Bekijk volle/desktop versie : Niet Marokkanen die het Berbers/Arabisch verstaan



09-09-2010, 21:02

meer en meer mensen verstaan arabisch , soms let ik echt op.
Ik was ooit met vriendinnen op stap (je weet wel , 17 jaar en kei veel make up en nr de cinema gaan en zo luid mogelijk zijn zodat iedereen je kan horen en zien... :rolleyes en er was een man met echt een grappig bolletjestshirt,z3ma chique, hij was volgens mij frans want met zijn vrienden sprak hij frans , maar hij zag er totaaaaaaaaaaaal niet marokkaans uit , blauwe ogen , arisch gelaat , lichtbruin haar...) dus ja ik tegen mn vriendin zo van "choef kamichto" (kijk naar zijn hemd) en wij hadden echt de SLAPPE lach gekregen... oppeens draait hij zich om en zegt hij "w3ch haarfti chel ket swa heidik triko?" (weet je wel hoeveel deze trui kost?) en hij geeft ons een knipoog.
Ik heb samen met mijn vriendin chi 2 minuten stil gestaan omdat we het gewoonweg niet konden geloven dat hij marokkaans was , blijkt dat z'n vader marokkaan is en dat hij opgegroeid is in casablanca en dat hij nu studeert in Brussel...

Ahja , nog 1tje , ik was samen met mn vader nr de luchthaven gegaan maar we waren een beetje te laat en mn vader begon mij in het arabisch uit te maken en te verwijten dat het mijn schuld is dat we te laat zijn en dat we moeten rennen naar de check in...komt er oppeens chi engelse zakenman-type naar ons toe en hij komt tegen ons in het marokkaans arabisch zeggen dat hij ons kan helpen... bleek dat hij een marokkaanse jood was die nu in canada woont.


Jaja , pas maar op met onze z3ma geheime taal want je weet nooit wie ons verstaat ahahahahah