Bekijk volle/desktop versie : Praten tijdens slapen.



Pagina's : [1] 2

06-09-2010, 15:12
Ik praat tijdens mijn slaap. Ik kan dan soms een heel gesprek houden en dan zeg ik allemaal rare dingen.

Wie praat ook tijdens haar\zijn slaap?

06-09-2010, 15:13


Ik deed dat vroeger vaak haha nu niet meer. heel af en toe roep ik nog mn zoontje, dat zegt mn man dan de volgende ochtend haha

06-09-2010, 15:14
Oh neen, dan neem ik mijn benen . Ik word dan echt bang, als ik iemand in de nacht hoor praten!

06-09-2010, 15:18

Citaat door Zaina_1:
Oh neen, dan neem ik mijn benen . Ik word dan echt bang, als ik iemand in de nacht hoor praten!


Dan moet je niet bij mij slapen. Ik kan uit het niets dansen, schoppen of keihard lachen.

06-09-2010, 15:19



Citaat door Ambreen:
Dan moet je niet bij mij slapen. Ik kan uit het niets dansen, schoppen of keihard lachen.


CREAPY!!!!!



06-09-2010, 15:20
ik zeg ook super rare vreemde dingen

vanochtend nog ga mijn man mij een kus voordat hij wegging, en deed mijn ogen open en zij verbaast WAT DOE JIJ HIER!!! ik zag hem niet maar mijn zusje van 8

06-09-2010, 15:21

Citaat door Ambreen:
Dan moet je niet bij mij slapen. Ik kan uit het niets dansen, schoppen of keihard lachen.


Jij bent een speciale . Ik dacht alleen praten, maar zo te zien heb je meer in je mars

06-09-2010, 15:23

Citaat door Miss_Nerd:
CREAPY!!!!!




Ik heb mensen zo vaak laten schrikken. Vooral mijn ouders mesaken.

Een keertje in Marokko sliepen mijn tante en nichtje bij mij. Ik begon tijdens mijn slaap een liedje te zingen en te klappen. Mijn tante schrok zich rot meskina hahahaha.

06-09-2010, 15:25

Citaat door Zaina_1:
Jij bent een speciale . Ik dacht alleen praten, maar zo te zien heb je meer in je mars


Vreselijk hé.

06-09-2010, 15:26

Citaat door Ambreen:
Ik heb mensen zo vaak laten schrikken. Vooral mijn ouders mesaken.

Een keertje in Marokko sliepen mijn tante en nichtje bij mij. Ik begon tijdens mijn slaap een liedje te zingen en te klappen. Mijn tante schrok zich rot meskina hahahaha.


Dat begrijp ik.. Ik had je een kei harde rechtse gegeven.. hahahahahahahaha

lijkt wel bezeten

06-09-2010, 15:28
Ik praat volgens mijn vriendin ook in mijn slaap. We zijn heel vaak samen, en slapen ook regelmatig bij elkaar. Ze zegt dat ik heel rare dingen zeg. En dat ik soms zing in mijn slaap.

06-09-2010, 15:31

Citaat door Ambreen:
Dan moet je niet bij mij slapen. Ik kan uit het niets dansen, schoppen of keihard lachen.


Dat lachen heb ik ook een paar keer gehad vroeger.. Lag echt helemaal dubbel/ slappe lach met buikkramp and all.. Werd op een gegeven moment wakker van m'n eigen gelach..

06-09-2010, 17:46



Citaat door Ambreen:
Ik praat tijdens mijn slaap. Ik kan dan soms een heel gesprek houden en dan zeg ik allemaal rare dingen.

Wie praat ook tijdens haar\zijn slaap?



Volgens mijn oma heb ik keihard liggen lachen.En dat terwijl ik de volgende ochtend boos op stond

06-09-2010, 17:49
Dat is echt eng, dadelijk gooi je er iets uit wat eigenlijk heel erg geheim is.

06-09-2010, 17:51

Citaat door Sfgh:
Dat is echt eng, dadelijk gooi je er iets uit wat eigenlijk heel erg geheim is.



dodelijk

Pagina's : [1] 2