Bekijk volle/desktop versie : Bedreiging haatprediker aan Wilders al 2 jaar oud



Pagina's : [1] 2 3 4

04-09-2010, 12:44
ROTTERDAM - De bedreiging van Australische moslimradicaal, Feiz Muhammad aan Geert Wilders om de PVV-leider te onthoofden, blijkt al twee jaar oud te zijn. Dat was volgens de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) de reden om de veiligheidsmaatregelen rond Wilders niet te verscherpen.
Geert Wilders zei 'zeer geschokt' door 'een heel erg serieuze bedreiging'. De Telegraaf meldde vrijdag opnamen te hebben van een oproep van een Australische moslimradicaal, Feiz Muhammad, om de PVV-leider te onthoofden. Ook de inlichtingendienst AIVD zou de band hebben.

Wilders wil graag weten ,,waarom de AIVD en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) me niks verteld hebben en wat dit voor consequenties voor me heeft. Vreselijk'', zo sms'te hij vrijdagochtend naar het ANP.

Volgens De Telegraaf zegt Feiz Muhammad: ,,We zien de duivelse vuiligheid van mensen als die vuile Nederlandse politicus. Eenieder die onze leer bespot, lacht om de islam en die verlaagt, moet de dood in, onthoofd hem, hak zijn hoofd eraf.'' De opname is inmiddels ook te vinden op de site van De Telegraaf.

Oude bedreiging
Bronnen melden het ANP dat het om een oude bedreiging gaat die al sinds het uitkomen van de film van Wilders, Fitna (maart 2008), bekend is. En sinds die tijd is die meegewogen voor het bepalen van veiligheidsmaatregen voor de PVV voorman.

Een woordvoerder van de NCTb wil niet ingaan op de genoemde bedreiging. Wel geeft hij aan dat er op dit moment geen reden is om het pakket veiligheidsmaatregelen voor Wilders aan te passen. (ANP/CBR)


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/509576/2010/09/03/Bedreiging-haatprediker-aan-Wilders-al-2-jaar-oud.dhtml


=================================================

Zoals ik dacht...Gewoon het vuur aanwakkeren op de juiste moment. Nu Wilders een mislukkeling blijkt te zijn, proberen zijn vriendjes bij de Telegraaf het aandacht van het volk af te wenden door zulke berichten te plaatsen.

04-09-2010, 13:13


Waar blijven de Wilders verdedigers? En de gasten die in de andere topic zoveel te melden hadden?

04-09-2010, 13:50

Citaat door James_Webb:
Wat wil je zeggen? Omdat het 2 jaar oud is is het ineens ok?

De aanhangers van de religie van de vrede die graag mensen onthoofd willen zien vanwege haatzaaien.


Duidelijk pvv"er.

Gaat er niet om wat hij zegt, gaat erom dat het al 2 jaar oud is en de telegraaf haat loopt te zaaien op het moment dat wildertje het nodig heeft.

Als krant EN journalist ben je verplicht je materiaal te checken voordat je het publiceert. Maar het niveau van de Telegraaf kennende nemen ze alleen ongeschoolde hatelijke types die hun gif via de krant willen verspreiden.

Of vind je dat normaal? Wat als het ging om joden en een bericht van 40 jaar geleden van nazis? Zullen jullie als nederlanders dat ook accepteren? Dacht het niet.

04-09-2010, 13:52

Citaat door moonwalker:
Waar blijven de Wilders verdedigers? En de gasten die in de andere topic zoveel te melden hadden?




Ook al is het oud nieuws..het blijft actueel omdat het nu pas bekend is gemaakt.

04-09-2010, 13:54


Natuurlijk...nog meer manieren om het goed te praten.

04-09-2010, 13:56

Citaat door moonwalker:
Duidelijk pvv"er.

Gaat er niet om wat hij zegt, gaat erom dat het al 2 jaar oud is en de telegraaf haat loopt te zaaien op het moment dat wildertje het nodig heeft.

Als krant EN journalist ben je verplicht je materiaal te checken voordat je het publiceert. Maar het niveau van de Telegraaf kennende nemen ze alleen ongeschoolde hatelijke types die hun gif via de krant willen verspreiden.

Of vind je dat normaal? Wat als het ging om joden en een bericht van 40 jaar geleden van nazis? Zullen jullie als nederlanders dat ook accepteren? Dacht het niet.


Dit werd nu pas naar buiten gebracht en wilders wist er eerder ook niets van.

Dus? En?

Wat wil je nu horen?

04-09-2010, 13:58

Citaat door moonwalker:
Natuurlijk...nog meer manieren om het goed te praten.




Ik praat niks goed..maar jij praat het goed omdat het 2 jaar geleden gezegd is..maakt dat het minder erg.

04-09-2010, 13:58

Citaat door moonwalker:
Duidelijk pvv"er.

Gaat er niet om wat hij zegt, gaat erom dat het al 2 jaar oud is en de telegraaf haat loopt te zaaien op het moment dat wildertje het nodig heeft.

Als krant EN journalist ben je verplicht je materiaal te checken voordat je het publiceert. Maar het niveau van de Telegraaf kennende nemen ze alleen ongeschoolde hatelijke types die hun gif via de krant willen verspreiden.

Of vind je dat normaal? Wat als het ging om joden en een bericht van 40 jaar geleden van nazis? Zullen jullie als nederlanders dat ook accepteren? Dacht het niet.


??????

daar verschijnen nog regelmatig berichten over

04-09-2010, 13:59

Citaat door melkisknap:
De wilders-reetlikkers staan er vaker om bekend hun neus te laten bloeden als iets in hun richting komt.

en anders noemen ze het wel demonisering van x aantal kiezers.

Zelfs hitler zou van dit volk in zijn graf omdraaien.


de jodehaters
staan voor percies
t zelefde
bekend

04-09-2010, 14:03
Hoewel ik de bedreigingen aan Wilders' adres zum kotzen vind is het pure propaganda van de Telegraaf om 'nieuws' te plaatsen zonder erbij te vermelden dat het al 2 jaar geleden is.

En nu wil ik níets meer horen over Wilders, hij is uit de coalitie-onderhandelingen dus hopelijk kunnen we het nu over échte politiek hebben.

04-09-2010, 15:55

Citaat door moonwalker:
Natuurlijk...nog meer manieren om het goed te praten.

jij veroordeerlt de misdadige uitspraken van de etxremist Feiz niet. dat si duidelijk.

04-09-2010, 16:24

Citaat door James_Webb:
Wat wil je zeggen? Omdat het 2 jaar oud is is het ineens ok?

De aanhangers van de religie van de vrede die graag mensen onthoofd willen zien vanwege haatzaaien.



Ik denk het niet, Maar mischien heeft hij z'n standpunt nu wel gewijzigd
en dan is dit inderdaad onnodig nieuws naar mijn idee.

04-09-2010, 16:27



Citaat door pollewopje:
Ik praat niks goed..maar jij praat het goed omdat het 2 jaar geleden gezegd is..maakt dat het minder erg.


Mischien, Oude koeien uit de sloot halen is sowieso nooit een optie
en zeker niet om er na 2 jaar nog zo een grote ophef over te maken.

Who knows mischien wil hij hem niet meer dood hebben.

04-09-2010, 16:31

Citaat door s0emia:
Mischien, Oude koeien uit de sloot halen is sowieso nooit een optie
en zeker niet om er na 2 jaar nog zo een grote ophef over te maken.

Who knows mischien wil hij hem niet meer dood hebben.



Hmm..zullen we dat afspreken..hier geen oude koeien.

Dan is het woord nu aan hem..

04-09-2010, 16:33

Citaat door pollewopje:
Hmm..zullen we dat afspreken..hier geen oude koeien.

Dan is het woord nu aan hem..



Feiz Mohammed: zie ik eruit alsof ik van mening ben veranderd?

Pagina's : [1] 2 3 4