Bekijk volle/desktop versie : Cuperly zegt:



05-09-2010, 13:07
Dominique Cuperly: "j'assume les reponsabilités"

Après le match nul de l'Algérie face à la Tanzanie vendredi soir, le Maroc se devait d'empocher les trois points de la victoire à domicile face à la République centrafricaine. Seulement, les Lions de l'Atlas ont grillé leur Joker, et le sélectionneur adjoint, Dominique Cuperly, dit en assumer les responsabilités.



Lors de la conférence de presse qui s'est tenue au terme de la rencontre d'hier soir (nldr: Maroc 0-0 Centrafrique), le coach adjoint des Lions de l'Atlas, Dominique Cuperly, actuellement intérimaire dans l'attente de l'arrivée d'Eric Gerets, a déclaré assumer les responsabilités de ce match nul au gout de défaite. Seulement, pour le Français, les responsabilités sont partagées entre les différentes composantes de la sélection, d'abord lui-même et le reste du staff technique, mais également les joueurs. "Oui, j'assume les responsabilités en l'absence de monsieur Gerets. Nous assumons tous les responsabilités, moi, le staff technique, et les joueurs", a-t-il déclaré à l'issue du match.

Le sélectionneur intérimaire a ensuite enchaîné avec la nécessité d'être patient pour que le travail effectué porte ses fruits: "Ça prendre le temps que ça prendra, peut être six mois, peut être un an, peut être deux ans, mais nous aurons l'équipe que nous méritons".



Mountakhab.net

05-09-2010, 13:09


Ik neem alle verantwoordelijkheid samen met de technische staff en spelers!

En verder: Het heeft tijd nodig, misschien 6 maanden, misschien 1 jaar, misschien 2 jaar, maar we krijgen het elftal dat we verdienen!!

05-09-2010, 13:10
Dominique Cuperly: "ik ben er verantwoordelijk voor"

Na het trekken van Algerije tegen Tanzania op vrijdagavond, Marokko was om de drie punten van de overwinning zak thuis tegen de Centraal-Afrikaanse Republiek. Maar de Atlas Lions geblazen hebben hun joker, en assistent-coach, Dominique Cuperly, zei verantwoordelijkheden.



Op de persconferentie na de vergadering van gisteren avond (NLDR: Marokko 0-0 Central), assistent-coach van de Atlas Leeuwen, Dominique Cuperly, momenteel interim in afwachting van de komst van Eric Gerets zei de verantwoordelijkheden van de koppelen aan de smaak van de nederlaag. Maar voor de Fransen, zijn de verantwoordelijkheden verdeeld tussen de verschillende componenten van de selectie, eerst zichzelf en de rest van de technische staf, maar ook de spelers. "Ja, ik neem de verantwoordelijkheid in de afwezigheid van Mr Gerets. We nemen alle verantwoordelijkheden, ik denk dat de technische staf en de spelers", zei hij na de wedstrijd.

De interim-coach gevolgd met de noodzaak om geduldig te zijn als het werk loont: "Het is de tijd die het duurt te nemen, kan zes maanden, misschien een jaar, misschien twee jaar, maar we zullen team dat we verdienen. "
ik denk 40jaar

05-09-2010, 13:13

Citaat door Les-far-rabat:
Dominique Cuperly: "ik ben er verantwoordelijk voor"

Na het trekken van Algerije tegen Tanzania op vrijdagavond, Marokko was om de drie punten van de overwinning zak thuis tegen de Centraal-Afrikaanse Republiek. Maar de Atlas Lions geblazen hebben hun joker, en assistent-coach, Dominique Cuperly, zei verantwoordelijkheden.



Op de persconferentie na de vergadering van gisteren avond (NLDR: Marokko 0-0 Central), assistent-coach van de Atlas Leeuwen, Dominique Cuperly, momenteel interim in afwachting van de komst van Eric Gerets zei de verantwoordelijkheden van de koppelen aan de smaak van de nederlaag. Maar voor de Fransen, zijn de verantwoordelijkheden verdeeld tussen de verschillende componenten van de selectie, eerst zichzelf en de rest van de technische staf, maar ook de spelers. "Ja, ik neem de verantwoordelijkheid in de afwezigheid van Mr Gerets. We nemen alle verantwoordelijkheden, ik denk dat de technische staf en de spelers", zei hij na de wedstrijd.

De interim-coach gevolgd met de noodzaak om geduldig te zijn als het werk loont: "Het is de tijd die het duurt te nemen, kan zes maanden, misschien een jaar, misschien twee jaar, maar we zullen team dat we verdienen. "
ik denk 40jaar

Ik denk nooit

05-09-2010, 13:36


ZO GAAT HET:


05-09-2010, 14:18
2 jaar ja

Hiddink zou Marokko in 5 dagen tot een wereldelftal maken

05-09-2010, 14:32

Citaat door Les-far-rabat:
ZO GAAT HET:



grappige tekening die wel de vinger op de zere plek aangeeft, het wordt tijd dat Gerets zijn verantwoordelijkheid neemt en een team opbouwt

05-09-2010, 15:26
HAhahahaah 2 jaar, zijn ze daar gek geworden.

Zelfs met deze spelers moet je van Centraal Afrika winnen.

Al hoewel, Mahdoufi lager is dan het niveua van Centraal Afrika.