Bekijk volle/desktop versie : Wat geef jij dit keer je kind cadeau tijdens el'eid?



04-09-2010, 20:49
Wat zal jij je kinderen cadeau geven?

04-09-2010, 20:57


Een Dikke Zoen En Zal Extra Lief En Aardig Zijn.

04-09-2010, 21:01
Ik ook ze krijgen nu nog niks als ik van London kom dan neem ik wat voor ze mee en huis is mooi versierd dus dat is meer dan genoeg ga niet overdreven doen.

04-09-2010, 21:01
That's all? Geen verassingen? Zelf merk ik bij me nichtjes en neefjes dat ze flink worden verwend met el'aid. Ik weet nog vorig jaar toen het offerfeest in december viel, me tante haar 2 kinderen verasste in de ochtend met cadeau's op hun bed. Me neefje van 7 zei 'Dankjewel Allah voor deze kadotjes.' Waarop me nichtje van 3 zei 'Dankje wel Sinterklaas.'

04-09-2010, 21:22



Citaat door Leynaani:
That's all? Geen verassingen? Zelf merk ik bij me nichtjes en neefjes dat ze flink worden verwend met el'aid. Ik weet nog vorig jaar toen het offerfeest in december viel, me tante haar 2 kinderen verasste in de ochtend met cadeau's op hun bed. Me neefje van 7 zei 'Dankjewel Allah voor deze kadotjes.' Waarop me nichtje van 3 zei 'Dankje wel Sinterklaas.'

Hahaha, schattig.

04-09-2010, 21:42

Citaat door Leynaani:
That's all? Geen verassingen? Zelf merk ik bij me nichtjes en neefjes dat ze flink worden verwend met el'aid. Ik weet nog vorig jaar toen het offerfeest in december viel, me tante haar 2 kinderen verasste in de ochtend met cadeau's op hun bed. Me neefje van 7 zei 'Dankjewel Allah voor deze kadotjes.' Waarop me nichtje van 3 zei 'Dankje wel Sinterklaas.'

Ik heb nieuwe kleding gekocht voor ze en uggs voor mijn dochter, inshAllah komt deze alIed met algeer oesalama inshAllah voor iedereen.