soms te veel hooi op je vork wil nemen omdat je het een ieder naar zijn zin wil maken .zoiets???

10-09-2010, 22:04



Citaat door MyMy:
Sfinks...ik weet het eigenlijk niet.

Ik dacht aan het volgende...

Ik ben enorm ongeduldig, dat straal ik soms ook uit...dat kan soms voor de ander vervelend zijn en de samenwerking belemmeren. (Ik ben ook echt ongeduldig).


Dit heeft toch geen positieve kant??

10-09-2010, 22:04

Citaat door vrouwtje24:
zeg dat je soms te veel hooi op je vork wil nemen omdat je het een ieder naar zijn zin wil maken .zoiets???


Juist ja, geen nee willen zeggen...en altijd opdrachten aanneem..waardoor ik het zelf te druk krijg en uiteindelijk meer uren maak dan nodig is.

10-09-2010, 22:04

Citaat door MyMy:
Sfinks...ik weet het eigenlijk niet.

Ik dacht aan het volgende...

Ik ben enorm ongeduldig, dat straal ik soms ook uit...dat kan soms voor de ander vervelend zijn en de samenwerking belemmeren. (Ik ben ook echt ongeduldig).


Nee die is slecht!


Citaat door vrouwtje24:
zeg dat je soms te veel hooi op je vork wil nemen omdat je het een ieder naar zijn zin wil maken .zoiets???


Number 2!

Pagina's : [1] 2 3 4 5