Bekijk volle/desktop versie : Peuters en Kleuters hoekje



Pagina's : 1 2 [3]

17-09-2010, 19:22
Voor de dames die ideeen zoeken hier is een link van kamers op de site van babybites.
Zitten echt hele mooie kamertje tussen, en met een peuterbed of gewonen bed zal het ook heel leuk staan.

http://www.babybytes.nl/babykamers/index.php?page=1

17-09-2010, 21:49



Citaat door Vlinder07:
Hamdoelilah dat hij rechtslaap..Die van mij echt helemala niet. Op dat gebied is ze geen dametje haha.

Ik droomde trouwens eergisteren dat je een dochter kreeg. Ik was zehma bij jou thuis en je man was er ook. Toen kwam jij even later binnen en zei dat je net van de verloskundige heb gehoord dat je een meisje krijg. We waren zo blij voor je..Echt heel grappig..Inshallah zal je wens in vervulling gaan..

Dus roze en paars staat mooi bij elkaar..Mocht je voorbeelden tegen komen van een echte meisjes kamer, let me know aub. Ik moet het eerst echt zien, want anders bak ik er niks van

hahahaha, wat een droom echt grappig zeg.
incha allah is het zo. zal wel heeeeeeeel leuk zijn.

ik zal kijken of ik voorbeelden voor je heb.

hoest verders met je?

18-09-2010, 21:38
Speciaal voor Vlinder:







Die stoeltjes zijn zo leuk.





18-09-2010, 22:02









18-09-2010, 22:04







18-09-2010, 22:05
Heb nog veel meer hoor, maar ben te moe nu...


18-09-2010, 22:08
Trouwens ben vrijdag naar een gesprek geweest met Hafsa in het ziekenhuis, daar gingen ze Hafsa uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren maandag als ze word geopereerd aan haar amandelen
Nou ze heeft er helemaal zin in, vooral toen ze vertelden dat ze daarna heel veel ijsjes mag eten

Ik zelf ben best zenuwachtig, vooral omdat ik er ook bij ben als ze in slaap word gebracht, maar goed wat moet dat moet.

Hoe is het met de rest van de dames en jullie kleintjes?.

21-09-2010, 09:46

Citaat door chahidaatje:
Trouwens ben vrijdag naar een gesprek geweest met Hafsa in het ziekenhuis, daar gingen ze Hafsa uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren maandag als ze word geopereerd aan haar amandelen
Nou ze heeft er helemaal zin in, vooral toen ze vertelden dat ze daarna heel veel ijsjes mag eten

Ik zelf ben best zenuwachtig, vooral omdat ik er ook bij ben als ze in slaap word gebracht, maar goed wat moet dat moet.

Hoe is het met de rest van de dames en jullie kleintjes?.


Thaks schat voor je plaatsjes..Ik zal even op de website kijken. Hopelijk vind ik wat leusk voor mijn poppetje..

Meskiena, je dochter is dus gisteren geopereerd Hoe gaat het nu met haar..Ik wete nog dta ik geopereerd werd. Het was ehct pijnlijk om wat te drinken en ik moest telkens kannen siroop naar binnen werken.

En jouw dochtertje is meskiena nog heel long..Hopelijk zal het niet pijnlijk zijn!

Hahaha, ja voordeel is dat ze veel ijsjes mag eten..Dus dat vond ze niet erg!
Geef haar een dikke kus van Tante Vlinder

21-09-2010, 10:40

Citaat door Vlinder07:
Thaks schat voor je plaatsjes..Ik zal even op de website kijken. Hopelijk vind ik wat leusk voor mijn poppetje..

Meskiena, je dochter is dus gisteren geopereerd Hoe gaat het nu met haar..Ik wete nog dta ik geopereerd werd. Het was ehct pijnlijk om wat te drinken en ik moest telkens kannen siroop naar binnen werken.

En jouw dochtertje is meskiena nog heel long..Hopelijk zal het niet pijnlijk zijn!

Hahaha, ja voordeel is dat ze veel ijsjes mag eten..Dus dat vond ze niet erg!
Geef haar een dikke kus van Tante Vlinder



Ik heb nog meer voor je hoor, alleen weet ik niet wat de mods daar van gaan vinden als ik nog meer hier plaats.
Er is volgens mij ook een topic toch baby&kinderkamers, effe kijken in mijn notifivatie of ik hem kan uppen.

Ja Hafsa is gisteren geopereerd, maar alleen aan haar neusamandelen.
Eerst in de ochtend was ze lekker aan het spelen met haar kamergenootje, daarna, voor dat Hafsa aan de beurt was waren eerst hun aan de beurt voor hun amandelen.
nou de zenuwen zaten me echt op te vreten toen het tijd was voor Hafsa, het was echt geen leuk gezicht om te zien hoe ze in slaap werd gebracht, aangezien ze op een gegeven moment tegen de slaap gaan vechten en toen viel ze in slaap.
Toen ik weg moest naar de uitslaapkamer zat ik flink te huilen, maar werd getroost door de verpleegkundige daar en daarna door mijn man...

Nog geen 5min later kwam Hafsa er ook al weer aan, snikkends maar ze sliep nog wel, ik vond het zo sneu, dat ik weer moest janken dus ben toen effe weg gelopen en mijn man zat naast haar.
Ben alhamdoullilah blij dat ze nu van dit af is, en de dokter zei ook dat het goed is, want haar neusamandelen waren echt flink groot.

Maar goed al met al, daarna speelde ze al weer alhamdoullilah, en ze heeft heeft limonade gedronken en veel ijsjes hahahahaha.


21-09-2010, 11:58
Ik heb geen kids....maar wel twee lieve zusjes van 4,5 jaar.

Mijn prinsesjes worden in november 5 jaar en zitten in groep 1. Ze gaan met alle plezier naar school.

21-09-2010, 13:51

Citaat door chahidaatje:
Ik heb nog meer voor je hoor, alleen weet ik niet wat de mods daar van gaan vinden als ik nog meer hier plaats.
Er is volgens mij ook een topic toch baby&kinderkamers, effe kijken in mijn notifivatie of ik hem kan uppen.

Ja Hafsa is gisteren geopereerd, maar alleen aan haar neusamandelen.
Eerst in de ochtend was ze lekker aan het spelen met haar kamergenootje, daarna, voor dat Hafsa aan de beurt was waren eerst hun aan de beurt voor hun amandelen.
nou de zenuwen zaten me echt op te vreten toen het tijd was voor Hafsa, het was echt geen leuk gezicht om te zien hoe ze in slaap werd gebracht, aangezien ze op een gegeven moment tegen de slaap gaan vechten en toen viel ze in slaap.
Toen ik weg moest naar de uitslaapkamer zat ik flink te huilen, maar werd getroost door de verpleegkundige daar en daarna door mijn man...

Nog geen 5min later kwam Hafsa er ook al weer aan, snikkends maar ze sliep nog wel, ik vond het zo sneu, dat ik weer moest janken dus ben toen effe weg gelopen en mijn man zat naast haar.
Ben alhamdoullilah blij dat ze nu van dit af is, en de dokter zei ook dat het goed is, want haar neusamandelen waren echt flink groot.

Maar goed al met al, daarna speelde ze al weer alhamdoullilah, en ze heeft heeft limonade gedronken en veel ijsjes hahahahaha.



Nou als je die topic kan vinden, heel graag en anders vinden de mods het denk ik niet erg als je plaatsjes erop doet aangezien het voor een goed doel is..Mijn lieve dochtertje

Meskiena Hafsa..Ik krijg nu zelfs kippevel. Ik zou ook echt alleen maar janken. Hamdoelilah dat ze er van af is idd. Was ze vaak verkouden?

Mijn dochtertje heeft vorig jaar mei 5 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging. Ze had een buikgriepvirus opgelopen. Meskiena, ze lag daar zo zwakjes, dat ze geeneens haar ogen kon openen. ze kreeg toen een slangetje via haar mond naar haar maagje. Nou wat heb ik zitten huilen zeg..Wens je je ergste vijand niet..

Ambreen: Leuk meid..Ik kan me nog herinneren dat je vertelde dat ze 1 werden en nu gaan ze alweer naar de basisschool. Gaat echt snel masha-allah!

Pagina's : 1 2 [3]