Bekijk volle/desktop versie : Goedkoop lang weekend weg!



10-09-2010, 16:18
Hierbij verkoop ik mijn reservering bij Roompot Park te Weerterberg. Dit heeft betrekking op het weekend van vrijdag 26 november t/m maandag 29 november. Wegens veranderende omstandigheden kan ik er zelf geen gebruik meer van maken en kan ik de boeking niet meer annuleren. Voor een serieus bod kunt u goedkoop op vakantie gaan en een onvergetelijke vakantie voor u en uw (klein) kinderen hebben. Normale prijs = 250 euro!! Voor 160 euro mag je de boeking overnemen.

Het gaat om een bungalow voor 6 personen en beschikt over volledige inrichting voor het genoemde aantal personen, keuken met koelkast (met vriesvakje), 4-pits kooktoestel en afzuigkap, magnetron, kleurentelevisie met afstandsbediening, boxspringbedden, dekbedden 1-persoons), kussens, berging terras met meubilair en parasol. Deze bungalow beschikt over het superluxe pakket met: bruisbad of stoomdouche i.p.v. ligbad, een luxe keuken met o.a. vaatwasser, een tweede televisie op de ouderslaapkamer, een hifiset met cdspeler en twee ligbedden/-stoelen voor op het terras.


Algemene info:


Receptie op het park

(mini) Supermarkt

Draadloos internet(Wi-Fi) op gehele park (betaald)

Wasserette

Vergader-/feestfaciliteiten

Vakantiedialysecentrum Zwemmen



Zwemparadijs

Baby-/ peuter-/ kleuterbad

Buitenbad Spel



Speeltuin(en)

Indoor-speeltuin

Poolbiljart

Trampoline Horecavoorzieningen



Eetcafé / bar

Buffetrestaurant

(á la carte) Restaurant

Snackbar

Pannenkoekenrestaurant

Pizzeria Ontspanning



Sauna

Turks stoombad

Bruiningsapparatuur / solarium

Recreatieprogramma

Speelautomaten Sport



Bowlingbanen

Fietsenverhuur

Kano-, waterfiets-, en/of bootverhuur

Midgetgolf

Sport-/ speelveld(en)

Squashbanen

Tennisba(a)n(en)

Vismogelijkheden

Boogschietbaan

Jeu de boulesbaan

Tafeltennis