Bekijk volle/desktop versie : Van Lier Schoenen (voor herenschoenen)

23-08-2004, 15:39

Net herenschoenen Van Lier,is de best kwaliteit van alle net herenschoenen(vind ik)ze gaan heel lang mee maar wel stevig leer.Van Lier schoenen zijn wel beetje prijzig omdat een heel gooei kwaliteit leer is.ik heb totaal 5 zelfde merk gekocht maar niet het zelfde model.prijs:eerst 4 schoenen 134,95 euro en mijn 5de net schoenen waren voor maar 144,95 euro.

dat is mijn laatst herenschoenen Van Lier,die ik gekocht heb afgeloop vrijdag in amsterdam.

Technologie:

Een Van Lier schoen is een ambachtelijk product. Meer dan tweehonderd handelingen zijn nodig om één paar schoenen te maken. Van Lier schoenen zijn hierdoor comfortabel, sterk en mooi.

mensen die interesse hebben info vragen bij deze schoenen winkel DUNGELMANN

Den Haag -Centrum
Den Haag - Frederik Hendriklaan
Amsterdam-Heiligeweg
Haarlem-Barteljorisstraat
Rotterdam - Centrum
Rotterdam - Hillegersberg
Naaldwijk-Molenstraat
Zoetermeer-Het Rond

Afz:Versacemen

23-08-2004, 15:42

Zijn zeker wel mooi Versacemen...maar wel aardig prijzig
maar als ze lang mee gaan, vind ik het wel waard....
met een pak staat het beautiful

Beslaamaaaaaa

23-08-2004, 16:06
Klinkt goed, maar vind dit model een beetje te puntig voor een guy!

23-08-2004, 16:10

Citaat:
Origineel gepost door yasmina112
Klinkt goed, maar vind dit model een beetje te puntig voor een guy!
ik houd zelf niet van puntig schoenen,alleen deze foto is niet te duidelijk het lijk wel puntig schoenen maar het is niet zo.tenmist die van mij zijn niet puntig

Afz: Versacemen

24-08-2004, 00:49

Citaat:
Origineel gepost door Versacemen

Net herenschoenen Van Lier,is de best kwaliteit van alle net herenschoenen(vind ik)ze gaan heel lang mee maar wel stevig leer.Van Lier schoenen zijn wel beetje prijzig omdat een heel gooei kwaliteit leer is.ik heb totaal 5 zelfde merk gekocht maar niet het zelfde model.prijs:eerst 4 schoenen 134,95 euro en mijn 5de net schoenen waren voor maar 144,95 euro.

dat is mijn laatst herenschoenen Van Lier,die ik gekocht heb afgeloop vrijdag in amsterdam.

Technologie:

Een Van Lier schoen is een ambachtelijk product. Meer dan tweehonderd handelingen zijn nodig om één paar schoenen te maken. Van Lier schoenen zijn hierdoor comfortabel, sterk en mooi.

mensen die interesse hebben info vragen bij deze schoenen winkel DUNGELMANN

Den Haag -Centrum
Den Haag - Frederik Hendriklaan
Amsterdam-Heiligeweg
Haarlem-Barteljorisstraat
Rotterdam - Centrum
Rotterdam - Hillegersberg
Naaldwijk-Molenstraat
Zoetermeer-Het Rond

Versachieeee

24-08-2004, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door Moslima_05
Zijn zeker wel mooi Versacemen...maar wel aardig prijzig
maar als ze lang mee gaan, vind ik het wel waard....
met een pak staat het beautiful

Beslaamaaaaaa
dat klopt met een pak staat zeker beautifulik draag minimaal 2 keer per maand een pak

24-08-2004, 01:00

Citaat:
Origineel gepost door casawomen
Versachieeee
je bent toch niet verliefd op mijn schoenen of wel

24-08-2004, 14:28
Whow zker wetn goeie smaak dat je hebt.
Ze zijn leuk Versacemen.

25-08-2004, 00:34

Citaat:
Origineel gepost door Versacemen
je bent toch niet verliefd op mijn schoenen of wel

Nee, maar wel op jou

!!

25-08-2004, 23:56
perfecte smaak..wel prijzig maar aangezien de kwaliteit lijkt het me wel voldoende

26-08-2004, 11:38
waarom zet jij op het forum dat je schoenen hebt gekocht?
is dat iets speciaals. moet iedereen die 'leuke' schoenen koopt dat hier vermelden.
what's the point?

29-08-2004, 00:24

Citaat:
Origineel gepost door NeshWaha
ik vindt het 3 keer niks. Wat een lelijke schoenen zeg. S7aab trisinti schoenen.
ewa dat kan als je ze lelijk vind.iedereen heeft zijn eigen smaak,maar er is meer model van VAN LIER herenschoenen,dus niet denken dat er maar 1 keuze is

29-08-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door rida77
waarom zet jij op het forum dat je schoenen hebt gekocht?
is dat iets speciaals. moet iedereen die 'leuke' schoenen koopt dat hier vermelden.
what's the point?
ik zet niet in deze forum om te zeggen dat ik ze gekocht heb enzo.nee dat is niet wat ik bedoeld.maar ik wil aan de mensen laten weten dat zo zulk herenschoenen merk(Van Lier) de best kwaliteid is.en dat is wat ik gemerkt heb....en trouwens als je niet interess heb hoef je niet gaan reageren maar je mag wel jou eigen mening geven