Bekijk volle/desktop versie : Help!!!

23-08-2004, 18:03

Citaat door Ibtisam_style:
kun je welke geslachtsziekte dan ook krijgen doordat je per ongeluk en v-i-b-r-a-t-o-r van iemand anders hebt aangeraakt met je handen(hij was niet gebruikt ofzo voordat ik m aangeraakt had) en daarna snel je handen met chloor en zeep wast?
.

23-08-2004, 19:13

Nee dat kan je nie krijgen...zoiezoo kan je geen ziektes krijgen door dat je je handen heb gebruikt..aalleen als je met die handen zonder te wassen aan je geslachtdelen zit is er een kleine kans van wel...Maar anders nie hoorr

23-08-2004, 19:51
hihihi nee meid maak je geen zorgen

24-08-2004, 00:11
volgende keer uit andermans nachtkastjes blijven hoor!

24-08-2004, 02:05

Citaat:
Origineel gepost door MissWildThing
volgende keer uit andermans nachtkastjes blijven hoor!
WHAHAHA

24-08-2004, 11:46

Citaat:
Origineel gepost door Ibtisam_style
kun je welke geslachtsziekte dan ook krijgen doordat je per ongeluk en v-i-b-r-a-t-o-r van iemand anders hebt aangeraakt met je handen(hij was niet gebruikt ofzo voordat ik m aangeraakt had) en daarna snel je handen met chloor en zeep wast?
Als hij nog niet gebruikt was dan hoef je niet bang te zijn, stel je voor zeg:

Nieuw! De exotische Tarzan-d¡ldo wordt nu geleverd met een gratis SOA naar keuze!

24-08-2004, 15:28
Nergens om je druk om te maken...
Het zijn je handen die het geraakt hebben niet je geslachtsdelen...
Ik snap wel hoe je je voelt...maar echt niet nodig joh...

kus Saliha..

24-08-2004, 17:33

Citaat:
niet dat ik weet

maar..

maar..

maar..

wat moet jij in godsnaam met een v-i-b-r-a-t-o-r

24-08-2004, 17:58

Citaat:
voordat je het slechtste gaat denken over mij....ik had verteld dat ie niet van mij is...ben gewoon een normaal moslim meisje als jij dat ook gewoon 5 maal per dag bidt...en dat zich aan de regels houdt als je begrijpt wat ik bedoel
meid mij heb je niks horen zeggen

ik vroeg het me gewooon af, wat je er mee doet

25-08-2004, 02:01
Ze wou elwoudoe ermee doen.