Bekijk volle/desktop versie : Wat als je VROUW vreemdgaat???



Pagina's : [1] 2

23-08-2004, 15:06
Laat we de stelling eens omdraaien.....wat als je vrouw vreemdgaat???? wat zou jij dan als man doen?????????????????????????????????
Want ik lees overal wat zou je doen als je man vreemdgaat, maar er zijn ook zat VROUWEN die vreemdgaan......

En dan nog een andere vraag: speelt er een gedachte bij een (gemiddelde getrouwde Marokkaanse) vrouw om vreemd te gaan?


23-08-2004, 15:11


vrouwen kom hier allemaal je vreemdgaan gedachten uiten

23-08-2004, 15:15
laat ik opmerken dat dit de 784 topis is met dezelfde discussie.

23-08-2004, 15:16
Ben jij zelf een keer vreemdgegaan?

Hajar1979

Zo ja, hoe reageerde hij?

23-08-2004, 15:18


Chyhaan: Nee ben nooit vreemd gegaan em voorzover ik weet mijn man ook niet.

Azzzizzz: Open we 'm lekker voor de 785ste keer!! boeien

23-08-2004, 15:24
ik zou dr loozen

ctrl alt delete

23-08-2004, 15:30

Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
Chyhaan: Nee ben nooit vreemd gegaan em voorzover ik weet mijn man ook niet.

Azzzizzz: Open we 'm lekker voor de 785ste keer!! boeien
Goed zo...

23-08-2004, 15:31

Citaat:
Origineel gepost door QuiVacheQiri
ik zou dr loozen

ctrl alt delete
Je overdrijft!

23-08-2004, 15:36
Ik denk dat hij me zal gaan vermoorden.. en dan dat ie zichzelf zal ophangen






-Maar ik ga niet vreemd !

23-08-2004, 15:38

Citaat:
Origineel gepost door Chyhaan
Goed zo...
Thks....
Weet je ik hoor veel verhalen over getrouwde vrouwen die vreemdgaan, terwijl ik zelf ook wel weet dat meerendeels de mannen vreemdgaan ipv vrouwen...Laatst bijv. komt er weer zo'n gozer achter je aan, (mijn trouwring zie je) zeg ik nog : doe geen meer moeite meer ik ben getrouwd, wat denk je dat die gozer zegt: "ja wat maakt het uit ik ook en hij wijst naar zijn ring, we kunnen samen toch een leuke tijd hebben".....nou mijn klomp brak.....

23-08-2004, 15:47

Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
Thks....
Weet je ik hoor veel verhalen over getrouwde vrouwen die vreemdgaan, terwijl ik zelf ook wel weet dat meerendeels de mannen vreemdgaan ipv vrouwen...Laatst bijv. komt er weer zo'n gozer achter je aan, (mijn trouwring zie je) zeg ik nog : doe geen meer moeite meer ik ben getrouwd, wat denk je dat die gozer zegt: "ja wat maakt het uit ik ook en hij wijst naar zijn ring, we kunnen samen toch een leuke tijd hebben".....nou mijn klomp brak.....
Zo erg, een getrouwde man notabene...

Ik had vroeger met Marokkaanse jongen en stuurde hij ze vriend om me te testen... Doet ze t wel of niet!

Gaat ze wel of niet vreemd?

23-08-2004, 15:56
of nog erger al zeg je je bent getrouwd dan zeggen ze van je weet niet wat je mist bij hun alsof hun weten wat ik mis moehiem totaal geen respect en een getrouwde vrouw hoort niet vreemd te gaan wil ze iemand anders dan gaat ze maar scheiden veel mensen schijnen niet te beseffen wat de straf daar op is in hiernamaals dit geld zowel voor de ,mannen en vrouwen dat was mij mening pease mensen en denk a u b 3 keer na voor dat je wat doet vraag je zelf af of het wel waard is

23-08-2004, 16:09



Citaat:
Origineel gepost door Chyhaan
Zo erg, een getrouwde man notabene...

Ik had vroeger met Marokkaanse jongen en stuurde hij ze vriend om me te testen... Doet ze t wel of niet!

Gaat ze wel of niet vreemd?
Ja die kinderachtige periode heb ik achter de rug!!!besala.....
ben jij dat op die foto?

23-08-2004, 16:10

Citaat:
Origineel gepost door IBTISSAM3
of nog erger al zeg je je bent getrouwd dan zeggen ze van je weet niet wat je mist bij hun alsof hun weten wat ik mis moehiem totaal geen respect en een getrouwde vrouw hoort niet vreemd te gaan wil ze iemand anders dan gaat ze maar scheiden veel mensen schijnen niet te beseffen wat de straf daar op is in hiernamaals dit geld zowel voor de ,mannen en vrouwen dat was mij mening pease mensen en denk a u b 3 keer na voor dat je wat doet vraag je zelf af of het wel waard is
ben je getrouwd Ibtissam3?

23-08-2004, 16:19

Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
ben je getrouwd Ibtissam3?
jep

Pagina's : [1] 2