Bekijk volle/desktop versie : Amsterdam Airlines.



05-09-2010, 17:59
Zijn er mensen hiermee gegaan? EN is het betrouwbaar?


05-09-2010, 20:19


Niet doen.. Om met dat vloegtuig te gaan, moet je volgens MLtours of zo boeken..
het blijkt dat die reisorganisatie mensen al heeft belazerd...Mijn tante is wel met de vliegtuig naar Marokko gegaan, maar de terugreis niet..Omdat de vliegtuig er niet was ofzo...

Dus, ik raad je aan gwn met Royal Air Maroc of Rayan Air te reizen..

06-09-2010, 04:02
wij hebben ermee gevlogen

niets te klagen; supervlucht gehad

over 2 weken vliegen we ook weer met ze terug insjaAllah

06-09-2010, 04:51
Neda c'est moi Domoo3

mijn ouders en me zus en neefje hebben gevlogen met amsterdam airlines. ZE hadden niets te klagen. Stipt op tijd en erg netjes en aardig. Alleen me moeder had op de terugweg 6 uur vertraging. Voor de rest ging alles toppie

07-09-2010, 12:31



Citaat door nouryhan:
Niet doen.. Om met dat vloegtuig te gaan, moet je volgens MLtours of zo boeken..
het blijkt dat die reisorganisatie mensen al heeft belazerd...Mijn tante is wel met de vliegtuig naar Marokko gegaan, maar de terugreis niet..Omdat de vliegtuig er niet was ofzo...

Dus, ik raad je aan gwn met Royal Air Maroc of Rayan Air te reizen..



ben jij van de concurrentie???? want als het oplichters waren waren ze allang opgeruimd hoor en hoor alleen positieve berichten

11-09-2010, 23:18
is een gewoon een normale vliegtuigmaatschappij, ken mensen die er mee naar marokko zijn gevlogen en weer terug. Niets raars gehoord

11-09-2010, 23:24
Salaam chaounia!! Labas 3alik? Ik ben afgelopen zomer met ze gevlogen, hamdolilah was perfect! Goed op tijd, lekker eten en goede informatievoorziening.
Ps buiten hoog seizoen gaat die via Nador naar Tanger!

11-09-2010, 23:46
Heb geen rare verhalen gelezen.