Bekijk volle/desktop versie : Gtst



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

10-09-2010, 23:12
Ik lach me rot om jullie. Weetje wie ik ook echt niet kan uitstaan, dat beschimmelde hoofd van die jef wat een bemoeial! En doe echt even wat aan dat haar, serieus!

10-09-2010, 23:15


ik weet heel zeker dat sjors en Danny bij elkaar terugkomen

let maar op

10-09-2010, 23:16
Weetje waar ik me ook aan irriteer, als Danny iets drinkt dan doet ie zo gek met zn lippen? Is iemand dat ook opgevallen, kan daar echt niet tegen!

10-09-2010, 23:19

Citaat door G-Bella:
hahaha je hebt echt gelijk wat betreft sjors, ik kreeg helemaal zjnoen toen ze nog zwanger was, altijd met die mouwen op haar buik wrijven en zeggen 'kindje' haha

Bing heeft die vest echt zoooooo lang, kunnen ze niks anders halen ofzo



Sjoooow, was ik vergeten. Ik meen het serieus, dat ik gwn soms chagerijnig werd als ik haar heel de tijd zag met haar mauwen over die buik.. En dan nog kindje zeggen, en zingen..

Niet alleen de lengte. maar dat riempje eraan ( kom ff niet op het woord)


Okee, volgens mij draai ik door..

10-09-2010, 23:20


Ik wil niet dat lorena weg gaat, zij kan onwijs leuk acteren.

10-09-2010, 23:20

Citaat door safwaa:
Weetje waar ik me ook aan irriteer, als Danny iets drinkt dan doet ie zo gek met zn lippen? Is iemand dat ook opgevallen, kan daar echt niet tegen!





Waar wij allemaal op letten!

11-09-2010, 13:47

Citaat door hollanda_girl:
Dames, valt het jullie niet op??? Die heilige sjors doet altijd zo irritant haar mauwen vast houden.. Kan het niet uitleggen. Dan trekt ze de mauwen helemaal na voren, en houd ze ze vast, zogenaamd schattig ofzo???? Irriteer me eraan.. en die vrouwen vest van bing indd.. om je dood te ergeren, om het maar niet over maxime de heks te hebben..






Ja ik irriteer me sowieso aan die hele driehoek. Sjors,Bing & Danny.

Maar irritantste vind ik die vrouwenvest van Bing die hij maar niet uit wil doen overal waar hij loopt. VOlgens mij gaat hij er ook mee naar huis, slapen en volgende dag weer mee naar werk.


En Laura idd dies ook fucking irritant!Met haar gloeilamphoofd en die Meneer Harmsen nr 2 die haar ze3ma probeert te hozzle. Hallo rtl wij willen geen bejaardenflirtacties zien . Ik weet zeker dat haar geluk niet stuk kan. Nu ze ze3ma eindelijk na jaren weer een beetje rol krijgt. Bij RTL boulevard hoorde ik lange tijd geleden dat GTst haar weg wilde hebben omdat ze geen rol meer hadden voor der. Maar ze vertikte het ze wilde per se niet weg..en daarom kreeg ze maar zo onzin rol die af toe 1 zin zegt of in beeld MOET komen. zij klaar gewoon niet weg willen...gedwongen blijven

Ik vind Amy echt zielig miskina ze is elke keer intens aan het huilen om der moeder.

11-09-2010, 13:51

Citaat door Sfgh:
Ik wil niet dat lorena weg gaat, zij kan onwijs leuk acteren.


Ik ook niet ze is kapot grappig. Brengt nog beetje humor.

11-09-2010, 14:02

Citaat door LaMarroqui:



Ja ik irriteer me sowieso aan die hele driehoek. Sjors,Bing & Danny.

Maar irritantste vind ik die vrouwenvest van Bing die hij maar niet uit wil doen overal waar hij loopt. VOlgens mij gaat hij er ook mee naar huis, slapen en volgende dag weer mee naar werk.


En Laura idd dies ook fucking irritant!Met haar gloeilamphoofd en die Meneer Harmsen nr 2 die haar ze3ma probeert te hozzle. Hallo rtl wij willen geen bejaardenflirtacties zien . Ik weet zeker dat haar geluk niet stuk kan. Nu ze ze3ma eindelijk na jaren weer een beetje rol krijgt. Bij RTL boulevard hoorde ik lange tijd geleden dat GTst haar weg wilde hebben omdat ze geen rol meer hadden voor der. Maar ze vertikte het ze wilde per se niet weg..en daarom kreeg ze maar zo onzin rol die af toe 1 zin zegt of in beeld MOET komen. zij klaar gewoon niet weg willen...gedwongen blijven

Ik vind Amy echt zielig miskina ze is elke keer intens aan het huilen om der moeder.



Bing is helemaal psygisch aan het worden Dat vest kan indd. echt NIET! Vooral niet met dat touw wat het nog ff accentueert.
Aan lauwra heb ik me nog niet geirriteerd, maar dat kapsel kan dus ook niet!

Berjaarden flirtacties..

Mijn serie blijft toch atwt, alhoewel ik me dood irriteerd aan de 5hoek jack, carly, parker, liberty en graig

Maar toch blijf ik trouw kijken..

11-09-2010, 14:15
sjors altijd met haar thee.
valt het jullie niet op dat danny altijd gebogen loopt. echt heel lomp loopt ie

11-09-2010, 14:28

Citaat door miss_anissa86:
sjors altijd met haar thee.
valt het jullie niet op dat danny altijd gebogen loopt. echt heel lomp loopt ie





hahahaha thee juist dat pfff en bing trekt af en toe echt van de leijke gezicht echt een dikke bolle tfoee ensjors kan ook zo lelijk kijken schijnheilige wijf is dat

11-09-2010, 14:39
Wie kan mij in het kort vertellen wat er allemaal is gebeurd lately? Ik ben voor de zomer beetje gestopt met kijken, vondh et een beetje saai worden. maar lees nu dat isabella dood is.
Laatste aflevering die ik gezien heb was dat de inbrekers bij charlies naar binnen kwamen en nina was daar en lorena en nog iemand. En jack geloofde lorena niet toen ze hem belde. En isabella had net aan maxime gevraagd of zij voogd wilde worden. Wie kan in het kort vertellen wat erna is gebeurd, dan kan ik weer beginnen met kijken (geen zin om 200 afleveringen te gaan kijken :s tnxx

11-09-2010, 14:49


familei hyugens gaan weg en en er komt een nieuwe droge familie, gtst gaat steeds achteruit.

11-09-2010, 18:31

Citaat door Peyton:
Wie kan mij in het kort vertellen wat er allemaal is gebeurd lately? Ik ben voor de zomer beetje gestopt met kijken, vondh et een beetje saai worden. maar lees nu dat isabella dood is.
Laatste aflevering die ik gezien heb was dat de inbrekers bij charlies naar binnen kwamen en nina was daar en lorena en nog iemand. En jack geloofde lorena niet toen ze hem belde. En isabella had net aan maxime gevraagd of zij voogd wilde worden. Wie kan in het kort vertellen wat erna is gebeurd, dan kan ik weer beginnen met kijken (geen zin om 200 afleveringen te gaan kijken :s tnxx



geloof me kijk alleen van afgelopen vrijdag en je bent alweer 5 maanden bij

Ik bedoel sjors&Bing zitten al weken in dezelfde kamer, met dezelfde vest en gezeik

11-09-2010, 18:58

Citaat door LaMarroqui:
geloof me kijk alleen van afgelopen vrijdag en je bent alweer 5 maanden bij

Ik bedoel sjors&Bing zitten al weken in dezelfde kamer, met dezelfde vest en gezeik


Uiteindelijk heb ik de weeksamenvattingen gekeken (handig, mr 15min per week) maar van de laatste week was deze er niet. dus heb een paar afleveringen van de laatste week gekeken. Pff nu begrijp ik wat iedereen bedoelt met die bing en sjors, aargh! Echt om gek van te worden. Was ook vooral benieuwd naar dat vest,
Alleen de verhaallijn rondom lorena is nog een beetje interessant, de rest blegh!

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12