Bekijk volle/desktop versie : Gewelddadige Antillianen terugsturen"



Pagina's : [1] 2 3

06-09-2010, 19:28
PVV, CDA en VVD willen Antillianen die zijn veroordeeld voor ernstige geweldsdelicten terugsturen, dat meldt het AD. Ook moeten kansarme Antillianen geweerd worden. Zij mogen alleen naar Nederland komen als zij uitzicht hebben op een baan of een opleiding gaan volgen.

Dergelijke maatregelen zijn al eerder besproken, maar de partijen willen nu uitvoering van hun voorstellen. Ze zijn geschrokken van de vele schietincidenten van de laatste tijd waarbij Antillianen betrokken zijn.

Zo ging het afgelopen weekend mis bij een partycentrum in Zoetermeer. Tijdens een Antilliaans feest werd een 23-jarige Rotterdammer doodgeschoten


http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=111765&tx_ttnews[backPid]=17

06-09-2010, 19:29


Dat lijkt mij een zeer goed idee....... kansloze mensen weigeren.

06-09-2010, 19:30
Hadden ze 20 jaar geleden ook kunnen doen, dat over kans arme mensen.

06-09-2010, 19:31

Citaat door Imane_ITF:
Hadden ze 20 jaar geleden ook kunnen doen, dat over kans arme mensen.


Dat hád men toen ook moeten doen.

06-09-2010, 19:36



Citaat door Globi:
Dat hád men toen ook moeten doen.

Ja ach daar is nu niks meer aan te doen, wel is het jammer dat het daardoor erg moeilijk is een uitkering te krijgen ook al is het tijdelijk

06-09-2010, 19:38

Citaat door Imane_ITF:
Ja ach daar is nu niks meer aan te doen, wel is het jammer dat het daardoor erg moeilijk is een uitkering te krijgen ook al is het tijdelijk


Omdat teveel mensen die niet hun best doen daar misbruik van maken?

06-09-2010, 19:39
de antillen waren toch al de dumpplek voor de slaven die Suriname niet zouden halen...

tijden herleven..

hup opgedonderd

06-09-2010, 19:43

Citaat door Globi:
Omdat teveel mensen die niet hun best doen daar misbruik van maken?

Jep.. maar niet alleen buitenlanders maar ook Nederlanders.. bijv kunstenaars die zich te goed voelen om te werken

06-09-2010, 19:44

Citaat door -DenHaag-:
PVV, CDA en VVD willen Antillianen die zijn veroordeeld voor ernstige geweldsdelicten terugsturen, dat meldt het AD. Ook moeten kansarme Antillianen geweerd worden. Zij mogen alleen naar Nederland komen als zij uitzicht hebben op een baan of een opleiding gaan volgen.

Dergelijke maatregelen zijn al eerder besproken, maar de partijen willen nu uitvoering van hun voorstellen. Ze zijn geschrokken van de vele schietincidenten van de laatste tijd waarbij Antillianen betrokken zijn.

Zo ging het afgelopen weekend mis bij een partycentrum in Zoetermeer. Tijdens een Antilliaans feest werd een 23-jarige Rotterdammer doodgeschoten


http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=111765&tx_ttnews[backPid]=17

Dan hou je geen Antillianen meer over hier in Holland

06-09-2010, 19:44

Citaat door Imane_ITF:
Jep.. maar niet alleen buitenlanders maar ook Nederlanders.. bijv kunstenaars die zich te goed voelen om te werken


Inderdaad. Die krijgen zelfs een speciale uitkering geloof ik.

06-09-2010, 19:46

Citaat door _Charlize:



Ik ben Marokkaanse.
Leer jij eerst begrijpend lezen.


Sorry, ik dacht dat je Nederlandse was

06-09-2010, 19:47

Citaat door Globi:
Inderdaad. Die krijgen zelfs een speciale uitkering geloof ik.

Ik ga ook kunstenaar worden.. fototoestellen door midden zagen en er nog geld voor vangen ook

06-09-2010, 20:16



Citaat door _Charlize:
Marokkanen meppen wel eens een homootje in elkaar of jatten een handtasje van een bejaarde...

Een Antilliaan schiet je gewoon overhoop.


Schieten elkaar overhoop....daar zit ook wel weer iets in.

06-09-2010, 20:17

Citaat door Imane_ITF:
Ik ga ook kunstenaar worden.. fototoestellen door midden zagen en er nog geld voor vangen ook


Als niemand dat nog heeft gedaan.......wie weet. Maar ik denk wel dat je eerst de kunstacademie af moet maken.

06-09-2010, 20:19

Citaat door Globi:
Als niemand dat nog heeft gedaan.......wie weet. Maar ik denk wel dat je eerst de kunstacademie af moet maken.

Het was een voorbeeld. Mwa..met een beetje aanleg kom je daar zo doorheen

Pagina's : [1] 2 3