Bekijk volle/desktop versie : Laptopscherm kapot! Wie kan me helpen?



Pagina's : [1] 2

09-09-2010, 10:02
Mijn laptopscherm is kapot. Ik wil deze nu graag laten vervangen, maar zie overal belachelijke prijzen. Ik kan dan net zo goed een nieuwe laptop kopen!!

Wie weet waar ik mijn laptopscherm goedkoop kan laten vervangen??

09-09-2010, 10:12


ik ken iemandin gouda die laptopscherms goedkoop vervangt,ik weet niet waar je vandaan komt?

09-09-2010, 11:35
ik ken iemandin gouda die laptopscherms goedkoop vervangt,ik weet niet waar je vandaan komt?

Zal ik jou 1 ding vertellen. Een fatsoenlijke laptopscherm is minimaal 300 euro. Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe laptop halen. Tegenwoordig zijn die niet zo duur meer!

09-09-2010, 13:05

Citaat door MOKER_de_LUXE:
ik ken iemandin gouda die laptopscherms goedkoop vervangt,ik weet niet waar je vandaan komt?

Zal ik jou 1 ding vertellen. Een fatsoenlijke laptopscherm is minimaal 300 euro. Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe laptop halen. Tegenwoordig zijn die niet zo duur meer!



Ik weet niet waar jij jouw informatie vandaan haalt, maar volgens mij klopt het niet helemaal. Je zegt zelf al dat laptops niet meer zo duur zijn, hoe kan een scherm dan 300 euro kosten. Ik heb navraag gedaan bij professionele bedrijven, zij deden het vanaf 130 euro (wat in mijn ogen nog te duur is, want inderdaad laptops zijn niet meer zo duur)...

09-09-2010, 14:14


Voor een particulier/hassankardash zaakje is een scherm duur ja.
Als ze voor 130 euro vervangen zijn het geen kwaliteitsschermen.
Fabrikanten kopen groot in, dus de prijzen zijn veel lager en kwaliteitsschermen...

@ TS, hoe weet je dat scherm kapot is?

09-09-2010, 15:23
Wat voor merk laptop is het?

Zit er een barst in de scherm? Of alleen geen beeld?

Antwoord men vragen en ik kan kijken wat ik voor je kan doen.

09-09-2010, 18:05
Is indd een dure grap!
Heb pas voor de zomer een nieuwe laten plaatsen voor 130 of zo.

09-09-2010, 21:46

Citaat door SieMoH:
Wat voor merk laptop is het?

Zit er een barst in de scherm? Of alleen geen beeld?

Antwoord men vragen en ik kan kijken wat ik voor je kan doen.



het is een acer, notebook. Kleine laptop. Er zitten echt barsten in het scherm. Eerst kon ik nog wel wat zien, nu helemaal niks meer.

09-09-2010, 21:47

Citaat door APPIE_MOCROO:
Voor een particulier/hassankardash zaakje is een scherm duur ja.
Als ze voor 130 euro vervangen zijn het geen kwaliteitsschermen.
Fabrikanten kopen groot in, dus de prijzen zijn veel lager en kwaliteitsschermen...

@ TS, hoe weet je dat scherm kapot is?



Omdat er een barst in zit, nu zelfs meerdere. Ook grote zwarte vlekken. Er is per ongeluk opgestaan terwijl mijn laptop op de grond lag...

10-09-2010, 01:17

Citaat door curieus:
het is een acer, notebook. Kleine laptop. Er zitten echt barsten in het scherm. Eerst kon ik nog wel wat zien, nu helemaal niks meer.

Mini acer? Meld even ook de type acer erbij en dan kan ik even voor je kijken naar de mogelijkheden. Scherm moet vervangen worden..

10-09-2010, 01:45
Voor zo'n klein laptopje van 150-200 euro (ervanuitgaande dat het een netbook is) is het niet meer rendabel.
Ook al is het een normale laptop is het niet meer rendabel...

Het is alleen rendabel als je zelf het scherm uit Amerika oid laat komen en hem er zelf in stopt.

10-09-2010, 03:11
Er zijn zat mogelijkheden om het nog enigzins acceptabel te houden

10-09-2010, 08:39


Jongens,

Toevallig is de scherm van mijn laptop ook kapot.
Ik heb er rode vlekken in, die zich steeds meer verspreiden.

De laptop heb ik opgestuurd naar Toshiba, maar die scherm viel niet onder de garantie. Zij willen echt de jackpot voor hebben.

Kent iemand een ander oplossing?
Het betreft een Toshiba Satellite L550DN-11N

11-09-2010, 22:03
mijn laptop is ook naar de klote, ik ben van de trap gevallen met die laptop in mijn handen. ik had zooooo veel pijn maar ik had nog meer pijn toen ik die laptop op de grond zag in stukjes.

11-09-2010, 22:12
mijn laptop is van me bed gevallen waardoor die kabel beschadigd is,
heb nu donker beeld kan heel vaag nog wat zien.. Weet niet hoe en waar ik m kan laten maken,..

Pagina's : [1] 2