Bekijk volle/desktop versie : Badr elkadouri zo snel mogelijk terug bij Marokko, eens of oneens..



05-09-2010, 19:58

Citaat door Clichy_sousbos:
ik vind van wel, weg met die mahdoufi mislukkeling met 2 linker benen, 0 proc van zn pases komen aan, bij Badr komen er 40 proc van zn pases tenminste aan, en hij heeft CL ervaring en speelt dit jaar europa league, welke ervaring heeft die mislukte mahdoufi, bah bah wat een hatelijke kop heeft hij ook nog
.

05-09-2010, 20:05


En wrm wordt hij niet geselecteerd?

Wanneer speelt Marokko weer?

05-09-2010, 20:07
MEE EENS!!!!


Doe gelijk ook eentje over Zairi!!

05-09-2010, 20:14

Citaat door kelaadesmgouna:
MEE EENS!!!!


Doe gelijk ook eentje over Zairi!!


Ja dat snap ik dus echt niet? Zairi thuis laten?
Die man vlamd. Heeft CL ervaring. En speelde altijd met ze hart voor Marokko.. Kortom die man moet terug!

------------------------------------- Lemyaghri ---------------------------------------

--- Basser ------------- Benatia --------- Benzoukane -------- El Kaddouri ---

-------------------------------------- Kharja (c) -----------------------------------
--------------- Boussoufa ------------------------------ Taarabt ----------------

-------- Zairi -------------------------------------------------- Chamakh ---------
------------------------------------ El Hamdaoui -----------------------------------

Dit moet de volgende opstelling zijn tegen Tanzania.
Niet heel veel veranderdt zodat ze leren op elkaar inspelen.
Dit zou een goed elftal zijn voorlopig voor de kwalificaties.

05-09-2010, 20:39


zairi is lang afgelopen

05-09-2010, 20:52
Cuperly zei na de wedstrijd dat hij Zairi niet eens kent

05-09-2010, 21:04

Citaat door Atlas-Stryder:
Ja dat snap ik dus echt niet? Zairi thuis laten?
Die man vlamd. Heeft CL ervaring. En speelde altijd met ze hart voor Marokko.. Kortom die man moet terug!

------------------------------------- Lemyaghri ---------------------------------------

--- Basser ------------- Benatia --------- Benzoukane -------- El Kaddouri ---

-------------------------------------- Kharja (c) -----------------------------------
--------------- Boussoufa ------------------------------ Taarabt ----------------

-------- Zairi -------------------------------------------------- Chamakh ---------
------------------------------------ El Hamdaoui -----------------------------------

Dit moet de volgende opstelling zijn tegen Tanzania.
Niet heel veel veranderdt zodat ze leren op elkaar inspelen.
Dit zou een goed elftal zijn voorlopig voor de kwalificaties.

Op papier is dit mooi, maar in de realiteit is dit onmogelijk, die Afrikanen loeren op de counter. Onze verdediging konden gisteren die Afrikanen niet eens buitenspel zetten.

Tenzij je Boussoufa op het midden zet naast Kharja. De aanval bij Marokko is perfect, allen het middenveld en de verdediging is een grote probleem. Onze aanvallers worden niet eens bereikt. Je zag op een gegeven moment dat ze wanhopig werden. En met name Benzoukane, Basser en Mahdoufi, Ze begonnen opeens met lange ballen. En elke lange bal vliegt over Boussoufa heen.

---------------------------------Lamyaghri-----------------------------------

-----------Basser-----------Benatia------Benzoukane---------Kaddouri---

--------------Kharja------------------Elahmadi-----------Taarabt--------

--Boussoufa---------------Chamakh---------------Elhamdaoui-----------

05-09-2010, 21:07
El Kaddouri is eigenlijk geen linksback maar meer een linkermiddenvelder. Hij laat vaak steken vallen achterin en het heeft ons vaak tegendoelpunten opgeleverd. Ik zou liever kiezen voor El Kaoutari, hij is ook nog jong en kan langer mee. El Kaddouri is al 29, hij zou eventueel als wisselspeler mee kunnen of als vervanger als blijkt dat El Kaoutari het nog niet aankan.

05-09-2010, 21:38
Wesh maken jullie grap oulla? El Kaddouri? Doe dan gelijk de rest er ook maar bij: Safri, Fouhami, Ouaddou.. Allemaal crisis..

05-09-2010, 21:42
-------------------------------Lamyaghri-------------------------------
2 Basser------------------ 3 Benatia------- 4 Kaboul (C) -------- 5 El Akchaoui
------------------------ 8 Kharja----------- 6 Carcela------------------
7 Amrabat---------------------- 10 Boussouffa ( El Hamdouai )------- 11 Taraabt
------------------------------- 17 Chamakh----------------------------


Beste elftal wat marokko kan hebben.

06-09-2010, 01:21
Nee vriend Kaddouri heeft ons eecht een drama bezorgd. Wat wil je nu zeggen dat we het probleem moeten verplaatsen. Die Kaddouri mag van mij nooit meer komen en idem dito Rbati en Elkarkouri. Marokko moet verder denken. Niet blijven hangen. Amrabat op rechts en Aissati op het middenveld. El Kaddouri is eigenlijk een middenvelder maar hij is verplaatst naar de verdediging.. Gewoon helemaaal fout. Hij hoort daar niet.

Wat sommige al zeiden Aissati vond El Hamdaoui heel makkelijk bij ajax.. Hij zal ook alle ballen afspelen op hem. Amrabat zou ook veel blijer zijn om met een El hamdaoui te schitteren dan met een Chamakh. En Hadji is denk ik in alle opzichten beter dan Chamakh. Zelfs hem zou ik speelminuten geven als stand-in voor Taarabt en Alloudi zal dan weer een goede standin zijn voor Amrabat en El Arabi is dan weer een goede standin voor El hamdaoui. Maar mensen alles behalve die zogenaamde gunner.

06-09-2010, 02:32
ik vind dat ze el akchaoui een kans moeten geven en inshallah dat ze mahdoufi NOOIT meer oproepen!!!