Bekijk volle/desktop versie : Christiano ronaldo



23-08-2004, 15:30
Cristiano Ronaldo terug bij ManUtd

20/8/2004 11:47

De uitschakeling van Portugal op de Olympische Spelen leverde Manchester United een meevaller op. Cristiano Ronaldo is terug op Old Trafford.
Het Olympische avontuur van Portugal eindigde verassend genoeg al in de eerste ronde. Door toedoen van Costa Rica verdween het zicht op een medaille na drie wedstrijden. Voor het door blessures geplaagde Manchester United was de vroege uitschakeling goed nieuws.

Mogelijk is Olympia-ganger Cristiano Ronaldo zaterdag al inzetbaar tegen Norwich City. De Portugese aanvaller, die tegen de zin van manager Alex Ferguson na het EK ook deelnam aan de Olympische Spelen, trainde vrijdag in ieder geval mee met Manchester United.

Ferguson had Cristiano Ronaldo drie weken rust in het vooruitzicht gesteld in verband met zijn drukke zomerprogramma. Maar door de personele zorgen overweegt Sir Alex die vakantie uit te stellen.

Whahahaa..........Ik heb medelijden met Van Nistelrooij......ik weet niet op de een of andere manier zie ik die 2 niet samen spelen

23-08-2004, 15:34


van nistelrooij is een spits , en Ronaldo een buitenspeler , dus ja het kan zeker

23-08-2004, 15:37
Ja tuurlijk kan het zeker...maar dan moet Ronaldo dus de voorzetten geven....en die meskien komt niemand voorbij.....Zodra hij iemand voorbij wil.....struikelt hij op de een of andere manier ALTIJD

23-08-2004, 15:38
hahahaha hanane en voetbal hihihi (tong)

23-08-2004, 15:39


Ik zie het grappige niet

23-08-2004, 15:40
uhmm dat kan.

23-08-2004, 17:47
hanane een tip!uit de buurt van Hayete blijven,ze denkt namelijk het zelfde over hm,een gedachten lezen is zij dus!

23-08-2004, 18:10
Whahhahahahha Jij Bent Egt GEK!!!!......Hanane En Ik Denken Altijd Het Zelfde Want Wij Zijn ALTIJD Bij Elkaar Alleen Niet Als We Slapen...Of Als We In De Les Zitten..Voor De Rest Doen We ALLES Samen..Duuh Dat Je Dan Het Zelfde Denkt

23-08-2004, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door Jamal_fes
hanane een tip!uit de buurt van Hayete blijven,ze denkt namelijk het zelfde over hm,een gedachten lezen is zij dus!
We hebben er weleens over gedacht om 3 maanden uitelkaars buurt te blijven, totdat we niet meer hetzelfde denken, maar we zijn net shcaapjes...kunnen niet zonder elkaar

23-08-2004, 20:22
1 keer was niet normaal meer......we liepen op straat en toen fietsten er zo een jongen langs met een meisje achterop...ze waren allebei SUPER lelijk.....Riepen WIj In Koor Soort zoekt soort...


23-08-2004, 21:02
Jullie zijn gek hee!zo irts doe je tot niet!gekke meiden!

Jullie passen wel bij elkaar!

23-08-2004, 21:03

Citaat:
Origineel gepost door Jamal_fes
Jullie zijn gek hee!zo irts doe je tot niet!gekke meiden!

Jullie passen wel bij elkaar!
Ey maar we zijn wel Lieve Gekke meiden

23-08-2004, 21:05


hmhm!Dat is niks nieuws voor mij!datr wist ik wel