Bekijk volle/desktop versie : Amsterdam Osdorp



Pagina's : [1] 2

07-09-2010, 11:52
Wie kent er een goede banketbakker waar je lekkere gebakjes kan halen in amsterdam osdorp?
ik zag op internet dat eentje bij osdorper ban is, roetman heeft ie dacht ik, wie kent deze bakker?
merci beaucoup

07-09-2010, 11:53


ja deze heeft de lekkerste gebakjes lekker vers! en die slagroomstam is zoooo lekker!! maar das een heel taartje!

niet bij bertram halen!

07-09-2010, 11:55

Citaat door Louwelieh:
ja deze heeft de lekkerste gebakjes lekker vers! en die slagroomstam is zoooo lekker!! maar das een heel taartje!

niet bij bertram halen!


dank je wel schat voor de snelle reactie! bertram ken ik niet eens, waar is die, op tussen meer?
dus ze hebben van die 1 mans gebakjes, bijv slagroompunten, vruchtegebakjes ed. dat vind ik altijd lekker om te halen voor familie enzo, dan heeft iedereen een keus haha

07-09-2010, 12:00

Citaat door Ghita77:
dank je wel schat voor de snelle reactie! bertram ken ik niet eens, waar is die, op tussen meer?
dus ze hebben van die 1 mans gebakjes, bijv slagroompunten, vruchtegebakjes ed. dat vind ik altijd lekker om te halen voor familie enzo, dan heeft iedereen een keus haha

ja die bertram zit op tussenmeer , maar die van osdorperban is echt veel lekkerder ja je kan verschillende nemen ik zou wel vroeg gaan want ze gaan hard

oooh heb er nou ook trek in

07-09-2010, 12:03



Citaat door Louwelieh:
ja die bertram zit op tussenmeer , maar die van osdorperban is echt veel lekkerder ja je kan verschillende nemen ik zou wel vroeg gaan want ze gaan hard

oooh heb er nou ook trek in


hahah sorry!! ja ik zat te denken voor el eid snappie. dus sowieso woensdagochtend vroeg gaan en hier in de koelkast doen of bestellen voor donderdg, moet nog even kijken..als ik t woensdag haal en vrijdag is t dan el eid,dat betekent dan dat ze 2 dagen in de koelkast moeten liggen. ik heb t eerder gedaan denk ik en er was niets aan de hand..maar toen haalde ik mn gebak altijd bij banketbakker op bos en lommerweg (toen woonde ik ergens anders).

07-09-2010, 12:03
Hoeveel gebakjes haal je dan? Als ik zoiets haal bij me schoonfamilie, die zijn al met z'n 8. Allemaal jongens, nou dan heb ik denk ik 20 gebakjes nodig, want die kerels eten niet één gebakje, nee ze eten tot ze geen zin hebben.
20 x gebakjes van wat zal het zijn, 1,75 euro is wel veel. Laat staan als daar bezoek aanwezig is.

07-09-2010, 12:04
ja zo kan het ook natuurlijk

07-09-2010, 12:04

Citaat door Vlampje:
Hoeveel gebakjes haal je dan? Als ik zoiets haal bij me schoonfamilie, die zijn al met z'n 8. Allemaal jongens, nou dan heb ik denk ik 20 gebakjes nodig, want die kerels eten niet één gebakje, nee ze eten tot ze geen zin hebben.
20 x gebakjes van wat zal het zijn, 1,75 euro is wel veel. Laat staan als daar bezoek aanwezig is.

deze gebakjes zijn volgens mij veel duurder , je zit al gauw indd op ene hoog bedrag

07-09-2010, 12:05

Citaat door Vlampje:
Hoeveel gebakjes haal je dan? Als ik zoiets haal bij me schoonfamilie, die zijn al met z'n 8. Allemaal jongens, nou dan heb ik denk ik 20 gebakjes nodig, want die kerels eten niet één gebakje, nee ze eten tot ze geen zin hebben.
20 x gebakjes van wat zal het zijn, 1,75 euro is wel veel. Laat staan als daar bezoek aanwezig is.


nou ik haal gewoon 1 per persoon hoor. iwa safie het is geen brood, als ze honger hebben, dan moeten ze iets anders eten haha. bovendien ga ik ervan uit dat de familie zelf ook wel lekkernijen heeft, dus genoeg zoetigheid op die dag.

07-09-2010, 12:05

Citaat door Louwelieh:
deze gebakjes zijn volgens mij veel duurder , je zit al gauw indd op ene hoog bedrag



Ja, dat besefte ik me ook haha. 1,75 e haal je waarschijnlijk een croissant voor hahaha.

07-09-2010, 12:07
ja gebakjes bij een verse bakker zijn uiteraard niet goedkoop, maar weet je die hebben over het algemeen geen gelatine. bij hema hebben ze allemaal gelatine. door gelatine blijven gebakjes heel lang vers proeven. wel uiteraard voor de zekerheid vragen (ik heb ze al gebeld ) dus ik heb het er wel voor over en natuurlijk voor de smaak

07-09-2010, 12:08

Citaat door Haraba:
Dan kan je beter een l3ied taart bestellen.


oh is dat te koop dan? waar?

07-09-2010, 12:09



Citaat door Ghita77:
nou ik haal gewoon 1 per persoon hoor. iwa safie het is geen brood, als ze honger hebben, dan moeten ze iets anders eten haha. bovendien ga ik ervan uit dat de familie zelf ook wel lekkernijen heeft, dus genoeg zoetigheid op die dag.



Ja, nou ik denk gewoon dat ik taart haal. Dat is meer hun stijl. Grote stukken op een bord. Huppakee naar binnen werken. En ik vind het zonde, want het zijn geen mensen die denken ooh wat chic, een klein taartje, of o wat mooi afgewerkt. Ze zijn meer van de bonken vlees, dus ook bonken taart haha.

07-09-2010, 12:11
je kan daar ook een taart laten maken en kunnen ze tekst op laten zetten of een fotootje of een plaatje

07-09-2010, 12:15

Citaat door Vlampje:
Ja, nou ik denk gewoon dat ik taart haal. Dat is meer hun stijl. Grote stukken op een bord. Huppakee naar binnen werken. En ik vind het zonde, want het zijn geen mensen die denken ooh wat chic, een klein taartje, of o wat mooi afgewerkt. Ze zijn meer van de bonken vlees, dus ook bonken taart haha.



hahaha ik moest echt lachen omje reactie!voor hen is het dan een soort van snoepie haha

Pagina's : [1] 2