Bekijk volle/desktop versie : player for life toch??



16-12-2002, 16:06

Citaat door muslimah114:
salaam mensen,
haha zoals vele andere van ons wil ik ook en verhaal gaan starten ik kreeg echt jeuk aan me handen. ikw eet dat ik zeker neit kan tippen aan die van jullie want ik heb echt hele goede verhalen gezien zoals: lhoub wel kdoub die ik nog steeds met spanning achter na ga en me vriend woont in marokko, een verhaal die je meesleept en je uit de realiteit haalt. en natuurlijk nog vele andere ik hoop dat jullie net als ik van jullie verhalen gaan genieten. thallaw en veel leesplezier.



:P xxxx jullie zuster muslimah

P.S ik leef van kritiek ik hou ervan als mensen me op me fouten wijzen zou dat daarom ook heel leuk vinden als dat zou gebeuren en natuurlijk zijn complimenten ook welkom !!!
.

04-02-2003, 16:13


HEY GA ZO DOOOR MAN JE BENT ECHT GOED GA ZO DOOR HET IS EEN ECHTE LEUK E VERHAAL HIER HEB JE ALVAST EEN FAN ER BIJ EN NU NOG EEN VERVOLG JE

04-02-2003, 17:26
ga gauw verder

07-04-2003, 18:15
Schrijf snel verder he!

07-04-2003, 18:17


EY GAAT DOOR DEZE VERHAAL IS GOEDDDDD

07-04-2003, 18:21
so hey hij is in de december geplaatst

07-04-2003, 18:44
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIJN GOD NEE HOUD JE BEK AUB JOU VERHAAL SLAAT NERGENS OP.........

10-04-2003, 17:32

Citaat:
Origineel gepost door BOZ_4_life
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIJN GOD NEE HOUD JE BEK AUB JOU VERHAAL SLAAT NERGENS OP.........
Kom ik jou nou weer tegen?
jij heb echt niks te doen he? behalve negatieve commentaar geven overal.
Dames en heren let maar niet op deze zieke mens want ze zoekt echt aandacht, overal waar ik haar tegen kom geeft ze alleen negatieve commentaar, ik denk dat ze van ruzie houdt maar wel veilig achter haar pc-tje dan want dan kan niemand haar wat doen.

Wil jij a.u.b. je bek houden want er komt alleen maar onzin uit je bek.
Ja wil je?

Ach we moeten haar maar vergeven ze zal wel zo een iemand zijn die haar hele leven gepest is op school, en nou kan ze lekker veilig vanuit haar computertje mensen uitschelden. echt zielig hoor.

Meid ik raad je aan ZOEK HULP bij het RIAGG bijvoorbeeld

10-04-2003, 20:43
ewa safi is dit ze3ma het verhaal, gaat ze niet meer verder.
het begint goed, dus ik begrijp niet waarom je niet verder schrijft.
Gewoon door gaan joh.

Koesje -x-