Bekijk volle/desktop versie : Maagden vlies correctie

Pagina's : 1 2 [3] 4

11-09-2004, 22:58
hallo meiden.
zelf zit ik in de verpleging en zover ik weet kan je maagdenvlies niet scheuren door sporten.(of ze moeten het me verkeerd geleerd hebben)

12-09-2004, 16:50

Maagdevlies corectie..!

Sorry maar dat heeft geen nut..!

Vraagt je zeker af waarom niet zal het antwoordt meteen geven.!
Een jongen kan het voelen of je het wel of eerder hebt gedaan.!
Dat is logieshe...
En daarvoor je magdenvlies corectie dat helpt niet..Dat denk je alleen maar.
En als je de lef hebt om ontmaagde te wordne waarom het lef niet hebben om gewoon het zo te laten in plaats van een corectie???
Umzz ja d8 het al ik heb gelijk..Dat is meestal over zulke boolshit talks...!

Greets....

13-09-2004, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door swirna
precies ...we maken ons zorgen terwijl bijna alle manen ontmaagd zijn.........maaar om maagd te zijn vooor het heuwelijk blijft altijd spannend
Lieve meid,

Zeker weten moet je je zorgen maken, ookal zijn bijna alle mannen ontmaagd. Iedereen gaat zijn eigen graf in.
Maagd blijven voor het huwelijk MOET!!
Het is niets spannends.

Ps: Begrijp me niet verkeerd.Ik probeer je niet aan te vallen

Groetjes

14-09-2004, 10:33
over dat correctie enzo he. ten eerste zeggen jullie dat alle mannen ontmaagd zijn. ik zal die illussie bij jullie wegnemen, want ik ken om in veel mannen die maagd zijn, en dat zijn allemaal denk k knappe jongens, veel meiden gaan achter hun aan maar ze zijn mominin. de jongens die ontmaagd zijn die herken je meteen maar dat zijn uitschot. die hoor je wel met grote bek. in marokko zijn bijvoorbeeld veel jongen maagd. hun geloven. ga niet in de verkeerde wereld zoeken meiden, want als ik de stad in ga kan je ook al meteen zeggen wie maagd is en wie niet,
ik denk dat allee leuke lieve momin meiden met hijab en maagd zijn, 100 procent een maagd jongen krijgen. want een man die ontmaagd is die weet toch niet wat ie aan moet met een vrouw die zo momin is, want dat is hij zelf niet.
geloof me maar. ik zeg dit omdat ik een man ben. dus tegen alle zusters zeg ik dit. laat de maagdenvlies correctie. zelfs als je niet bloed is daar niks mis mee, maar ga niet teveel erin.
ik kan het nu niet vinden maar ik heb ooit gelezen in een sura dat je niet te ver moet gaan in schijnheiligheid. doe maar gewoon lekker eerlijk.want dat duurt het langst.
ik heb ook gelezen hier in de forum dat iedereen zijn eigen graf in gaat. hou je daar maar aan vast, want das echt een goede.
weten jullie dan dat overspel ook de grootste zonde is. je kan levenslang krijgen. een man 100 zweepslagen, de meeste overleven dat niet. vrouwen 100stenen, de meeste overleven dat niet. de grootste is nog altijd moord. maar daar gaat deze forum niet over.
conclusie. doe niet dom. blijf maagd en hou van god. en ga niet naar de domme marokaanse meiden die zich hebben laten naaien, voor beter weten in. de vrouwen met hijab weten hier wel beter.
van jullie zusters hou ik het meest. en de andere? jullie zijn mijn zusters niet jullie zijn marokanen. Ik ben een muslim beslama echte zusters, en voor degene die toch schijn heilig is? ik hoop dat god jullie vergeeft

14-09-2004, 19:41

Als je maagd bent en je echtgenoot de eerste voor je is dan voel je je gewoon beter.maar om een maagdenvlies correctie speciaal voor hem te doen om jezelf te bewijzen dat is onzin,De mannen zijn ook niet heilig.

14-09-2004, 20:00
ik weet man. ik denk zelf al op zich dat deze forum niet nodig is want zo een correctie is alleen voor niet muslims en dit is een muslim site nietwaar?

24-09-2004, 15:51
nee dit is een marokkosite geen moslimsite en ook moslims maken fouten marokaan of niet.

24-09-2004, 18:39
nou ik vind dit echt ook bullshit dat je een site daarvoor moet openen
je moet je nu eenmaal moeten kunnen volhouden tot het huwelijk
hou jullie hormonnen onder controlen en wees maagd tot het huwelijksnacht jah!!!!
wat is me dat nou!welk leute heb je er aan dat je met ....zoveel mannen naar bed bent geweest en dan even rap naar de arts voor een correctie je maakt jezelf daarmee belachelijk
en ten tweede
je moet niet maagd blijven voor jouw man maar voor de islam!!!!
en met een correctie is het je niet vergeven hoor als jouw man dat wel doet!!!!

07-10-2004, 15:25
groot gelijk daarom moet je nooit een correctie laten doen om schijnheilig te zijn voor een man.

16-10-2004, 00:24
Ik ben geen maagd meer (en hoop door Allah vergeven te worden).
Ikheb de keus om een correctie te laten doen, maar kies er niet voor, omdat niemand op de wereld is gezet om mij te beoordelen. Ik heb er heel veel spijt van. Je bent alleen op de wereld gezet en zo zal je ook de wereld verlaten! Mijn familie is op de hoogte tot aan mijn vader toe en het heeft mijn moeder heel veel pijn gedaan. Zoveel dat ik soms op het punt heb gestaan door te draaien. Een hele goede tip is om gewoon maagd te blijven. Ik heb een vriend en ik moet het hem vertellen maar ik weet niet hoe. Maar dat ik het hem moet vertellen is 1 ding maar ik wil het niet te vroeg vertellen omdat ik eerst wil dat hij me leert kennen en weet hoe ik ben zodat hij niet te snel over mij zal oordelen. Het doet heel veel pijn als je 1 keer een fout maakt die je de rest van je leven zal achtervolgen.
Het is echt heel moeilijk. Allah ziet alles dus een correctie is niet nodig, vergeet niet dat het makatieb is met wie je trouwt, of je nou wel of geen maagd bent, als allah het voor je weg gelegd heeft om te trouwen trouw je wel. Zoals ik al eerder zei, het is niet aan jullie om over mij te oordelen. Ik wil hier alleen mee zeggen dat je goed moet na denken voor de zover gaat het is iets wat je de rest van je leven zal blijven achtervolgen of je het nu wilt of niet en of je man het accepteerd of niet! Zo is dat nu eenmaal. Ik ben onmaagd door iemand die het niet eens heeft verdient! Ik ben alleen met hem gegaan, maar hoe kan ik de man met wie ik insallah ooit ga trouwen overtuigen van het feit dat ik maar met 1 man naar bed ben geweest en dat dat de man is die me ontmaagd heeft. Hij zal het altijd wantrouwen. Voor wie meer wil weten of advies stuur me pm. Beoordeel me niet op mijn fout, dat is de taak van allah maar voor die dat wel doen ik heb het jullie vergeven en hoop dat allah het ook zal doen...................

16-10-2004, 12:04

Citaat door lady_tarifiet:
Ik ben geen maagd meer (en hoop door Allah vergeven te worden).
Ikheb de keus om een correctie te laten doen, maar kies er niet voor, omdat niemand op de wereld is gezet om mij te beoordelen. Ik heb er heel veel spijt van. Je bent alleen op de wereld gezet en zo zal je ook de wereld verlaten! Mijn familie is op de hoogte tot aan mijn vader toe en het heeft mijn moeder heel veel pijn gedaan. Zoveel dat ik soms op het punt heb gestaan door te draaien. Een hele goede tip is om gewoon maagd te blijven. Ik heb een vriend en ik moet het hem vertellen maar ik weet niet hoe. Maar dat ik het hem moet vertellen is 1 ding maar ik wil het niet te vroeg vertellen omdat ik eerst wil dat hij me leert kennen en weet hoe ik ben zodat hij niet te snel over mij zal oordelen. Het doet heel veel pijn als je 1 keer een fout maakt die je de rest van je leven zal achtervolgen.
Het is echt heel moeilijk. Allah ziet alles dus een correctie is niet nodig, vergeet niet dat het makatieb is met wie je trouwt, of je nou wel of geen maagd bent, als allah het voor je weg gelegd heeft om te trouwen trouw je wel. Zoals ik al eerder zei, het is niet aan jullie om over mij te oordelen. Ik wil hier alleen mee zeggen dat je goed moet na denken voor de zover gaat het is iets wat je de rest van je leven zal blijven achtervolgen of je het nu wilt of niet en of je man het accepteerd of niet! Zo is dat nu eenmaal. Ik ben onmaagd door iemand die het niet eens heeft verdient! Ik ben alleen met hem gegaan, maar hoe kan ik de man met wie ik insallah ooit ga trouwen overtuigen van het feit dat ik maar met 1 man naar bed ben geweest en dat dat de man is die me ontmaagd heeft. Hij zal het altijd wantrouwen. Voor wie meer wil weten of advies stuur me pm. Beoordeel me niet op mijn fout, dat is de taak van allah maar voor die dat wel doen ik heb het jullie vergeven en hoop dat allah het ook zal doen...................
ewa tenminste je zegt het eerlijk weet je. weet wel dat je in islamitische landen 100 zweepslagen krijgt en een jaar gevangenis, en las je getrouwd was steniging tot dood.
maar ook om ff je pijn te verzachten, jijbent de eerste die hhet toegeeft. zeg het snel tegen je vriend, want je onderschat dit alles. Juist als je w8 is de klap harder, ik denk dat ie dan denkt van. o hier komt de zogenaamde shy girl weer te voorschijn. ik hoop dat god jou vergeeft.... bij deze beslama zuster

16-10-2004, 21:49

Citaat door najima_i:
kan je tante dat zomaar controleren.Hoe dannn??
Trouwens dan zeggen heel veel meisjes dat ze naar de dokter gaan om het te controleren maar een dokter gaat er toch helemaal in poeren. Dus dan ben je zeker ontmaagd OF is daar een andere manier voor. want het lijkt mij wel een geruststelling als je weet dat het goed zit. Ik weet van mezelf dat ik maagd ben maar toch je weet maar nooit of het niet tijdens het springen of sporten of weet ik veel wat is kapot gegaan. Wejooo dit is echt ziekkk man maken we ons druk terwijl bijna al die eikels geen maagd meer zijn.
lieve schat je kan toch appels en peren niet met elkaar vergelijken
jongens beginnen al op hun dertiende te trekken en als ze klaarkomn
is dat al tussen haakjes ontmaagd zijn maar bij een vrouw is dat nou een maal
anders.ik denk dat een vrouw dat onmogelijk kan haarzelf xxxxxxxx zonder haar maagden vlies intact te houden.
nog een voorbeeld als een vrouw steeds de zelfde penis inzich krijgt
dan vormt de vagina zich om die penis net een soort maatpak voor die
penis maar precies andersom niet gebeurt dat niet.

16-10-2004, 22:20

Citaat door MissWildThing:
lieve meid toch, hoe weet jij zo zeker wat een man voelt? spreek je uit ervaring.....
hahahaha jij bent echt goed hoor ik mag jouw wel
ik reageer af en toe omdat ik het niet kan laten als ik weers wat lees
maar ik merk dat veel mensen die op deze site zijn aangesloten
heel erg kortzichtig zijn. (ik wil zelf niet van de hoogte doen hoor maar het is wel
opmerkelijk)

de groetjes van zinnedin

16-10-2004, 22:54
whaaaaat een correctie???!!!! ben je ziek ofzo, gewoon maagd blijven, ben je dom geweest ja dan ga je er voor boeten ook.. en geloof mij nou maar.. LIEVER IN DIT LEVEN BOETEN DAN IN HET BRANDENDE HETE HEL!!!!!!!!!!

17-10-2004, 00:22
Inderdaad behoud je maagdevlies want het is het echt niet waard!
Als iemand echt van je houd dan wacht hij wel op je iemand die zo ver met je wilt gaan houd echt niet van je. Ik heb er super veel spijt van en hoop dat allah mij zal vergeven ins-allah en maak niet dezelfde fout als mij!

Pagina's : 1 2 [3] 4