Bekijk volle/desktop versie : Cadeau ( el-ied )



06-09-2010, 21:45
Salaamu alaykum Dames,

Het is bijna el ied, dus dwz PARTY! Zou niet weten wat ik voor me ( schoon) ouders en mijn man zou moeten kopen? Alle tips en ideetjes zijn welkom.

06-09-2010, 21:49


Moeilijk! Doe je dat elke elied?

06-09-2010, 21:50
ik ga niks kopen voor me schoonouders + ouders. Ik geef ze een bos bloemen en gebak/koekjes en voor me broertjes en zusje haal k speelgoed.
Voor me dochter haal ook een speeltje en klaar is kees.


en voor me man weet ik het ook nog niet.

06-09-2010, 21:51

Citaat door Sfgh:
Moeilijk! Doe je dat elke elied?



Ja en nee, voor mijn ouders broers en nichtje/neefjes wel. Daar voor heb ik al een lijstje gemaakt. alleen nog mijn schoonouders en man.. Hhh.
Doe jij daar ook aan mee? Ben benieuwd.

06-09-2010, 21:53


Wil ik ook weten heb tot nu toe veel dingen gehaald alleen nog voor mijn man

06-09-2010, 21:53

Citaat door Lady_Soumie:
Ja en nee, voor mijn ouders broers en nichtje/neefjes wel. Daar voor heb ik al een lijstje gemaakt. alleen nog mijn schoonouders en man.. Hhh.
Doe jij daar ook aan mee? Ben benieuwd.


Okee, voor schoonouders lijkt mij toch het moeilijkste. Ik doe er zelf niet aan mee, wie weet in de toekomst InsahAllah. Succes ermee.

06-09-2010, 21:55
ik neem koekjes mee naar me ouders en schoonouders de kids krijgen cadeaus en voor de rest niks, als ikv oor iedereen cadeaus moet kopen zou ik maanden moeten zoeken

06-09-2010, 21:56
maar de dames die wel wat kopen wat kopen jullie dan voor jullie ouders?

06-09-2010, 21:57

Citaat door Sfgh:
Okee, voor schoonouders lijkt mij toch het moeilijkste. Ik doe er zelf niet aan mee, wie weet in de toekomst InsahAllah. Succes ermee.


Hehe, Insha Allaah. Shukran.

06-09-2010, 22:00

Citaat door islamia28:
maar de dames die wel wat kopen wat kopen jullie dan voor jullie ouders?



Heb wel eens een deegmachine, geurtje voor moeder gekocht.

06-09-2010, 22:01

Citaat door Snoepiet:
Wil ik ook weten heb tot nu toe veel dingen gehaald alleen nog voor mijn man


Zat eraan te denken om een koffiezetapparaat te kopen voor mijn man, aangezien hij veel koffie drinkt.

06-09-2010, 22:06
Pff ben ook nog steeds bezig met cadeautjes inorde te brengen. Voor mijn schoonmoeder, moeder, dochtertje is het inorde. Voor mn man, daar ben ik nog mee bezig Voor mn broertjes en zusje, moet ik enkel nog cadeaubon halen. Ik ga ook nog van die zakjes maken met wat lekkers in voor de kids in de familie. Nou en nu maar hopen dat er ook iemand aan mij heeft gedacht

06-09-2010, 22:16


Ben bezig met koekjes maken, dat neem ik mee naar mn ma en schoonma. Voor mn schoonma ga ik een cadeabon halen bij de ici paris, voor mn ma weet ik nog niet precies wat. Mn neefjes en nichtje geef ik geld. Nu nog mn man... Weet het echt niet. Dames aub tips voor een leuk cadeau voor je man met het suikerfeest...

06-09-2010, 22:21
voor mij ouders heb ik bord koekjes gkocht,bos bloemen neem ik mee,met een cadeubon, 2uur aquatis.

schoonouders niets,een lkkr vlaai.
en voor mij man heb ik een neiuw trouwring gekocht, ga m morgen ophalen

07-09-2010, 16:09
voor de ouders hebben we bijgelegd en een neiuwe koelkast gekocht (die geldig is voor suiker en offerfeest ;-) )
alsook neem ik dan nog bovenop koekjes en bloemen mee
voor nichtjes hebben we pink tasjes gekocht, barbie makeup en alsook springtouw daarvan...
voor mijn neefj: een spel en een dinosaurus waar hij dol op is...
voor mijn babyneefje : kleren en een rammelaar
voor onze kids: speelgoed laptop ;-)

voor manlief nog NIETS ben volop aan zoeken