Bekijk volle/desktop versie : 'Een relatie met de beste vriend van mijn ex als wraak'.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

10-09-2010, 17:10
Bij deze mijn verhaal. Gebasseerd op de werkelijkheid.

Ik ga met de bestevriend van mijn ex, alleen om hem terug te pakken.

Ik zou eerst even de hoofdpersonen beschrijven:
Seloua, ik ben Seloua. Ik ben 19 jaar oud en ben geboren en getogen in Utrecht. Ik zit 2 dagen in de week op school, en werk ook 2 dagen in de week, en ben nu ook begonnen met een stage op een kantoor van 2 dagen in de week. Ik heb een oudere zus, Sofia. Onze band is nooit meer hoe die vroeger was, maar daar zijn we beide aan gewend. Heb ook nog een broertje van 7, Achraf. Mijn lieve kleine engel. In mijn vrijetijd ga ik graaaaaaaaaaaaag winkelen met mijn beste vriendinnetje Sanae, en ga zo afentoe ook uit.

Hafid. Hafid is een 22 jarige jongen uit Den bosch. Daar staat die bekend om de dingen die hij doet. Hij heeft nu tijdelijk geen school, maar hoopt na de zomervakantie weer te kunnen gaan beginnen. Hij heeft 2 oudere zussen, een eikel van een broer, en schatten van ouders. Hafid is mijn ex, mijn eerste, en laatste liefde.

Emre. Emre is de beste vriend van Hafid. Emre is 20 jaar en van turkse komaf. Hij en hafid zijn samen opgegroeit, en zijn overal samen te vinden.

Sanae. Sanae is mijn bestevriendin. Mijn geschenk van god. Ze heeft een jonger zusje Lina, Sanae en ik verwennen haar alsof ze een prinses is. Sanae is 19 jaar, en ook een geboren en getoger Utrechter.

Ik zou beginnen bij het begin, de dag waarop ik Hafid ontmoeten.
‘ Habibaaaa, er is een vet feest in Den Bosch heb ik gehoord. Zin om mee te gaan? XX ‘. Sanae en uitgaan? Haha dat is iets nieuws, maar he wie weet is het wel leuk. Ik ben niet van het uitgaan, nooit geweest, maar ik wist dat ik nu moest gaan, kon de afleiding goed gebruiken. Thuis ging het zoals gewoonlijk weer eens slecht, en de tranen branden iedere nacht achter mijn oog leden. Want huilen om de dingen die hier gebeuren heb ik afgezworen!

‘ Een feestje? Ik zeg let’s go! Ik kom over 2 uurtjes naar jou toe, kan ik bij jou even bedenken wat ik moet aantrekken. Smak! ‘.

Zo hé, wat heb ik opeens zin in dat feestje. Even heerlijk tutten, en lekker los gaan. Als ik klaar ben met douche pak ik wat spullen uit mijn kast. Een jurkje, een broek, wat shirtjes, een rokje, en wat paar hakken. Lijkt wel of ik op vakantie ga, maar wil er vanavond gewoon tiptop uit zien! Als ik naar beneden loop om mijn moeder tevertellen dat ik bij Sanae ga overnachten kom net Achraf aan rennen. ‘Seloua wajooooooooooh kijk hoe vet deze schoenen, en trots showt hij me z’n nieuwe schoenen’ haha heeel mooi schatje van me. Mijn lieve engel, hij is, en zal ook altijd de enige reden blijven dat ik nog in dit huis kom. Op het moment dat ik de deur uit loop, komt mijn vader aan. ‘ En waar denk jij heen te gaan, en waarom weet ik hier niks van, en waarom vraag je niks aan mij ?’. Blabla die man kan maar niet stoppen met zeiken, ene moment komt die slijmen, andere moment laat die zijn handjes wapperen.

Bij Sanae thuis aangekomen ga ik eerst mijn 2 prinsessen groeten. Lina, en Sanae’s moeder.

Sanaaeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat moet ik nou aan? Zou ik dit jurkje eens passen moet je zeggen wat je er van vind, ja is goeeed schiet op gek komt sanae me achterna. Als ik terug de kamer in kom is Sanae even helemaal stil. ‘ Waaaaaaaaaaauw Sel, als je dit aan doet zullen de mensen niet stoppen met kijken ‘. Haha ik wist dat als ze zoiets zou zeggen het gene wat ik aan heb erg goed staat. Als het half 12 is vertrekken we van huis. Gelukkig heeft Sanae haar rijbewijs. In de auto zetten we gelijk ons liedje op. ‘ SENORITA I FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL FOR YOU, YOU DEAL WITH THING’S THAT YOU DON’T HAVE TO’. Haha hoe oldskool dit liedje ook is, het blijft óns liedje.

In Den Bosch aan gekomen zijn we gelijk in de feest stemming. Als we eenmaal binnen zijn weet ik het zeker ‘dit word een geweldige avond ‘. ‘ Kom sel we gaan even wat drinken en zitten, dat dansen maakt me moeeeeeeeeeeeeeee ‘. Haha nerd oke kom, lacht sanae me uit. Als ik ons drinken wil pakken, pakt net een hand op het zelfde moment mijn glas vast. ‘ Uhm sorry dit is mijn glas, zeg ik vrij arrogant ‘.
Daar zijn ze dan, die ogen. De ogen van Hafid. Ogen die me doorgronden, en me laten lachen en huilen, de ogen van de jongen die mijn wereld compleet op z’n kop zet.


Laat maar weten als ik verder moet gaan.
Liefs,

10-09-2010, 18:03


meid ga verder

leuk begin

10-09-2010, 20:54
Ik zou zo even een vervolgje plaatsen

10-09-2010, 21:03
Even bekijk ik hem van top tot teen. Hij heeft alles waar ik op val. ‘ Kun je het zien meid ‘ vraagt hij wat lachend. Ik wil gelijk in de aanval schieten, maar in plaats daarvan schiet ik in de lach. Ik weet niet wat het is met die jongen, maar echt hij is perfect. ‘ Sorry dacht dat dit mijn drinken was, mijn fout ‘ ‘ Maakt niet uit hoor, fijne avond verder ‘. Als ik net wil weg lopen tikt de dan nog onbekende jongen mij aan. ‘ Hafid is de naam, en nu wil jou naam ook wel eens weten ‘. Seloua zeg ik. We kletsen wat, en hij loopt mee naar Sanae. Hij is samen met Emre, zijn beste vriend. Een hele lieve jongen, een tikkeltje gestoord, maar hij ik en sanae zitten qua dat gedrag op één lijn.
Hafid en ik praten een lange tijd over van alles. Het is een hele leuke jongen, met een goed gevoel voor humor. We konden het met z’n 4e super goed vinden, en Sanae en ik voelden ons goed op ons gemak. Normaal als we worden aangesproken is het gelijk van die lelijke versier pogingen, dit was nu echter niet het geval, Als sanae en ik weer willen gaan dansen, verlaten we de jongens. Salouaaaaaaaaaaaaaa roept hafid mij achter na, geef eens je nummer. Na mijn nummer te hebben gegeven, dansen Sanae en ik velen uren verder.

Hafid:
Zo emre gister was het echt gezellig met Seloua en Sanae. Ik ga saloua dadelijk even bellen, vragen of ze vanavond een hapje wil eten. Moet ik vragen of ze sanae mee neemt voor jou?

Nee mattie dankje misschien een andere keer, maar kijk je uit met Saloua? Ik zag gister gelijk aan haar dat hart puur is, en jij weet dat je haar niks kan bieden nu mattie sorry.

De volgende middag als ik thuis ben gaat mijn telefoon. Dit nummer ken ik niet, dus besluit niet op te nemen. Ik zat al de heletijd aan Hafid tedenken, maar dacht dat hij me wel vergeten zou zijn. Op dat moment kreeg ik een smsje, He sel, neem op ik ben het hafid. Me hart maakte een klein sprongetje toen ik op nam, en zijn stem weer hoorde.

10-09-2010, 21:12


Laat maar weten als ik verder mag plaatsen

10-09-2010, 21:32
‘ He sel, vond je het gister gezellig? ‘ ‘ Ja echt super gezellig, alleen me voeten doen nu echt pijn haha, en vonden jullie het leuk, antwoord ik ‘. Nadat we een beetje hebben gekletst over de avond vraagt hafid mij wat mijn plannen voor deze dag zijn. Ik weet dat ik eigenlijk de hele dag thuis moet blijven van mijn pa, maar dat zie ik dus niet zitten, dus antwoord met dat ik het nog niet weet. ‘ Zou ik richting utrecht komen, gaan we een hapje eten met z’n tweetjes ‘. Oeeeeeeeeeeh hafid word dit onze eerste date zeg ik lacherig. ‘ Oke ik zie je vanavond 7 uur op centraal habiba’ zegt die lacherig en hangt vervolgens op.

Gelijk bel ik Sanae op en vraag haar wat ik moet aantrekken en wat ik met mijn haar moet doen. ‘Sellllllllllllllllllllllll doe eens rustig mevrouwtje zenuwachtig gilt sanae helemaal lacherig door de telefoon’. Haha ja sorry, ik weet niet wat het is, maar sanae je weet ook dat hij echt alles is waar ik op val, ik wil gewoon een goede indruk achter gelaten antwoord ik. Nou schat dat heb je gister al gedaan antwoord sanae, na nog even te hebben gekletst hang ik op.

Ik kijk naar buiten en zie dat de zon schijnt, ik besluit een jurkje aan te doen. Me haar laat ik lekker krullend, en breng heel licht wat make up aan. Het is half 7 als hafid een smsje stuurt met ‘ ik ben er over 10 minuten ‘. Ooooh echt jongens, haha altijd gezeik met afspraken. Snel trek ik mijn hakken aan, en ren de deur uit richting de bus.

Als ik richting Starbucks loop zie ik hem al staan. En eerlijk is eerlijk hij ziet er verschrikkelijk goed uit. Hij begroet me met 4 kusjes. Om een of andere reden voelt het een beetje ongemakkelijk. Het voelt alsof ik hem al jaren ken, en hem nu voor het eerst weer zie. Als we in stad in lopen zit die weer grapjes te maken. ‘ En heks waar wil je eten ‘ van hem kan ik dit hebben haha, zo arrogant als ik ben zeg ik deze heks gaat nu liever alleen op haar bezem steel eten. Hij slaat een arm om me heen, en plaats een kusje op me wang. Hij weet dat ik niet boos ben, en we kunnen er allebei goed om lachen.

Als we bij mijn favouritie cafetje zijn aan gekomen nemen we buiten plaats op het terras. Het voelt opeens heel vertrouwd. Iets wat heel fijn is, maar ook heel eng. Ik ben in mijn leven op meerdere manieren misbruikt, en voel me bij niemand snel vertrouwd. Waarom bij hem nu wel? Ik schrik van mijn gedachten en dat merkt hij. Wat is er vraagt hij heel lief, niks zeg ik. Op een gegeven moment komen we bij de vraag wat hij nu op school doet enzo. Hij draait er om heen, en veranderd van onderwerp. Oh in deze onzin heb ik zó geen zin. ‘ Hafid in dit soort dingen heb ik geen zin’ zeg ik erg aangebrand. Ik ben net sinds anderhalve week vrij, heb 11 maanden vast gezeten zegt hij beschamend. Ik ben even heel stil, en weet niet hoe ik moet reageren. Ik merk dat hij zich heel ongemakkelijk voelt, en om een of andere domme reden besluit ik niet verder te vragen, ik weet dat ik het snel zou horen van hem. Aan het eind van avond lopen we langs het water. We gaan op een bankje zitten en praten over de avond. ‘ Sel, ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het gevoel dat we heel snel naar elkaar toe groeien, ik wil je heel graag vertellen waarom ik heb vast gezeten. ‘ Ik zeg niks, en knik alleen. ‘ Ik heb in drugs gedeald ‘. Opeens word zijn stem heel zacht, en ookal is het heel donker, ik zie dat zijn ogen sluit. ‘ Ik kwam er in, en het snelle geld verdien leek opeens zoveel interessanter dan school en al dat. Het ging allemaal zo snel. Elke dag dealde ik, en zoveel geld had ik nog nooit in mijn leven gezien. Tot het moment dat het fout ging, en opgepakt werd ‘. Als hij klaar is met praten, zeg ik even helemaal niks. ‘ Hafid, ik ben heel blij dat je me dit verteld, en me dit toevertrouwd. We praten hier een andere keer verder over oke, ik wil niet dat je je ongemakkelijk voelt ‘. Ieder normaal mens was hier waarschijnlijk over doorgegaan, of was afstandelijk gaan doen. Maar nee ik moest weer hem willen gerust stellen, en waarom? Omdat ik zag dat het hem pijn deed, en die pijn in zijn ogen nooit meer wou zien. ‘ Seloua, dankjewel. Ik kan bij jou mezelf zijn, en je luisterd, en toch veroordeel je me nergens op. Ik weet dat dit nu allemaal als slijmshit klinkt, maar ik zie dat je anders bent dan al die andere meiden, dankjewel ‘. Geen dank hafid zeg ik een beetje verlegen. Als hij zijn handen op mijn gezicht plaats, en me naar hem toe trekt, voel ik de kriebels in mijn buik toenemen. Hij plaats zacht zijn lippen op de mijne. Ik weet niet wat het is wat hij met me doet, maar damn het voelde zo goed.

10-09-2010, 23:12

Citaat door Hard-headed:
Laat maar weten als ik verder mag plaatsen
van mij mag je altijd verder plaatsen schat, je kan echt prachtig schrijven. Up voor je nieuwe fannetje!! x

10-09-2010, 23:34
Eenmaal thuis aan gekomen bel ik gelijk Sanae op. Aan de ene kant ben ik heel erg in de war, en ook heel blij. Ik zal jullie vertellen hoe mijn leven in elkaar steekt. Ik heb me altijd voor al mijn vrienden ingezet, voor al mijn familie, vriendjes, en nooit heb ik terug gekregen wat ik gaf. Ik vertrouw niemand, en heb dan ook niemand eigenlijk meer in mijn leven. Ieder familie lid die je bij mensen op een verjaardag ziet, ontbreekt bij mij. Ik ben mezelf kwijt geraakt in het geven aan andere/ in het leven. Nu net dat ik op punt was om eindelijk naar jaren echt mezelf te gaan ontdekken, en te stoppen met huilen kwam ik Hafid tegen.

Ik ben in de war omdat ik weet dat wat Hafid doet niet goed is, en weet dat hij er nog steeds mee bezig is. In de war omdat ik me bij hem zó op mijn gemak voel. Ik lach met hem, kan serieus met hem praten, en voel me vrij. En dit allemaal na een eerste date. Dat moet toch wel wat zeggen, vandaar aan de ene kant ook die blijheid.

Ik leg sanae uit hoe ik me voel. ‘ Habiba, ik ken jou als geen ander en ik weet dat hoe je nu met hem omgaat heel veel voor je betekend. Je wou toch gaan genieten? Geef je zelf de kans, denk niet te veel na, krijg je rimpels van ‘. Ik wist dat ze dat laatste zei om er voor te zorgen dat ik ging lachen in plaats van huilen, oh ik ben zo gezegend met haar. Ik vind niet snel iemand leuk, maar ik ben Hafid echt leuk gaan vinden. Ik durf weer te genieten, en dat is iets wat ik zeker wil gaan doen of dat nou met of zonder Hafid is.

11-09-2010, 14:07
Ik plaats zo nog een vervolgje! Bedankt voor het uppen meid

11-09-2010, 17:06
oepaaa meidd leuke vervolgjes ga gauww verderr

11-09-2010, 18:36
extra lang vervolgje!

Sanae, ik slaap dit weekend in het huis van Oufia. Ze zijn een weekendje weg dus ik mag oppassen haha. Ik bel je vanavond als ik daar ben xxx. Ik druk op verzenden en loop de deur uit.

Oufia is mijn nicht van 25. Net getrouwd. Een schat van een meid!

Inmiddels ken ik Hafid nu 2 weken, en we hebben elkaar al weer meerdere keren gezien. Elke nacht voordat die gaat slapen belt die mij nog even. Zijn vrienden weten inmiddels allemaal wie ik ben. Eigenlijk lijkt alles gewoon heel goed te gaan. We kennen elkaar nu 2 weken, en eigenlijk gaat alles heel snel. Nog nooit ben ik iemand zo snel leuk gaan vinden, maar bij hem lijkt alles van zelf te gaan. Deze gedachten maakt me zo bang. Na alle ellende die mijn ex Rachid mij heeft bezorgd had ik besloten niet meer te geven of te nemen. Met Rachid kon ik nooit over iets praten, hij zei standaard ‘ Zina alles komt wel een keer goed ‘. Lief zulke woorden, maar kom op iets meer inhoudt zou fijn zijn. Bij Hafid is dit anders, hij probeert mij te begrijpen, en verteld hoe hij er over denkt, en geeft me vervolgens advies. Hij zegt zelf ook in die tijd dat ik vast zat heb ik leren na denken. Ik schrik even als ik voel dat ik aan het huilen ben. Waarom huil ik? Ik denk dat het komt omdat ik opeens voel hoe ik alleen ik soms ben. Hafid neemt iets van de leegte weg. Opeens voel ik alle pijn weer terug van Rachid, alles wat hij me heeft aangedaan. ‘ I said goodbye, and i know you’re all right know, but when the leafs start falling down, I still cry ‘. Zodra ik deze zin uit mijn boxxen hoor komen, kan ik helemaal niet stoppen met huilen. Ik ben gezegend met alles wat Allah mij schenkt in het leven, maar ik zo graag willen dat hij mijn pijn weg nam. Gelukkig ben ik bij Oufia thuis, en kan ik mezelf even helemaal laten gaan. Ik besluit een heerlijk warm bad te nemen, en daarna te gaan slapen.

De volgende ochtend schrik ik wakker van mijn telefoon. Het is pas half 9, wiebelt er zo vroeg???
Ja hallo, neem ik slaperig op, niet eens kijkend wie het is. ‘ Sel liefje ik ben het Hafid, waar ben je??!!!! ‘. Gelijk ben ik wakker, ik schrik van de paniek in zijn stem. Wat zou er gebeurd zijn ?

Ik vraag hem wat er is, ‘Sel kan ik je alsjeblieft zien’?. Ik ben niet thuis Hafid, ik slaap in het huis van mijn nicht. Mag ik dan alsjeblieft even daar naar toe komen? Zonder aarzelen antwoord ik ja. ‘ Bel me als je op het station bent, dan kom ik je halen’ zeg ik hem. Waarom heb ik nou ja gezegd?? Ik ben echt niet het type meisje om met jongens thuis af te spreken, ben soiewso niet echt van de jongens.. Ik heb een vriendje gehad, en ben best verlegen qua dat soort dingen. Dus waarom ik nu nota bene iemand thuis uitnodig is echt een vraag. Ik ga douche en trek daarna mijn nieuwe trainingspak aan van juicy couture. Gekregen van mijn zus, ben er zo blij mee. Mijn zus en ik liggen elkaar de ene keer wel, de andere keer niet. Nu gaat het de laatste tijd best goed. Het enige wat ik echt jammer vind is dat ik met haar over niks kan praten. Daar is onze band gewoon niet sterk genoeg voor.

Ik doe mijn haren lekker krullend, en snel slippers aan. Hij weet dat ik net wakker ben dus in optutten heb ik nu écht geen zin. Als ik de deur uit loop gaat net mijn telefoon, het is sanae. ‘ Zinaaaaaaaaaaaaa waar ben je?’ Ik leg haar uit wat er is gebeurd. Sanae gaat zo naar familie toe, maar ze beloofd daarna even langs te komen. Als ik net opgehangen, belt Hafid. ‘ Ik ben er al, waar ben je?’. Ben er over 5 minuten, wacht voor de albertheijn, zie je daar’. Als ik het station op loop richting de AH, zie ik Hafid al staan, als ik dichterbij kom schrik ik van wat ik zie……

11-09-2010, 19:03
nieuwe fann:$ Upppp(L)!

11-09-2010, 19:56


Als Hafid me ziet komt die gelijk mijn kant op, hij pakt me vast en kust me. Ik schrik hier van, ik merk dat hij dit puur met gevoel doet. Hhhafid, wat is er gebeurd? Als Hafid zijn pet een beetje omhoog doet zie ik zijn blauwe oog nog beter. Het is helemaal opgezwollen en paars geworden. ‘ Kunnen we alsjeblieft gaan, we praten dadelijk wel oke ‘. Ik knik en zeg de hele weg naar huis niks. Als we bij het huis van mijn nicht zijn aan gekomen, maak ik eerst ontbijt voor hem klaar. Het is inmiddels half 10.
‘ Hafid wil je me nu alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd??’ ‘ Ik ben vannacht uit geweest met emre, en zijn neef, die neef was dronken en begon ruzie te maken. Ik was zo dom om er tussen te springen. Dus heb uiteindelijk klappen kunnen vangen, en die facking tering lijer is gewoon uiteindelijk zelf weg gegaan ‘. ‘ Toen ik thuis kwam rond 6 uur werd me vader helemaal gek, en hebben we ruzie gehad, toen ging me broer nog mee bemoeien. Ben ik nog met hem bijna gaan vechten, stelletje kk lijers dacht dat ik gek werd. Mijn moeder zei mijn zoon ga maar even naar iemand toe ofzo. Emre zei kom maar naar mij toe, maar dat is nu het laatste waar ik zin in heb. Dankje sel dat ik hier mag komen ‘. Geen dank zeg ik. Opeens zie ik de pijn in zijn ogen weer. Ik merk dat hij het moeilijk vind om over zulke dingen te praten, en dat die ruzie met zijn vader hem totaal niet lekker zit. Ik kan de gevoelens van Hafid al zo goed herkennen, net alsof ik hem al jaren ken. Na het ontbijt gaan we lekker op de bank liggen, met een film aan. Net na dat de film aan staat belt emre. ‘ Sahbi waar ben je? Rico iedereen belt mij waar je bent?? ‘ ‘ Ik ben eventjes bij Seloua, ik ga ophangen ben film aan het kijken ‘ ‘ Bij Seloua?? Wat heb ik nou gezegd, dit verdient ze niet!! ‘ ‘ Emre hou je bek, bemoei je met je eigen zaken oke! ‘.

11-09-2010, 20:04
Ik zal je even wat over Hafid vertellen. Hafid dealt dus in drugs, dit is al verkeerd opzich. Hij heeft hiervoor al 11 maanden gezeten, en moet binnenkort weer zitten waarschijnlijk omdat er nieuwe bewijzen etc zijn. Zo erg is de zaak dus. Hij was een grote drugsdealer, iedereen kent hem daar ook om. Meneer dealt nog steeds/ ookal wilt hij wel graag opnieuw beginnen. Hij word omringt door mensen zoals hij zelf. De reden dat emre elke keer Hafid waarschuwt is omdat hij weet dat Hafid nu erg snel aan iemand gehecht is doordat hij net vrij is. Dit is aan de ene kant goed, maar aan de andere kant ook niet. Hafid is niet zoals vele jongens, complimentjes zul je hem niet snel horen geven, en met meiden omgaan blijft hij normaal vinden. Hij ziet dingen niet zoals vele andere die zien. Emre weet dat Seloua alles voor Hafid doet, maar emre weet ook dat Hafid weer moet zitten. Daarom begrijpt hij niet dat hij seloua gek op hem loopt te maken, en dan vervolgens aan haar gaat vragen of ze hem wilt vergeten als hij moet zitten. Eigenlijk is die gewoon boos omdat Hafid haar niet zo waardeerd zoals emre dat doet...

12-09-2010, 01:16
Waar ging dat over vraag ik aan Hafid.. Niks lieverd, niks antwoord hij. Veel van de film hebben niet gezien haha. ‘ Weetje sel, ik hou helemaal niet van zoenen eerlijk gezegd. Je weet nooit waar die monden zijn geweest, maar bij jou weet ik waar je mond is geweest. Nergens ‘. Weet niet of ik dit als een compliment moet opvatten dus lach maar wat. Seloua, wil je me vrouwtje worden vraagt hij heel opeens. Ben je serieus? Ja heel serieus, ik plaats mijn handen op zijn wang en zoen hem, hij weet wat ik hier mee bedoel. Ik ben vanaf nu Hafid’s vrouwtje. We kennen elkaar 2 weken, dus we zijn echt heel snel gegaan. Wie weet krijg ik hier later spijt van, maar voor nu voelt het zó veilig en vertrouwd. Ik ga in zijn armen liggen, en voel dat hij me dicht tegen aan hem duwt. De kriebels in mijn buik worden alleen maar erger.

4 uur later schrik ik wakker. Shittttttttttt ik ben in slaap gevallen, en niet alleen ik. Awh hij is zo lief als die slaapt. Opeens krijg ik een gevoel van schaamte. Ik heb gewoon iemand in me huis gelaten, bij hem in slaap gevallen, zo ben ik gewoon helemaal niet, maar het ging allemaal zo van zelf. Aangezien ik hier vandaag ook blijf slapen besluit ik te gaan douchen, en vast pyjama aan de toen. Als ik de douche uit kom wil ik snel naar de slaapkamer rennen, staat Hafid opeens voor me. Zo zo word dit je outfit voor vandaag vraagt die stiekem. Haha ga weg, ik ga even kleren aantrekken. AAAAAAAAAAAWH JAMMERRRRRRRR hoor ik hem schreeuwen terwijl ik naar de slaapkamer loop. Oooooooooooh sel waar ben je mee bezig? Veel tijd om op deze vraag te antwoorden heb ik niet, want mijn telefoon gaat. ‘ He habibaa, waar ben je? ‘ Heeeeeee schatje, bij Oufia thuis nog. En was t gezellig bij je familie?’ Ja antwoord sanae, kan ik langs komen? ‘ Ja tuurlijk lieverd, Hafid is er nog wel. Zal ik wat koken voor ons? ‘ ‘ Haha goodluck keukenprinses, zie je zo!’ .

Als ik beneden kom zie ik dat Hafid aan de telefoon is. ‘ Ja yemma, dat zal ik tegen haar zeggen. Bel je vanavond. Beslama ‘. Wat zei je moeder vroeg ik aan Hafid. ‘ Dat je engel bent omdat ik dat bij je mag zijn ‘. Weet je moeder dat je hier bent?!! Haha ja lieverd, maar het is goed hoor. Oke zeg ik een beetje blozend. ‘ Sanae komt zo, dus ik ga even snel wat koken voor ons’ .

Aan het eind van de avond vertrekt Sanae weer richting huis. ‘ Sel, ik ben blij dat hij je zo gelukkig maakt ‘ fluisterd sanae in mijn oor als ze deur uit loopt. En ze heeft gelijk, hij maakt me echt gelukkig. Deze dag heeft zóveel veranderd. Hij heeft me zóveel verteld over zijn familie/verleden/vrienden, en andersom ook. Ik weet dat het veel voor hem betekend dat hij naar mij mocht, ik zag de dank in zijn ogen. Ik kan jullie niet vertellen hoe dat moment voelde. Ik kan jullie alleen vertellen dat ik nog nóóit in die 19 jaar zoveel met iemand in zo’n korte tijd heb gedeeld.

Als hafid en ik op de bank liggen, zegt hij opeens sel ik moet je wat vertellen. Vertel het maar Hafid.. ‘

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16