Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik ben naar iemand opzoek uit Belgie (Henna)



04-09-2010, 11:47
Die henna kan zetten. Ik had iemand gevonden ook afspraak meegemaakt maar ze neemt niet op. Wel heel vreemd dat je, je afspraken niet nakomt

Ook als je iemand kent die het kan zetten kan je mij ook een mailtje sturen.
Alvast bedankt

04-09-2010, 11:53


Sorry hoor, die hennaya's van tegenwoordig hebben TE hoge eisen.

Mijn zus wilde een afspraak maken om haar handten te doen, iets heel simpels, niet vol of zo, ook niet voor een speciale gelegenheid.

Madame vroeg 50 € per hand, en toen ze wist dat het geen trouwfeest of zo was, vond ze het niet meer de moeite.

Dat is typisch iets voor onze Marokkanen. Alleen maar kijken naar het geld, maar zelf moeite doen of zo, nee hoor.

04-09-2010, 12:28
Ik ken een heel goede hennaya uit Antwerpen. De prijzen ken ik niet maar niet duur hoor. 0484 554 723

05-09-2010, 01:39

Citaat door Meysa_82:
Sorry hoor, die hennaya's van tegenwoordig hebben TE hoge eisen.

Mijn zus wilde een afspraak maken om haar handten te doen, iets heel simpels, niet vol of zo, ook niet voor een speciale gelegenheid.

Madame vroeg 50 € per hand, en toen ze wist dat het geen trouwfeest of zo was, vond ze het niet meer de moeite.

Dat is typisch iets voor onze Marokkanen. Alleen maar kijken naar het geld, maar zelf moeite doen of zo, nee hoor.



Klopt, Iemand vroeg ook zoveel er voor en ook niet eens voor een trouwfeest.
Precies zo gaat het toch ook vaak met ziana's als ze hun geld binnen hebben dan ben jij niet meer zo belangrijk voor ze. \

wat hun dan het beste uikomt zo zal het dan ook gaan.

05-09-2010, 01:41



Citaat door Asma88:
Ik ken een heel goede hennaya uit Antwerpen. De prijzen ken ik niet maar niet duur hoor. 0484 554 723



Oke dankjewel