Bekijk volle/desktop versie : ze gaat na de ramadan trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-09-2010, 01:49
hoorde via via dat me ex na de ramadan gaat trouwen heb echt van haar gehouden, maar nu besef ik dat niet goed voor haar ben geweest zij was perfect iemand zoals haar vind ik nooit meer
ik hoorde dat ze verloofd was maar heb dat nooit geloofd dacht dat ze dat alleen zei om mij terug te krijgen maar het is echt zo .., zij gaat trouwen
kan het gwn niet geloven mijn hart is gebroken

en kom niet zeggen lekker voor je blabla die onzin ik weet ben fout geweest maar moest t kwijt

04-09-2010, 01:52


Mensen kunnen fouten maken.... dus niet niemand kan zeggen lekker voor je

04-09-2010, 01:53
Wees blij voor haar &jou 'tijd' komt nog wel insha allah.

04-09-2010, 01:54
Ik weet precies hoe je voelt.. ik ga t ook meemaken me ex gaat ook trouwen na de ramadan.. wens haar veel geluk en je moet weten dat er ook ergens een ideale vrouw voor jou rondloop inshallah zal ja haar ook vinden!! je zal altijd van je ex blijven houden!! komt allemaal goed..

04-09-2010, 01:56



Citaat door Nour21:
Mensen kunnen fouten maken.... dus niet niemand kan zeggen lekker voor je


maar dit is gwn echt domme fout

04-09-2010, 01:56

Citaat door ghallill:
Wees blij voor haar &jou 'tijd' komt nog wel insha allah.


hoe moet ik blij zijn voor haar als zij met een ander is ??

04-09-2010, 01:57
Hahahaa das ni leuk.


Alleen kan je ni zoveel meer doen of wacht ga gewoon haar bruidloft stop zetten ga naar de zaal de dag dat ze gaat trouwen en ho haar tegen lekker op z'n bollywoods hahhaa het lukt daar ook altijd ensooo dan wel ff zeggne hoe het is afgelopen

04-09-2010, 01:58

Citaat door BerkaniaW:
Ik weet precies hoe je voelt.. ik ga t ook meemaken me ex gaat ook trouwen na de ramadan.. wens haar veel geluk en je moet weten dat er ook ergens een ideale vrouw voor jou rondloop inshallah zal ja haar ook vinden!! je zal altijd van je ex blijven houden!! komt allemaal goed..


erg erg hoe ga jij hier mee om
ewa ja je moet verder weetje maar toch doet kapot veel pijn een andere vrouw zit er voorlopig niet in tenminste voor iets serieus niet

04-09-2010, 01:58

Citaat door Masgouta:
Hahahaa das ni leuk.


Alleen kan je ni zoveel meer doen of wacht ga gewoon haar bruidloft stop zetten ga naar de zaal de dag dat ze gaat trouwen en ho haar tegen lekker op z'n bollywoods hahhaa het lukt daar ook altijd ensooo dan wel ff zeggne hoe het is afgelopen


kowed jij kijkt te veel bollywood films
klein kind

04-09-2010, 02:00

Citaat door AH_88:
hoe moet ik blij zijn voor haar als zij met een ander is ??

Je zegt zelf dat zij een goed meisje is &dat jij haar slecht hebt behandeld. Dus wees blij voor haar dat ze nu in goede handen is.

04-09-2010, 02:00
Je zal vast niet mijn vriendin bedoelen!
Maar ja, soms vraag ik me af waar mensen met hun gedachtes waren toen zij het uit hadden gemaakt!!

04-09-2010, 02:00
Iedereen maakt weleens een fout en laat iemand lopen waar ze later spijt van hebben.
Ik hoop inshallah dat je ooit hetzelfde geluk zult meemaken als dat zij nu heeft

04-09-2010, 02:02


Waarom heb je haar dan laten gaan?

04-09-2010, 02:02

Citaat door AH_88:
erg erg hoe ga jij hier mee om
ewa ja je moet verder weetje maar toch doet kapot veel pijn een andere vrouw zit er voorlopig niet in tenminste voor iets serieus niet



soo je wil niet weten hoe ik me voel van binnen, ben gewoon gebroken.. maar ik laat niks merken... t leven gaat zeker door.. ik heb niet eens behoefte aan jongens.. niks.. voor mij is het gewoon,, dat liefde niet bestaat!!1 serieus ga ik helemaal niet meer aan beginnen.. want alles is Al makteb. t komt goed inshallah

04-09-2010, 02:02

Citaat door AH_88:
hoorde via via dat me ex na de ramadan gaat trouwen heb echt van haar gehouden, maar nu besef ik dat niet goed voor haar ben geweest zij was perfect iemand zoals haar vind ik nooit meer
ik hoorde dat ze verloofd was maar heb dat nooit geloofd dacht dat ze dat alleen zei om mij terug te krijgen maar het is echt zo .., zij gaat trouwen
kan het gwn niet geloven mijn hart is gebroken

en kom niet zeggen lekker voor je blabla die onzin ik weet ben fout geweest maar moest t kwijt



oh gut..dan moet k de topic maar weer verlaten..

ja maar toch moest ik t echt zeggen hoor lekker voor je.. just because i know what she been trough..als een vrouwt haar hartje geeft..well be carefull with it.. en ga niet met andermans gevoelens spelen..
maargoed mocht je echt spijt hebben kom t allemaal vast wel weer goed met je

Pagina's : [1] 2 3 4 5