Bekijk volle/desktop versie : Meer heilige meiden op het net dan op straat.



Pagina's : [1] 2

16-12-2002, 20:20
Als ik op straat kijk en hier op t net. zie ik hier op het net meer HEILIGE meiden die het over islam hebben en geloof etc. maar op straat niet..
is de verleiding daar groter.

vat dit niet verkeerd op, ik bedoel als jullie het hier zijn.. zit het in jullie hart.
en als ik jullie zeg. hoop ik dat alleen de meiden die zich aangesproken voelen ( meiden die zichzelf niet kunnen gedragen op straat) hierop negatief reagerem. dat is dan nogal te begrijpen.

ik liep laatst in de stad. er liepen 2 meiden(marokkaanse) en 2 jongens(marokkaanse) achter me. De meiden zaten keihard te schreeuwen en te zingen, natuurlijk een sigaret in de hand en stoer doen. ze duwde dat andere meisje tegen me aan, zodat ze ruzie met me konden zoeken.
en ik spreek jullie niet allemaal aan voor hen gedrag. maar alleen degene die van zichzelf weten dat ze t doen.

dan is dit berichtje voor niets hier.
wie geeft er nou toe dat ze een onruststoker is op straat......
niemand. maar ja. verander aub. jullie zetten t volk een beetje voorschut.


16-12-2002, 20:25


who cares?het is toch te laat allemaal.Hopelijk laat het einde van de wereld niet te lang op zich wachten.Kijk er naar uit.ben heel deze shit allang kotsbeu.

16-12-2002, 20:26
Nou zeg Toufik!!!

16-12-2002, 20:31

Citaat:
Origineel gepost door El_BouheliYA
Nou zeg Toufik!!!
kijk om je heen.wat zie je?overal waar je kijkt zie je onrecht en hypocrisie.In zulke momenten verwacht je dat de moslims logisch blijven nadenken,maar nee,tegenwoordig zijn er weinigen die zich echt aan het geloof vasthechten.Als zelfs bepaalde ouders zich hier niets van aantrekken,waarom nog bidden?Wat is het nut van een godsdienst als je het toch niet volgt?godsdienst wordt tegenwoordig vervangen door cultuur,tradities.Het is net alsof je tegen de stroom in wil roeien.

16-12-2002, 20:35


Misschien zoeken ze wel aandacht daar....enz..

En tonen ze hier hun ware aard.....


denk het eigenlijk niet maar jah.....

16-12-2002, 20:35
Je moet altijd positief denken Toufik. Al doen de mensen slecht wees jij het voorbeeld. Je mag niet over mensen oordelen , laat dat aan Allah S.w.t over.
Er is een hele grote groep in Nederland die zich heel goed aan de islam houden en heel veel mensen die het slecht pad op waren hebben zich weer bekeerd. De islam word op die manier veel groter en incha'allah zullen allll onze broeders en zusters zich op de weg van allah geven.

16-12-2002, 20:35
Allah heeft gezegd in de koran. ooit komt er een tijd. dat de oudste mensen dood zullen gaan en ze zullen zeggen. ash hadoe anlaa ilaaha illa allah wa ash hadoe ana mohammadan rasoelollah. en dat mensen dan vragen. wat is dat? wat je zegt? en dan zeggen ze weet ik niet. mijn voorvaders zeiden het ook.

die tijd ligt voor de deur. dat voel ik. ik bedoel. niet veel mensen van mijn leeftijd (19) zullen hun kinderen opvoeden zoals mijn ouders mij hebben opgevoed. dat is een feit. er zijn nog maar een paar generaties te gaan vrees ik.

16-12-2002, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door El_BouheliYA
Je moet altijd positief denken Toufik. Al doen de mensen slecht wees jij het voorbeeld. Je mag niet over mensen oordelen , laat dat aan Allah S.w.t over.
Er is een hele grote groep in Nederland die zich heel goed aan de islam houden en heel veel mensen die het slecht pad op waren hebben zich weer bekeerd. De islam word op die manier veel groter en incha'allah zullen allll onze broeders en zusters zich op de weg van allah geven.
hoe kun je positief denken in een wereld vol negativisme?Dat is net alsof je je eigen wereld wil creeeren binnen een wereld van fake.

16-12-2002, 20:45
stress jezelf niet. krijg je roos en pukkels en hoge bloeddruk van.

16-12-2002, 20:45
Sallaam Alikoem Warhamtoe Allah,

Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden die een ander doet.
Hypocrieten...tja...die heb je.

En als sommige mensen behoefte hebben om op zo'n manier te gedragen....dan moeten ze dat vooral doen.
Wel treurig natuurlijk!!

16-12-2002, 20:47

Citaat:
Origineel gepost door Yumana
stress jezelf niet. krijg je roos en pukkels en hoge bloeddruk van.
is logisch als je in een wereld woont die huist in een pest-epidemia

16-12-2002, 21:06
hebben jullie nooit wat positiefs te melden over de marokkaanse dames??

16-12-2002, 22:12



Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
kijk om je heen.wat zie je?overal waar je kijkt zie je onrecht en hypocrisie.In zulke momenten verwacht je dat de moslims logisch blijven nadenken,maar nee,tegenwoordig zijn er weinigen die zich echt aan het geloof vasthechten.Als zelfs bepaalde ouders zich hier niets van aantrekken,waarom nog bidden?Wat is het nut van een godsdienst als je het toch niet volgt?godsdienst wordt tegenwoordig vervangen door cultuur,tradities.Het is net alsof je tegen de stroom in wil roeien.
He...even wat positiever hoor...
Je hebt op bepaalde punten wel gelijk, maar je moet verder kijken. Je moet niet alleen naar de negatieve dingen kijken, maar ook naar de positieve dingen. Er zijn inderdaad veel mensen die zich niets meer aantrekken van het geloof, maar er zijn ook een heleboel mensen die dat WEL doen.
Wat andere mensen doen aan slechte dingen, daar moet JIJ je niets van aantrekken. Zeker als je zegt dat je dit xxxleven zat bent. Juist dan moet je goede daden verrichten, zodat je later een goed leven krijgt na je dood...Insha Allah.

Liefs,

Cina

16-12-2002, 22:18
Assaalamoe Alaikoem
Soebhana Allaah zuster, Alhamdoelillaah die zusters zijn er wel blijkbaar zien we ze nooit buiten Gair In sha Allah.
Zuster daarom is het onze plicht als Ummah om da3wa te verrichten.
Laten we ook eens onze goede kanten zien!
Moge Allah ta3ala ons leiden.
Wasalam Alaikoem
OemAbdoullah

16-12-2002, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
dit klopt wel ja ik denk dat heel veel meiden hier schijnheilig doen
Ik weet het niet....

Vaak zie je mensen al met termen als 'scheinheilig' roepen, maar goed. We weten het niet he...
Wel jammer dat sommige mensen de meiden die zich met Islam bezig houden, gelijk al als scheinheilig bestempelen. Dat zegt meer over die mensen die deze opmerkingen maken, dan over de mensen waarover de opmerkingen worden gemaakt...
Mensen hebben verschillende kanten...Er zijn veel mensen die theoretich veel over de Islam weten, maar niets in de praktijk brengen. Heel jammer...maar om deze mensen nou gelijk scheinheilig te noemen?

Daarbij komt ook nog eens dat de mensen die echt goed bezig zijn, ten onrechte 'scheinheilig' worden genoemd...zucht...

Pagina's : [1] 2