Bekijk volle/desktop versie : Bevalling!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4

07-09-2010, 16:51
Ik had een verschrikkelijke zwangerschap en een horror bevalling.
De bevalling duurde 3 dagen

Mijn huidige zwangerschap is een stuk makkelijker, hoop de bevalling ook.

07-09-2010, 16:57

Citaat door goudsbloemmetje:
Ik had een verschrikkelijke zwangerschap en een horror bevalling.
De bevalling duurde 3 dagen

Mijn huidige zwangerschap is een stuk makkelijker, hoop de bevalling ook.

Oei drie dagen is lang man!

SubhanAllaah... ik ben echt benieuwd naar mijn tweede bevalling. Ik kijk er eerlijk gezegd heel erg naar uit.
Niet alleen omdat ik mn kleine ventje vast ga houden, maar meer om dat belangrijke gevoel wat dan over je heen vloeit.

Weer iemand erbij die jou altijd nodig zal hebben,

07-09-2010, 17:00

Citaat door Almoefarida:
Oei drie dagen is lang man!

SubhanAllaah... ik ben echt benieuwd naar mijn tweede bevalling. Ik kijk er eerlijk gezegd heel erg naar uit.
Niet alleen omdat ik mn kleine ventje vast ga houden, maar meer om dat belangrijke gevoel wat dan over je heen vloeit.

Weer iemand erbij die jou altijd nodig zal hebben,

Kheb een zoontje vn 8 maanden en kheb het echt zwaar.. kvind het best vemoeiend!

Soms denk ik aan een 2e dan denk ik neeeeh dat kan ik nog niet aan.

Is het een bewuste keus geweest om een 2e te nemen?

07-09-2010, 17:08
nou dat is niet zo inderdaad mijn eerste zwangerschap was geweldig voelde me heerlijk en ik heb nergens last van gehad. toen ik most bevallen had ik om de 5 min weeen zonder pijn! Kwam binnen in het ziekenhuis met 5 cm en een grote glimlach. en ik heb 2 uur over de bevalling gedaan met 7 min persweeen en 2 x persen, niet ingescheurd of iets nietsssss.

HEERLIJK

Maar de 2e was ik dus totaal niet bang en ze zeggen de 2e gaat makkelijker dus daar had ik ook op gerekend maar de 2e bevalling was echt hel ik werd ingeleid, het duurde lang ik had belachelijk veel pijn, kreeg pijnstillers maar die werkten niet. Ze kwam er maar niet uit tijdens het persen en zat daarna vast. PFFFFFFF toen dacht ik nooit meer dit dit is erg. En mijn man meskien was echt in shock doordat de eerste bevalling zo makkelijk ging. Daarna heeft hij gelijk een mooi cadeau voor me gehaald haha zo erg was het.

Maargoed de 2e is nu 9maanden en ben nu zwanger van de 3e en ik ben als de doods voor de bevalling!!!!!! Maarja bij echt iedereen gaat het anders dus er is helaas geen pijl op te trekken.
Wat ik nu wel weet is dat ik er alles aan ga doen om een inleiding te voorkomen.

07-09-2010, 17:12

dames hoe zit het trouwens hiermee dat vraag ik me af.
Bij de 1ste had ik een perfecte zwangerschap en bevalling en de kleine is ook een ideale baby geweest en een superlief kind. Nu nog.
De 2e zwangerschap daarentegen was best moeilijk, de bevalling een hel en de kleine is een huilbaby geweest, en nu nog steeds best wel moeilijk.
Nu krijgen we een 3e en dan is zij natuurlijk nog erg klein dus dat wordt moeilijk. Maar tot nu toe heb ik een nog moeilijkere zwangerschap.... ik ben bang dat ik nu weer een erge bevalling krijg en een moeilijke baby hahahahhahaahah.

Hoe is dat bij jullie gegaan de zwangerschap en bevalling ten opzichte van ho het kind is???

07-09-2010, 17:15
vind het best raar na 2 maanden hup volgende je lichaam heeft amper rust gehad en je kan niet volop genieten van je eerst.
Hoop niet dat je straks gaat lopen klagen hoe moeilijk het wel niet is en dat de schuld bij de kinderen ligt.

07-09-2010, 17:19
@ Hajarloveszawzji: Het is nog altijd me eigen keus

En ik sta er niet alleen voor. Heb een lieve man die me helpt. En als zwanger zijn slecht voor je lichaam is, dan hadden we van Allaah swt een advies gekregen daarover.

07-09-2010, 17:20

Citaat door asma_alhoceima:
Kheb een zoontje vn 8 maanden en kheb het echt zwaar.. kvind het best vemoeiend!

Soms denk ik aan een 2e dan denk ik neeeeh dat kan ik nog niet aan.

Is het een bewuste keus geweest om een 2e te nemen?

Ja... IS ook leuk voor mn dochtertje. Dan heeft ze iemand om mee op te groeien, en om mee te spelen.

Hihi

07-09-2010, 17:22

Citaat door HajarLovesZawji:
vind het best raar na 2 maanden hup volgende je lichaam heeft amper rust gehad en je kan niet volop genieten van je eerst.
Hoop niet dat je straks gaat lopen klagen hoe moeilijk het wel niet is en dat de schuld bij de kinderen ligt.

Het is nog altijd me eigen keus

En ik sta er niet alleen voor. Heb een lieve man die me helpt. En als zwanger zijn slecht voor je lichaam is, dan hadden we van Allaah swt een advies gekregen daarover.

En wat betreft, klagen... Ik weet niet wie jij kent die klaagt over haar kinderen. Maar zoiets zou ik nooit doen. Ten eerste omdat ik daar spijt van zou krijgen. En ten tweede, het zit 'm ook in aglaaq. Een moemina moet vertrouwen op Allaah, en moet haar kinderen kinderen laten zijn.

x

07-09-2010, 17:22

Citaat door Almoefarida:
@ Hajarloveszawzji: Het is nog altijd me eigen keus

je eigen keus inderdaad maar het is niets voor niets voorgeschreven 2 volle jaren borstvoeding ga je ze beiden ook borstvoeding geven??
en zwangerschap is niet slecht en mij heb je dat niet horen zeggen alleen je lichaam heeft rust nodig. en heb niet eens gezegd dat je het niet mag doen is niet mn zaak maar vaak wordt er geklaagt over de kinderen terwijl je wel zelf er voor gekozen hebt.

07-09-2010, 17:31
ik heb een zoontje van 2 maanden ik heb ook best een g oede zwangerschap gehad de ergste vondt ik de misselijkheid en de opgezwolle voeten waar ik erg veel van last had ik heb me nooit bezig gehouden met de bevaling en ben er ook nooit bang voor geweest de ergste zijn de weeen en naweeen maar ik heb een keizersnede gehad dan zeggen de meeste dat scheelt het is niet makkelijk een keizesnede ik heb nog steeds een ongevoelige onderbuik en de pijn van een keizersnede is net alsof je heel erge spierpijn hebt maar dan heel erg je kan met moeite rechtoplopen als het nog vers is ik wil er nog 1 kindje bij maar nu nog effe niet mischien over 2 jaar inchallah

07-09-2010, 17:32
@ Hajarloveszawzji:

Waarom niet? Leuk toch twee zuigelingen aan je borsten

Nou mij heb je nog niet horen klagen... En dat blijft zo

07-09-2010, 17:37

Citaat door majdouline83:
ik heb een zoontje van 2 maanden ik heb ook best een g oede zwangerschap gehad de ergste vondt ik de misselijkheid en de opgezwolle voeten waar ik erg veel van last had ik heb me nooit bezig gehouden met de bevaling en ben er ook nooit bang voor geweest de ergste zijn de weeen en naweeen maar ik heb een keizersnede gehad dan zeggen de meeste dat scheelt het is niet makkelijk een keizesnede ik heb nog steeds een ongevoelige onderbuik en de pijn van een keizersnede is net alsof je heel erge spierpijn hebt maar dan heel erg je kan met moeite rechtoplopen als het nog vers is ik wil er nog 1 kindje bij maar nu nog effe niet mischien over 2 jaar inchallah

Oh subhanAllaah, moge Allaah je snel doen genezen amin!

Ik heb idd altijd gelezen dat een keizersnede moeilijker is dan andere bevallingen. (natuurlijke bevalling wil ik het niet noemen, want ook keizersnede is natuurlijk)

07-09-2010, 18:06
Ben over 6 weken uitgerekend en heb een dochtertje van bijna 1 jaar. Lichamelijk is het voor mij zwaarder als de eerste. De bevalling liep ook niet soepel en had de nodige complicaties. Hoop insha Allaah dat de volgende bevalling makkelijker zal gaan.

07-09-2010, 18:18
ik heb ook een makkelijke zwangerschap gehad, nu hopen dat k ook een makkelijke bevalling krijg inch'allah..

Pagina's : 1 [2] 3 4